Kompanija Herbalife Nutrition u četrdesetoj godini svog postojanja beleži sjajne rezultate, kako globalno, tako regionalno i lokalno. 2,6 milijardi dolara ostvarenih u prvih šest meseci ove godine na globalnom nivou, pokazuju rast od 8% u odnosu na isti period 2019. U Srbiji rezultati takođe odražavaju ovaj sjajan rast. Vodeća kategorija su Proizvodi za regulaciju telesne težine, zatim slede  Ciljana ishrana i Energija i fitness. Istovremeno, raste i broj nezavisnih distributera Herbalife-a.

„Ljudi generalno sve više postaju svesni da je zdravlje njihovo najveće bogatstvo, a usvajanje zdravih navika i uravnoteženog života, postao je globalni trend.  Upravo u tome ljudi sve više prepoznaju naše proizvode i programe. Herbalife Nutrition nudi čitav spektar prehrambenih proizvoda koji se prilagođavaju individualnim potrebama potrošača te im pomažu u postizanju sveukupnog boljitka za njihov organizam. Naše glavno načelo, koje je postavio osnivač i prvi distributer kompanije, Mark Hughes, da ne prodajemo samo neki proizvod, već pomažemo ljudima da promene svoj život nabolje menjajući svoje navike u ishrani, pruža dodatnu vrednost. A ta vrednost leži u usluzi koju pružaju naši nezavisni distributeri, u usluzi koja podrazumeva dodatnu motivaciju i podršku koja potrošačima daje samopouzdanje za promenu na bolje” – izjavio je generalni direktor Herbalife Nutritiona za jugoistočnu Europu, Goran Nikolić.

Foto: Pixel media

Herbalife Nutrition proizvodi vrhunskog su kvaliteta utemeljenog na nauci, a podrazumevaju sportsku ishranu i hidrataciju kao i zamenske obroke u obliku zdravih šejkova, proteinskih napitaka, pločica, čajeva, vitaminskih i mineralnih dodataka ishrani. Šejkovi pod nazivom Formula 1 predstavljaju svetski brand u kategoriji uravnoteženih zamenskih obroka, istovremeno veoma jednostavnih za pripremu i izvrsnog ukusa.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.