Uprkos nepovoljnom poslovnom okruženju izazvanom pandemijom COVID19 koja je direktno uticala na smanjenje stope rasta i u farmaceutskoj industriji, Štada grupa u okviru koje posluje Hemofarm, u prvoj polovini 2020. zabeležila je povećanje prodaje od 16 odsto na ukupno 1,47 milijarde evra, sa organskim rastom prodaje od devet (9) odsto.

U poslovnom smislu, drugi kvartal ove godine naročito je bio težak pošto je došlo do velikog pada na brojnim tržišta, naročito u zemljama u kojima pacijenti direktno plaćaju troškove lečenja. Ovaj pad posledica je krize izazvane Covid19 koja je dovela do znatnog smanjenja broja ljudi koji su odlazili u apoteke, kod lekara i u bolnicu, kao i do promene trenda da lekove kupujemo unapred. Međutim, Štada je čak i u ovim izazovnim uslovima dobro poslovala zahvaljujući širokoj i raznovrsnoj paleti lekova i preparata.  

“Naše povećanje prodaje i prihoda iznad tržišnog proseka je odraz konzistentne primene naše strategije „One STADA za rast“. Snažna posvećenost i preduzetnički duh naših zaposlenih osnova su našeg uspeha. U anketi za zaposlene koju smo nedavno sproveli, 9 od 10 zaposlenih izjasnilo se da su ponosni što rade za Štadu i da su uvereni da će kompanija izaći snažna iz krize izazvane koronavirusom. S obzirom na negativne efekte pandemije koji traju, moramo da nastavimo da pokazujemo visok nivo agilnosti i posvećenosti da bismo ostali na našem kursu rasta i u drugoj polovini 2020”, kaže ovim povodom generalni direktor Štade Peter Goldšmit.

Nedavne akvizicije – kao što je proizvodni portfolio kompanije Takeda u Rusiji, Walmark sa svojim poslovanjem koje uključuje zdravstvene proizvode široke potrošnje u Centralnoj i Istočnoj Evropi, FERN-C brend na Filipinima – upotpunile su organski rast prodaje Štade od devet odsto. Integracija ovih akvizicija se uspešno odvija.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.