Ekstremne vremenske prilike su poslednjih godina sve češća pojava u svim delovima sveta – od velikih temperaturnih razlika do suša i tajfuna. Pariskim sporazumom, zemlje širom sveta složile su se da je neophodno izvršiti određene promene u cilju smanjenja emisije ugljenika i ograničenja globalnog porasta temperature do 2 stepena Celzijusa. Kao entiteti koji u velikoj meri doprinose emisijama štetnih gasova i klimatskim promenama, neophodno je da svoj doprinos rešavanju ove globalne krize daju i najveće svetske kompanije, te da svojim primerom predvode kolektivno menjanje svesti. Tu potrebu prepoznao je i Samsung, koji pronalazeći održive načine za odgovor na klimatske promene u svim aspektima svog poslovanja, stavlja očuvanje životne sredine u središte svoje poslovne prakse.

Kao jedan od najvećih svetskih proizvođača elektronike, kompanija Samsung Electronics u potpunosti prihvata odgovornost koja dolazi sa tom tržišnom pozicijom, te se u velikoj meri zalaže za očuvanje naše planete. Od svoje Deklaracije o životnoj sredini donete 1992. godine, ova kompanija ulaže ogromne napore u svoje „zeleno“ poslovanje, smatrajući to neophodnom korporativnom investicijom. Tako je Samsung osnovao sopstvene centre za povraćaj i reciklažu elektronskog otpada, laboratoriju za analizu životne sredine i započeo primenu strožih standarda upravljanja opasnim supstancama.

Osim toga, kompanija omogućava korisnicima da, upotrebljavajući svoje Galaxy pametne telefone, i sami pomognu zaštiti životne sredine. Naime, počevši od 2016. godine i modela Galaxy S7, sa svakom narednom generacijom pametnih telefona iz Galaxy S serije, Samsung je razvijao ambalažu po ekološkim standardima. Tako ambalaža najnovije S21 serije sadrži samo 4 odsto plastike i 58 odsto papira sadržanog u ambalaži serije Galaxy S7, čime je količina otpada po jedinici pakovanja smanjena za čak 49 odsto, uz spasavanje oko 45.000 stabala godišnje. Kontinuiranim ulaganjem u održivost, kompanija Samsung smanjila je emisiju ugljenika pri razvoju ambalaže Galaxy S21 serije za 50 odsto u odnosu na seriju S7.

Pakovanje najnovijeg Samsung flegšip uređaja serije Galaxy S21 ispunjava najviše ekološke standarde u odnosu na sve ostale proizvode u okviru S serije. Svaki uređaj spakovan je u kutiju izrađenu od talasastog kartona, umesto tvrdog papira, čime je povećana mogućnost reciklaže. Količina materijala utrošenog na pakovanje dodatno je smanjena uklanjanjem unutrašnjih dodataka, poput baze punjača i slušalica. Na ovaj način, kompanija Samsung želi da kod korisnika Galaxy pametnih telefona promoviše ekološke navike ponovne upotrebe i recikliranja.

Kroz kontinuirano unapređivanje energetske efikasnosti i promene u distribuciji, proizvodnji, popravci i reciklaži, Samsung smanjuje štetni uticaj svojih uređaja koje korisnici vole. Takav doprinos prepoznala je i američka Agencija za zaštitu životne sredine koja je kompaniji Samsung Electronics dodelila Energy Star nagradu za dugogodišnju posvećenost kompanije ublažavanju klimatskih promena. Ova nagrada u poslednjih devet godina nije dodeljena nijednoj kompaniji, te je njen značaj samim tim još veći. Još jedno od priznanja u nizu je „Reducing CO2″ sertifikat Carbon Trust neprofitnog tela Vlade Velike Britanije, koji potvrđuje smanjenje emisije štetnih gasova efekta staklene bašte pri proizvodnji S21 serije u poređenju sa prethodnim modelom. Ovaj sertifikat logična je posledica minimalističkog dizajna ambalaže i promene materijala koji se koriste tokom proizvodnje, distribucije, upotrebe i odlaganja proizvoda iz serije S21 pametnih telefona.

Uzimajući u obzir efekat staklene bašte i klimatske promene, kao dve najveće pretnje čovečanstvu, Samsung nastavlja da prati trenutnu ekološku situaciju, te ulaže u energetski efikasne proizvode i proizvodne procese kako bi smanjio emisiju gasova i promovisao upotrebu obnovljivih izvora energije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.