Po čemu se VODAVODA razlikuje od ostalih brendova flaširanih voda?

VODAVODA je po mnogo čemu jedinstven brend u svetu. Ističe se, pre svega, po unikatnoj sofisticirano dizajniranoj boci koja svojim perfektnim oblikom i proporcijama nedvosmisleno personifikuje premium kvalitet naše vode. Vrhunski spoj estetike i funkcionalnosti svrstava ambalažu VODAVODE u sam svetski vrh primenjenog dizajna koji je globalno zaštićen kao naša intelektualna svojina. Unikatno je i njeno ime, nastalo kao varijacija generičkog imena vode. Zatim, izdvaja se i po autentičnoj beloj etiketi i beloj boji, a karakterističan je i veliki otvor zahvaljujući kome i kada se pije iz flaše, isti je utisak kao da se pije iz čaše. Međutim, ono što posebno odlikuje VODAVODU i što je čini zaista jedinstvenom je to što je arteška – dolazi iz izdana koji se nalazi na 605 metara netaknute dubine, baš onakva kakom ju je priroda hiljadama godina stvarala idealno balansirajući njen mineralni sastav. I upravo takva stiže do potrošača, jer procesu flaširanja ne prethodi nikakav hemijski tretman kojim bi se narušio njen prirodom stvoren optimalan balans minerala, što je izuzetno velika retkost ne samo u Srbiji nego i u celom svetu.

U svakodnevnom životu, vodu često olako shvatamo i ne posvećujemo joj naročitu pažnju. Zašto je ona zapravo značajna?

Za ovih 20 godina koliko sam, sticajem okolnosti, vrlo zainteresovan za vode, izučio sam i sa ozbiljnim razumevanjem naučio koliko je značajno kakvu vodu pijemo, i utisak mi je da se kod nas još uvek ne vodi dovoljno računa o tome koju vodu izabrati za sebe i svoju porodicu i koja voda ima najblagotvornija dejstva na organizam i zdravlje. Ponoviću reči stručnjaka i lekara koji preporučuju da svakodnevno treba da unosimo najmanje dve litre vode, kao i da nije preporučljivo da voda ima previše ili premalo minerala. Voda koju biramo za sebe i svoju porodicu treba da ima idealan sastav što podrazumeva optimalnu količinu minerala i mikronutrijenata koji ne opterećuju naše ćelije i naše organe. Baš takva je VODAVODA i baš zato je sve generacije mogu konzumirati u neograničenim količinama. Ako je voda pak previše ili premalo mineralna, ljudska ćelija troši energiju i zamara se kako bi obezbedila optimalnu mineralnost. VODAVODA ima idealno izbalansiran sastav i savršeno uklopljen odnos minerala koji blagotvorno deluje na ljudske ćelije i čuva vitalnost organizma.

„Kada verujemo prirodi, sve se savršeno uklopi“ slogan je vaše nove kampanje, pa zašto je važno da verujemo prirodi i koja je poruka koju ovim želite da pošaljete?

VODAVODA je u svojoj suštini priroda koja ju je stvorila i obdarila idealnim odnosom minerala, štiteći je sa 200 metara debelih stenovitih zidova od bilo kakvog spoljašnjeg uticaja i promena njenog sastava. Pijući takvu vodu naše ćelije, naš organizam i naše telo dovodimo u balans, a čineći telo zadovoljnim i naš um i naša duša i naš pogled na svet – postaju lepši i optimističniji. Optimizam prate pozitivna energija, vedrina, bliskost i dobro raspoloženje, što su sve prirodna stanja koja karakterišu osobu koja je u ravnoteži sa sobom, svojom dušom i svojim telom. Poruka koju želimo da pošaljemo jeste da priroda najbolje zna kako da sve savršeno uklopi. Mi treba samo da živimo u skladu sa njom i pružimo joj poverenje, uzimajući samo najbolje od nje, a uz to će doći i mir, harmonija i lepota.

Gde je sve još dostupna VODAVODA, sem na našem tržištu?

Zbog kapaciteta proizvodnje, prethodnih godina smo se držali samo onih tržišta koja smo davno uspešno osvojili i očarali kvalitetom, a mogu sa ponosom da kažem da su to najprobirljivija tržišta i najbogatije svetske zemlje poput Kuvajta, Katara, Koreje, Singapura, Saudijske Arabije i Bahreina u kom se isključivo VODAVODA pije na kraljevskom dvoru. S obzirom na visoke standarde i činjenicu da se u tom delu sveta izuzetno ceni i lepota i dizajn, ne čudi da se, uz kvalitet naše vode, i naša jedinstvena, elegantna i višestruko nagrađivana flaša savršeno uklopila u visoke standarde tržišta Bliskog istoka.

Koje su neke od tema i društvenih problema kojima ste posvećeni?

Od svojih najranijih početaka, posvećeni smo zajednici, a prvenstveno deci i porodici, podržavajući razvoj dece, pre svega, kroz podsticaj njihove kreativnosti i osećaja za lepotu. Takođe, različitim aktivnostima kod mališana produbljujemo vezu sa prirodom i ističemo značaj prirode i njenog očuvanja. Kroz serijal VODAVODA Vodica animiranih filmova edukujemo decu o vrednostima kao što su druželjubivost, solidarnost i poverenje. Imam utisak da su mališani i njihovi roditelji prepoznali naše napore, a da smo na dobrom putu sugeriše i istraživanje nezavisne agencije Nielsen po kom je naša Vodica najprodavanija voda za decu u Srbiji. Uz nameru da među porodicama širimo vedrinu, bliskost i optimizam, ostajemo verni i našim tradicionalnim i višegodišnjim partnerstvima sa fudbalskom i košarkaškom reprezentacijom, Atletskim savezom i mladim nadama, poput naše stipendistkinje, mlade atletske zvezde Angeline Topić.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.