“Posle rekordne, dolazi godina jubileja”: Marko Njavro, generalni direktor Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic Grupa

    0
    Foto: Promo

    Održivost poslovanja, zadovoljstvo potrošača i zaposlenih je za nas relevantnije nego ikada pre. Svet se menja iz dana u dan i u toj trci nije lako ostati relevantan, ali uz zadovoljan tim koji neguje vrednosti kompanije i istrajava u borbi, relevantnost nam ne može pobeći, što je zaključak i naše godišnje konferencije, kaže između ostalog za kraj ove godine Marko Njavro, generalni direktor Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic Grupe

    Kako biste ocenili poslovanje Atlantic Grupe u godini na izmaku?

    Na osnovu devetomesečnih rezultata, i ostvarenih više od 566 miliona evra prihoda od prodaje, Atlantic Grupa nastavlja da ostvaruje značajan rast prihoda i profitabilnosti, uprkos svim izazovima sa kojima se suočavamo već dve godine unazad. Sa odličnim prodajnim rezultatima sopstvenih i principalskih brendova, rast beleže sva poslovna i gotovo sva distributivna područja, tako da mogu slobodno da kažem da privodimo kraju još jednu uspešnu poslovnu godinu. Dakle Atlantic posluje sa stabilnošću, ostvarujući vrhunske rezultate uz rekordno nisku zaduženost. Ono što posebno hoću da istaknem jeste da smo svi zajedno dali svoj maksimum da ostvarimo ove rezultate. I vrlo sam ponosan na našu povezanost u ostvarivanju zacrtanih ciljeva na Grupi, ali isto tako i na svoj tim i zaposlene u Atlantic Štarku, koji organizaciono u sistemu predstavlja Strateško poslovno područje Slatko i slano i koje je dalo svoj doprinos ukupnim rezultatima sa rastom prihoda od prodaje na gotovo svim regionalnim tržištima, pri čemu najznačajniji rast beleže tržišta Srbije, Crne Gore i Austrije. Gledano po kategorijama, dvocifreni rast beleži flips pod brendom Smoki, Bananica i Prima štapići.

    Na koji način Atlantic Štark godinama održava poverenje potrošača i jednu od liderskih pozicija na tržištu?

    Pored uspešnog odgovora na potrebe i želje potrošača, mi zapravo želimo i da kreiramo onu dodatu vrednost kao zalog za budućnost i sledećih 100 godina Štarkovog poslovanja. To nije nimalo lak posao, jer imamo respektabilne brendove sa tradicijom koje hoćemo da približimo novim generacijama i uskladimo sve ono na čemu su naši brendovi izrasli, sa očekivanjima mladih, koji uvek žele neko novo iskustvo. Upravo sa tom idejom da jačamo potrošačko iskustvo u ključnim kategorijama, Atlantic Grupa je u poslednje dve godine intenzivno radila na svojim core brendovima sa željom da ih dodatno poboljša i učini još važnijim, što nam je svakako pomoglo da i u projektima novog rasta dobijemo dodatni zamajac za Štarkov asortiman, ali i nastavak ulaganja u nove tehnologije i naše brendove. U prvoj polovini godine završena je investicija od 8,5 miliona evra za najsavremeniju proizvodnu liniju čokolade, superiorne FROZEN CONE tehnologije, koja će doprineti mnogim inovacijama u Štarkovom asortimanu čokolade, tako da spremno dočekujemo 2022. i jubilarni stoti rođendan. Prva od tih inovacija su čokolade Najlepše želje sa srcem i noviteti u asortimanu sa novogodišnjim ukusima. Saradnja sa kompanijom Beri Kalebo, najvećim svetskim proizvođačem visokokvalitetnih čokoladnih i proizvoda od kakaoa, dodatno će usavršiti proizvodnju i kvalitet postojećeg portfolija čokolade Atlantic Grupe. U sledećoj godini predstoji nam i jubilej 50 godina postojanja još jednog brenda koji čini okosnicu našeg poslovanja, a to je Smoki, svima poznati flips za koji smo za kraj godine pripremili i slavljenička pakovanja u saradnji sa poznatim, regionalnim street art umetnicima.

    Šta nas očekuje u 2022. godini u industriji hrane i pića, ali i u Atlantic Štarku?

    Da su dobre ideje nosioci rasta pokazali smo početkom godine kada smo lansirali Ledenu bananicu. Isprva ograničena serija čuvenog čokoladnog slatkiša sa dodatkom mente postala je favorit publike u veoma kratkom roku i na taj način našla svoje mesto u stalnom portfoliju kompanije u 2021. godini. Takođe, za sledeću godinu planiramo inovacije, kao što sam rekao i u asortimanu čokolade, ali i u kategoriji salted snacka kako bi Smoki mogao da postane konkurentan na pet puta većem tržištu od regionalnog na kom dominira. Osim toga sa velikim entuzijazmom razvijaćemo i Štarkov asortiman keksa i vafla. Najkraće rečeno, iako će sledeća godina biti vrlo izazovna zbog rasta cena svih inputa i evidentne inflacije, Atlantic Grupa će nastaviti da prati želje i potrebe svojih potrošača, ali i da inovacijama pruža nova sjajna iskustva u kojima će uživati sve generacije.