Crédit Agricole banka Srbija zabeležila je porast od 40% u broju transakcija fizičkih lica putem elektronskog i mobilnog bankarstva u odnosu na isti period prošle godine.

Tokom marta i aprila izbor naših klijenata bili su elektronski servisi što je rezultiralo da se ukupni broj transakcija obavljenih e-bank ili m-bank uslugom povećao za čak 25% u odnosu na period od samo šest meseci pre krize, a čak 40% u odnosu na isti period prošle godine.

Velike investije i bogato iskustvo koje Crédit Agricole Grupa ima u 47 zemalja širom sveta  uz oslanjanje u razvoju na lokalne resurse doprineli su da Crédit Agricole bude potpuno spremna i posvećena klijentima svakog dana tokom pandemije Covid-19  tako da je 80% penzionera  klijenata Banke pristupalo svojim sredstvima bez odlaska u filijalu.

Kako su potrebe naših klijenata na prvom mestu, Crédit Agricole Srbija nastaviće da unapređuje svoje digitalne usluge, proizvode i servise. Ubuduće, otićićemo korak dalje tako će naši klijenti sami moći da biraju lokaciju bankomata, filijale ili proizvod koji je kreiran po njihovoj meri, izjavio je Miloš Vojvodić, Rukovodilac sektora za upravljanje odnosima sa klijentima i digitalnu transformaciju.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.