Kompanija Sport Vision u okviru projekta „Vizija zdrave budućnosti“ obnovila salu za fizičko vaspitanje u osnovnoj školi „Dositej Obradović“ u Novom Sadu

Regionalni lider u sportskoj maloprodaji, kompanija Sport Vision, ove godine uspešno je sprovela u delo projekat „Vizija zdrave budućnosti”. U okviru tog projekta, osnovna škola „Dositej Obradović“ iz Novog Sada dobila je novu, renoviranu salu za fizičko vaspitanje, kao i novu prateću sportsku opremu.

Projekat „Vizija zdrave budućnosti“ pokrenut je sa misijom da se u osnovnim školama širom zemlje omoguće najkvalitetniji uslovi za bezbedno bavljenje fizičkom aktivnošću, i time doprinese razvoju mladih talenata i promociji zdravog i aktivnog životnog stila.

Milan Grujin, rukovodilac ŠU Novi Sad

 

„Ministarstvo pozdravlja i podržava svaki vid društveno odgovornog poslovanja. Kompanija Sport Vision je svakako jedan od lidera koji već godinama pruža primer i u okviru društveno odgovornog projekta ulaže u obnovu sala za fizičko vaspitanje. Verujemo da će sala ove škole služiti mnogim budućim generacijama.“, rekao je Milan Grujin, rukovodilac ŠU Novi Sad.

Ovo je osma škola čija je sala za fizičko vaspitanje dobila novi sjaj u okviru projekta „Vizija zdrave budućnosti“.

Stanimir Paunić, direktor OŠ Dositej Obradović

 

„Izuzetna nam je čast što je kompanija Sport Vision odabrala baš našu školu za donaciju i radove u sali škole. Učenici i nastavnici škole su prezadovoljni urađenim i radosni što će se nastava fizičkog vaspitanja ponovo odvijati u ovim renoviranim prostorijama“, rekao je Stanimir Paunić, direktor OŠ „Dositej Obradović“.

Pored renovinaranja sale, kompanija Sport Vision je obezbedila i lopte za fudbal i košarku, kao i nove koševe i ripstole, u čijim benefitima će više od 1.100 učenika ove škole moći da uživa.

Anja Dmitrović, direktorka marketinga Sport Vision Grupe

 

„Svesni smo da se zdrave navike usvajaju od najranijeg doba i da su fizička aktivnost i bavljenje sportom naročito važni u školskom periodu. Upravo to je Sport Vision prepoznao kao neophodnost današnjeg društva i sa tom idejom započeo projekat „Vizija zdrave budućnosti“, na koji smo svi ponosni i kroz koji nastavljamo da obezbeđujemo deci kvalitetnije odrastanje“, izjavila je direktorka marketinga Sport Vision Grupe, Anja Dmitrović.

Kompanija će svojim delovanjem kroz projekat „Vizija zdrave budućnosti“ i drugim brojnim društveno odgovornim kampanjama nastaviti da obezbeđuje najkvalitetnije uslove za bavljenje sportom, podržava talente i promoviše svest o važnosti takvih projekata.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.