Novi nezavisni podaci medjunarodne asocijacije za avio saobraćaj (IATA) pokazuju jasnu posvećenost aviokompanije Qatar Airways da sigurno vrati putnike svojim kućama. Qatar Airways je u aprilu imao udeo od 17,8% globalnog tržišta, čak tri puta više od svog glavnog konkurenta i više od četiri direktna konkurenta zajedno. Qatar Airways kargo takodje je lider u svom sektoru, u toku aprila je prešao 900 miliona kilometara što je udeo od 7,2% globalnog kargo tržišta, kako bi pomogao globalnoj ekonomiji u transportu značajne medicinske pomoći.

I dok je pandemija COVID-19 donela teške izazove za avijaciju na globalnom nivou, nacionalni prevoznik države Katar ostao je fokusiran na svoju fundamentalnu misiju – da vrati putnike svojim domovima. Qatar Airways je postao najveći prevoznik na svetu, preletevši preko 50 miliona kilometara, 15,000 letova tokom krize da bi preko 1,8 miliona putnika vratio u svoje otadžbine. Aviokompanija je takodje blisko saradjivala sa vladama i kompanijama širom sveta i organizovala preko 220 čarter letova. Qatar Airways je stekao neuporedivo iskustvo kako sigurno i pouzdano prevesti putnike u ovim nesigurnim vremenima, s obzirom da je prevezao više putnika, na više letova do više destinacija nego bilo koja druga aviokompanija.

Generalni direktor Qatar Airways grupacije, gospodin Akbar Al Baker, izjavio je: “Pozdravljam ovu nezavisnu statistiku IATA-e koja jasno pokazuje otpornost naše aviokompanije tokom ove krize, nepokolebljivu posvećenost našim putnicima da ih ponovo ujedinimo sa svojim voljenima, a našim kargo partnerima da i dalje prevozimo robu i pomoć gde ona treba da stigne.

“Nesvakidašnji izazovi zahtevaju nesvakidašnje poduhvate i Qatar Airways je neumorno radio na tome da nastavi pružati mogućnost povratka u otadžbinu svima koji su ostali na destinacijama koje nisu njihovi domovi.

“Nije iznenadjujuće zašto se sve više ljudi oslanja na nas za medjunarodna putovanja, mnogo više nego na druge aviokompanije. Dok je većina avikompanija prizemnila svoje avione i prestala da leti, mi smo nastavili da održavamo snažan red letenja ka destinacijama u našoj mreži. Leteli smo redovno do 30 destinacija a nedavno smo počeli da ponovo uspostavljamo letove sa preko 170 letova nedeljno ka više od 40 destinacija a plan je da ponovo počnemo da letimo do polovine destinacija u našoj mreži do kraja letnje sezone. Naša posvećenost je jasna, Qatar Airways je prevoznik na koga se putnici i partneri mogu u budućnosti osloniti.

“Naše neprekidno letenje su garancija da imamo značajno iskustvo u praćenju najnovijih medjunarodnih aerodromskih procedura. Sproveli smo najnaprednije mere bezbednosti i higijene na našim avionima, kao i na našem nagrađivanom medjunarodnom aerodromu Hamad, koji je nedavno izabran za najbolji aerodrom na Bliskom Istoku šestu godinu za redom.“

Kako bi obezbedila da putnici mogu bezbrižno isplanirati svoje putovanje, aviokompanija je takodje produžila svoje procedure za rezervaciju i putnicima ponudila veći izbor. Aviokompanija će dozvoliti neograničen broj promene datuma, a putnici mogu da menjaju destinaciju onoliko puta koliko je potrebno, ukoliko je na udaljenosti unutar 5,000 kilometara od prvobitne destinacije. Aviokompanija neće naplaćivati nikakve razlike u ceni za putovanja završena do 31. decembra 2020, nakon čega će se primenjivati uslovi tarife. Sve karte rezervisane za putovanja do 31. decembra 2020, važiće dve godine od datuma izdavanja. Za detaljne uslove koji se primenjuju posetite www.qatarairways.com/RelyOnUs.

Putnici koji putuju biznis klasom, avionima koji su opremeljeni Qsuite-om, mogu iskoristiti poboljšanu privatnost, uključujući klizne pregrade za privatnost i potpuno zatvorena vrata. Putnici se takodje mogu odlučiti da koriste indikator „Ne uznemiravaj“ u svom privatnom apartmanu ukoliko žele da ograniče svoju interakciju sa kabinskim osobljem. Qsute je i dalje dostupan na letovima do više od 30 destinacija uključujući London, Sidnej, Singapur i Dalas, a u planu je da se doda i na više ruta u toku leta.

Qatar Airways je dodatno poboljšao svoje sigurnosne procedure tokom leta za svoje putnike i kabinsko osoblje. Aviokompanija je unela nekoliko promena, uključujući uvođenje lične zaštitne opreme za kabinsko osoblje dok su na letu, kao i modifikovanu uslugu koja smanjuje interakciju putnika sa osobljem. Putnici su obavezni da nose maske, a aviokompanija preporučuje da radi sopstvenog komfora ponesu svoje.

Medjunarodni aerodrom Hamad takodje je natavio da bude lider u avijaciji pošto je nedavno izglasan za Najbolji aerodrom na Bliskom Istoku šesti put zaredom. Na ovogodišnjim Skytrax nagradama, proglašen je za treći najbolji aerodrom na svetu, u konkurenciji 550 svetskih aerodroma.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.