Opel ide električno. Sa potpuno novom, šestom generacijom Corse, nemački proizvođač automobila po prvi put nudi električnu verziju sa baterijama i dometom od 330 kilometara (WLTP, privremena procena). Opel je odabrao najpopularniji model brenda kako bi konačno pružio elektromobilnost. Opel Corsa je apsolutni bestseler. Više od 13,6 miliona jedinica je proizvedeno od svetske premijere 1982. Corsa je obezbedila mobilnost za milione ljudi; a sada im nudi pristup vožnji sa nultom emisijom. Knjige narudžbi za šestu generaciju Corse biće otvorene za nekoliko nedelja, počevši sa modelom Corsa-e, a nakon toga i za dizel i benzinske verzije.
Opel proizvodi automobile već 120 godina i uvek je omogućavao da tehnologija bude dostupna širokom spektru kupaca automobila. Nova Corsa-e nudi najmoderniju elektromobilnost. Sa dometom od 330 km po WLTP-u1, Corsa sa pet sedišta je pogodna za neometano svakodnevno korišćenje. Baterija od 50 kWh može da se napuni na brzom punjaču do 80 procenata svog kapaciteta za 30 minuta. Corsa-e je spremna za sve opcije punjenja – putem kabla, zidnog punjača ili brzog punjača – a baterija dolazi sa garancijom od osam godina. Nivo napunjenosti može da se proveri putem ,,myOpel’’ aplikacije, tako da vreme punjenja i troškovi mogu da se optimizuju u svakom trenutku.
Pored toga, domet se može menjati od želja vozača, koji može da izabere između tri moda vožnje – Normal, Eco i Sport. Sport uvećava odziv i dinamiku u vožnji, sa umerenim smanjenjem autonomije. U Eco modu Corsa-e postaje maratonac, značajno uvećavajući domet bez skoro ikakvog uticaja na komfor.
Pogonski sistem modela Corsa-e kombinuje vožnju bez emisija štetnih gasova sa maksimalnim faktorom ,,zabave u vožnji’’. Zahvaljujući snazi od 100 kW (136 ks) i maksimalnim obrtnim momentom od 260 Nm koji je dostupan u svakom trenutku, ključne karakteristike uključuju snažan odziv, agilnost i performanse u vožnji. Corsi-e je potrebno samo 2,8 sekundi za sprint od nula do 50 km/h – pravi pandan sportskim automobilima.
Corsa-e takođe izgleda dinamično zahvaljujući sportskom dizajnu, dok su kompaktne dimenzije eksterija prethodne generacije sačuvane. Sa dužinom od 4,06 metara Corsa ostaje agilan, praktičan i dobro uređen automobil sa pet sedišta. Linija krova je kao kod kupea, 48 mm niža nego kod prethodnika bez žrtvovanja prostora za glavu. Vozač sedi 28 mm niže. Upravljanje i dinamika u vožnji imaju korist od nižeg centra ravnoteže. Upravljanje je sa dosta odziva i dinamike, za više zabave iza upravljača. Moderan enterijer sa potpuno digitalizovanim kokpitom može čak i da se nadogradi sa kožnim sedištima.
Tehnologije i sistemi asistencije koji se obično mogu naći u višim segmentima tržišta debituju u Corsi-e. Vrhunske funkcije uključuju adaptivna, IntelliLux LED® matrix svetla bez odsjaja, koja Opel nudi po prvi put u segmentu malih automobila. Osam LED elemenata, koje kontroliše najnovija generacija prednje kamere visoke rezolucije, kontinuirano podešavaju snop svetlosti u skladu sa trenutnom situacijom u saobraćaju i okolini. Napredni sistemi asistencije za vozača pružaju značajnu dodatnu bezbednost. Zahvaljujući novoj prednjoj kameri sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova sada prepoznaje dodatne informacije, kao što su LED znakovi. Ograničenja brzine koja se čuvaju u sistemu se takođe prikazuju na ekranu.
Adaptivna kontrola brzine za koju je zadužen radar i bočni čuvar koji se bazira na senzorima premijerno su predstavljeni u novoj Corsi. Upozorenje na vozila u mrtvom uglu i razni sistemi asistencije prilikom parkiranja su takođe dostupni.
Novi info-zabavni sistem čini vozače i putnike u novoj Corsi potpuno povezanim. Multimedia Navi sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir u boji, kao i vrhunski Multimedia Navi Pro sa 10-inčnim ekranom osetljivim na dodir u boji, takođe nude novi ,,Opel Connect’’ telematski servis. Korisne funkcije, kao što je navigacija uživo sa informacijama o saobraćaju u realnom vremenu, ali i direktna povezanost sa službama za pomoć na putu i poziv hitnim službama, vozaču i putnicima pružaju dodatni mir.
[1] Preliminarni podaci utvrđeni u skladu sa procedurnom metodologijom WLTP testa. EG odobrenje i Sertifikat o usklađenosti još nisu dostupni. Preliminarne vrednosti mogle bi da se razlikuju od zvaničnih i finalnih podataka.