Payoneer, (NASDAQ: PAYO), tehnološka kompanija za platne transakcije koja omogućava plaćanja i rast u novoj globalnoj ekonomiji, saopštila je rezultate Srbije u oblasti online obrazovanja za 1. kvartal 2021. godine.

Pandemija koronavirusa je navela mnoge da počnu da se bave online obrazovanjem i samo u Srbiji je obim transakcija porastao gotovo četiri puta, podaci su Payoneera. Od svih uplata izvršenih putem globalne platforme Payoneer, najviše uplatau ovom sektoru u Srbiji je zabeleženo preko platforme BedaKid.

1. kvartal 2021. u odnosu na 1. kvartal 2020. godine

Sektor online obrazovanja u Srbiji je u 1. kvartalu 2021. godine ostvario četiri puta veći broj uplata nego u prva tri meseca 2020. Obim transakcija u ovom sektoru je skoro učetvorostručen (393%), dok je broj klijenata više nego utrostručen (312%), uz rast prosečnog obima uplata u odnosu na 1. kvartal 2020. godine.

„Pružanje usluga online obrazovanja iz Srbije u inostranstvo u poslednjih godinu dana beleži veliki konstantan rast. To je vrlo atraktivan segment, u kojem radi veliki deo frilensera u Srbiji, kojima to predstavlja osnovni izvor prihoda. Rast pojedinačne vrednosti uplate po korisniku pokazuje da se naši ljudi još više cene na međunarodnom tržištu online obrazovanja. Nastavićemo da radimo na unapređenju naših servisa, kako bismo našim korisnicima obezbedili brzu i jednostavnu uslugu i pomogli da još brže napreduju”, – izjavio je Nikola Mehandžić, Business Development direktor Payoneera u Srbiji.

Najveći porast uplata u Srbiji u sektoru online obrazovanja u 1. kvartalu 2021. godine izvršen preko globalne platforme Payoneer je zabeležen na platformi BedaKid – 595%, za kojom slede Langroom LTD sa rastom od237%, Whales English eLearning China – 221%, Preply.com – 191%, Bibo Global E-learning Singapore – 144% i EF Language Learning Solutions – 138%, Udemy 101%, Italki HK Limited – 94%, Palfish – 71%, Dadaabc – 65%.

Gledano po gradovima u Srbiji, Beograd se nalazi na prvom mestu u sektoru online obrazovanja po ukupnom obimu transakcija izvršenih putem ove globalne platforme sa učešćem od 27,5%, a slede ga Niš – 13,7%, Novi Sad sa 11,5%, Kragujevac – 3,7%, Zrenjanin i Leskovac sa po 1,8% i Subotica – 1,1%. U poređenju sa obimom transakcija po gradovima u prva tri meseca 2020, najveći porast je zabeležen za Kragujevac – 846%, Novi Sad – 715%, Niš – 635%, Leskovac – 587%, Subotica – 464%, Zrenjanin – 351% i Beograd – 298%.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.