
Partnerstvo je prošireno isporukom 23.000 pametnih ekrana za oglašavanje i softvera za daljinsko upravljanje koji su modernizovali Toyotina predstavništva širom sveta
Rekordni globalni tržišni udeo od 38,8% u segmentu komercijalnih ekrana u drugom kvartalu 2025. godine predstavlja najnoviji uspeh kompanije Samsung koji je već 17 godina uzastopno na liderskoj poziciji
Samsung Electronics predstavio je proširenje partnerstva sa kompanijom Toyota Motor, jednim od vodećih proizvođača automobila na svetu, koje obezbeđuje Samsung rešenja pametnih ekrana za oglašavanje za još veći broj predstavništva Toyote na ključnim tržištima. Ovo proširenje sledi nakon uspešne obimne digitalne transformacije 1250 predstavništava u 40 zemalja izvršene početkom 2025. godine u Evropi.
S obzirom na to da kupci automobila sve više kombinuju internet pretrage sa ličnim posetama, cilj ovog partnerstva je da ponudi savršeno i povezano korisničko iskustvo transformacijom tradicionalnih predstavništava u dinamična digitalno unapređena okruženja.
„Trend digitalizacije predstavništava za prodaju automobila se ubrzava širom sveta, a rešenja za digitalno oglašavanje imaju ključnu ulogu u toj promeni“, izjavio je Hun Čang (Hoon Chung), izvršni potpredsednik i direktor tima za poslovne poduhvate u sektoru uređaja sa ekranima (VD) u kompaniji Samsung Electronics. „Zahvaljujući partnerstvu sa kompanijom Toyota Motor, ponosni smo što isporučujemo inovativna rešenja koja obogaćuju proces kupovine automobila širom sveta. Takođe smo posvećeni razvoju različitih tehnologija koje odgovaraju potrebama različitih tržišta na globalnom nivou.“

Unapređenje iskustva u Toyotinim predstavništvima
Samsung je već postavio oko 23.000 pametnih ekrana za oglašavanje u Toyotinim predstavništvima širom Evrope, Bliskog istoka i Zajednice nezavisnih država (ZND), što predstavlja jedan od najsveobuhvatnijih projekata u oblasti komercijalnih ekrana za oglašavanje ove kompanije do sada.
Samsung ekrani na dodir i unutrašnji LED ekrani su postavljeni u ključnim delovima Toyotinih digitalnih predstavništva, kao što su prijavnica, kabine za konsultacije, zone za prikazivanje vozila i čekaonice za kupce. Među ovim proizvodima je QMC serija, linija 4K UHD ekrana veličine od 43 do 98 inča, koja se odlikuje panelom bez odsjaja, uniformnim okvirima za savršen vertikalni i horizontalni prikaz i EPEAT[1] srebrnim sertifikatom za ekološke performanse.

Posetioci Toyotinih digitalnih predstavništava mogu da pretražuju modele vozila, čitaju specifikacije proizvoda i istražuju dostupne ponude direktno preko Samsung pametnih ekrana za oglašavanje. Interfejsi osetljivi na dodir omogućavaju prilagođavanje u realnom vremenu, pomažući posetiocima da naprave idealnu konfiguraciju vozila na ekranu. Ovi digitalni alati podržavaju interaktivnije i efikasnije iskustvo kupovine, što prodavcima omogućava da se preusmere sa rutinskih objašnjenja o proizvodu na personalizovanije razgovore sa kupcima.

Daljinsko upravljanje uz bezbednost za velike kompanije
Sve ekrane u digitalnim predstavništvima podržava MagicINFO™, sveobuhvatno rešenje za daljinsko upravljanje uređajima kompanije Samsung, koje Toyota timovima omogućava da prate performanse ekrana i rešavaju probleme širom cele mreže ekrana sa centralizovane komandne table. Ovo rešenje pomaže u kontroli hardvera, svođenju prekida u radu na minimum i obezbeđivanju neprekidnog rada ekrana bez potrebe za podrškom na licu mesta.
Osmišljen sa zaštitom za velike kompanije, MagicINFO poseduje ISO/IEC 27001:2022 i ISO/IEC 27701:2019 sertifikate Britanskog instituta za standarde (BSI),[2] što potvrđuje posvećenost kompanije Samsung bezbednom upravljanju ekranima za digitalno oglašavanje sa privatnošću na prvom mestu.
„Uvođenje Samsung ekrana za digitalno oglašavanje u naša predstavništva dodaje pravu vrednost svim elementima iskustva kupaca“, izjavio je Dirk Kristijans (Dirk Christiaens), menadžer za transformaciju poslovanja i iskustvo brenda u kompaniji Toyota Motor Europe. „Kupovina automobila se sastoji od više faza i mi moramo da komuniciramo prave informacije u pravo vreme da bismo kupcima pružili vrhunsko iskustvo. Sposobnost da daljinski upravljamo ekranima u realnom vremenu putem MagicINFO rešenja je znatno povećalo angažovanje kupaca u našim digitalnim predstavništvima.“
Prema nedavnom izveštaju firme Omdia, očekuje se da vrednost globalnog tržišta ekrana za digitalno oglašavanje dostigne 12,6 milijardi do 2029. godine. Samsung je u drugom kvartalu 2025. ostvario rekordni globalni tržišni udeo od 38,8% po obimu, čime je zadržao poziciju svetskog lidera u segmentu komercijalnih ekrana koju drži već 17 godina uzastopno.[3]
Foto: Samsung
[1] Alat za procenu ekološkog uticaja elektronskih proizvoda američke Agencije za zaštitu životne sredine.
[2] Ovi globalno priznati standardi potvrđuju da MagicINFO ispunjava stroge zahteve bezbednog upravljanja informacijama, smanjenja rizika od neovlašćenog pristupa na minimum i zaštite ličnih podataka u svojim sistemima za upravljanje sadržajem (CSM) ekrana za digitalno oglašavanje.
[3] Potrošački TV uređaji nisu uključeni. Izvor: Omdia Q2 2025 Public Display Report.


