Korisnici iz Srbije se od sada mogu inspirisati širokim izborom različitih Objektiva, i međusobno razmenjivati svoje kreativno obrađene fotografije i video klipove unutar četova

Rakuten Viber, globalni lider u razmeni poruka među platformama i glasovnoj komunikaciji, dalje unapređuje komunikaciju predstavljanjem AR Objektiva (objektiva proširene realnosti) unutar aplikacije Viber u Srbiji. Uz njih, aplikaciju će obogatiti i Bitmodži (Bitmoji) – personalizovane strip-verzije avatara koji će moći da se dodaju fotografijama i video-klipovima radi kreiranja stikera i emodžija. Uvođenje Objektiva u Viber je omogućeno kroz partnerstvo sa Snap Inc. (kreatorom Snapchata, vodeće globalne kompanije za kamere sa funkcijama proširene stvarnosti).

AR Objektivi čine komunikaciju još zanimljivijom, zabavnijom i pamtljivom. Uz Viber Objektive, korisnici će moći da uživaju u širokom portfoliju vizuala, da prave fotografije i video klipove, prosleđuju ih prijateljima kroz Viber – ili da ih objavljuju na drugim platformama. Objektivi sa predmetima iz proširene stvarnosti reaguju i na najmanju mimiku, osmehe ili namigivanje – i moći će da ponavljaju pokrete lica korisnika, čime se dodatno proširuje opseg kreativnosti.

Viber će pružiti i veliki izbor dizajnerskih opcija, među kojima su:

  • Objektivi koji dodaju predmete i teksture na lice, delove tela ili pozadinu – perje, šešire, tetovaže, crteže, grafike itd.;
  • Realistične objektive za ulepšavanje – koji menjaju boju kože, dodaju šminku ili sjaj, menjaju frizure;
  • Objektive koji u potpunosti menjaju pojavu – na primer, sa prizorima životinja, i  
  • Gejmerske objektive sa proširenom stvarnošću, gde će korisnici morati da obave određene zadatke u njihovom stvaranju. Takvi bi se dalje prosleđivali za međusobna rezultatska takmičenja.  

Preko 30 objektiva će biti u ponudi na aplikaciji prilikom predstavljanja ove funkcije na tržištu. Viber ostaje dosledan tradiciji održavanja bliskih odnosa sa svojim korisnicima širom sveta, dodavanjem sadržaja sa lokalnim posebnostima. U skladu sa tim će jedan broj objektiva biti uskoro dodatno ponuđen za korisnike iz Srbije. Od početka školske godine, učenici će moći da se zabavljaju slobodno kreiranim prikazima njihovih budućih profesija. U skladu sa interesovanjem domaće publike, slavljenički filter sa nacionalnom zastavom će obradovati sve zaljubljenike u sport.

Zabavna igra sa beskonačnom trpezom podsećaće sve korisnike na priliku kada idu u posetu svojim bakama za ručak i obraduju ih kada pojedu sve iz tanjira. Tradicionalni elementi folklora u digitalnoj verziji će takođe naći put do svojih korisnika u Srbiji – koji će moći da ih koriste u četovima povodom posebnih prilika.

Kompanija planira da predstavi 300 različitih objektiva do kraja 2021. uz redovne novitete na mesečnom nivou.

“Tokom protekle godine, globalna komunikacija se u značajnoj meri preselila na internet – a time i potreba da se na srodan način izražavamo. Viber je najpopularnija platforma za komunikaciju u Srbiji i ovim želimo da damo mogućnost svakome da oslobodi i izrazi svoj kreativni potencijal putem najbolje tehnologije AR Objektiva. Pružanje primene proširene stvarnosti na fotografije i video klipove će zasigurno obogatiti lične razgovore, podstaći kreativnost i dodatno zbližiti ljude,“ izjavio je Atanas Rajkov, glavni direktor za EMENA regiju kompanije Rakuten Viber.

Kompanije će takođe imati mogućnost da dodaju svoje brendirane Objektive na Viberu. Svetski prirodni fond (WWF), FK Barselona i Svetska zdravstvena organizacija (WHO) su među prvim partnerima Vibera koji će ponuditi svoje nove Objektive na ovoj aplikaciji – a u budućnosti će to biti i vodeći partneri iz Srbije.

Ova funkcija će biti dostupna na iOS i Android operativnim sistemima u nekoliko narednih dana.  

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.