Kompanija PepsiCo nedavno je pokrenula globalni program Dare To Do More namenjen mladim i talentovanim studentima završnih godina studija i diplomcima koji imaju do tri godine iskustva. Cilj ovog izazova je pronalaženje mladih inovativnih talenata koji će na kreativan način kreirati novi ili unaprediti postojeći proizvod u industriji hrane i pića. Ovo je i jedinstvena prilika da mladi ljudi, koji su tek završili fakultet, započnu karijeru kroz dvogodišnji rad u jednoj od najvećih globalnih kompanija.

Drugu godinu zaredom učešće u ovom programu omogućeno je i mladima u Srbiji koji žele da svoj potencijal pretoče u kreativne ideje i predstave ih timu stručnjaka kompanije PepsiCo. Program je takmičarskog karaktera i sastoji se iz nekoliko faza, a to su studija slučaja, intervju i program mentorstva. Samo najbolji kandidati dobiće priliku da otputuju na veliko finale, u Barselonu, gde će se sa ostalih 25 takmičara iz regiona nadmetati za vredne nagrade.

Kroz ovaj program kompanija PepsiCo želi da pruži priliku mladim inovatorima koji su željni novih iskustva, ali koji su i spremni da preuzmu inicijativu. Naš cilj je da odabrane mlade ljude izgradimo u buduće menadžere i lidere koji će biti spremni da prihvataju izazove i obavljaju kompleksne zadatke na kvalitetan način. Kompanija PepsiCo je u Srbiji već šest godina zaredom dobitnik nagrade Top Employer na osnovu najbolje HR prakse. Ovaj program dodatno ilustruje vrednosti kompanije u kojoj je ulaganje u ljude osnova najviših standarda dinamičnog i visokostimulativnog radnog okruženja.

Po završetku takmičenja, najbolji kandidati iz Srbije će imati priliku da započnu svoju karijeru na jednoj od devet otvorenih pozicija u okviru sektora prodaje, ljudskih resursa, lanca snabdevanja, finansija, agro nabavke, digitalnog marketinga i Insights sektora. Prijave za prvu fazu takmičenja traju do 16. oktobra, a svi zainteresovani mogu da se informišu i prijave putem veb-sajta daretodomore.pepsico.com

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.