Popović (SSP): Većina projekata u Beogradu stoji a cene rastu

1
Foto: Stranka-slobode-i-pravde

(Beta) – Predsednica beogradskog odbora Stranke slobode i pravde (SSP) Mila Popović ocenila je danas da većina kapitalnih projekata u glavnom gradu i dalje nije izgradjena a da je, u isto vreme, gradska vlast značajno povećala procenu troškova za njihovu izgradnju.

“Već devet godina stoji projekat izgradnje sistema za preradu otpadnih voda u Beogradu. U novembru 2012. godine je završena izgradnja interceptora – tunela ukupne dužine 6,7 kilometra koji je trebalo da sakuplja otpadne voda iz grada i dovodi ih do Velikog sela gde je na obali Dunava trebalo da se izgradi fabrika za preradu otpadnih voda. Od tada ni centimetar kolektora nije uradjen, niti je jedna cigla ugradjena u fabriku. Zašto? Obrazloženja nema”, navela je Popović u saopštenju.

Prema njenim rečima, vlast je 2017. godine potpisala memorandum sa kineskom kompanijom o početku izgradnje fabrike 2018, ali da se ništa u medjuvremenu nije dogodilo.

“Sada ponovo potpisuju nove dokumente sa kineskom firmom i Vesić se hvali da će Kinezi u Beogradu izgraditi ne jednu, nego pet fabrika za preradu otpadnih voda za ukupnu cenu od skoro milijardu evra!? Zašto Kinezi grade fabrike otpadnih voda ako EU, uz raspisan tender, daje do 85 odsto donacija za ovakve projekte? Uz tendere bi cena bila bar za trećinu manja. Dakle, da se koriste sredstva iz evropskih fondova projekat bi koštao desetinu onoga što će se platiti kineskoj firmi!”, navela je ona.

Popović je navela da je beogradska vlasti povećala cenu spalionice otpada sa 170 miliona na 1,2 milijarde evra a metroa sa 2,2 na najmanje šest milijardi.

“Za preradu otpadnih voda platićemo milijardu umesto 100 miliona evra! Samo na ova tri projekta mafijaška vlast će od svojih gradjana ukrasti 5,7 milijardi evra! Imamo samo jedno pitanje: ‘A šta ćete da radite sutra?'”, rekla je ona.

1 KOMENTAR

  1. Готово сам сигуран да је госпођа ово питање поставила више реторички. Сви се сећају “жутог предузећа”, у време владавине Бориса и јавних послова које је доминантно обављало једно предузеће, да га сада не помињем, на скоро па истим основама. Дакле, “патент” ипак није овдашњих властодржаца, али су размере до којих су они “усавршили” тај “патент”, епске. Тако да ми, понекад добијемо: неки коридор, “рекоструисан” трг,… итд., а све остало чека “усклађивање” цене, да би се сви намирили (овај пут је коалиција ваш велика), а ако се баш сви не могу “уградити” новчано, компензација се направи са лошим квалитетом материјала, лошим пројектовањем или фуш извођењем. То је корупционашки ропац Србије у коме се она, иза свих тих “фасада” о некаквим успесима, гуши. И да, не рече госпођа, да ли је за: зелени, плави, или црвени метро воз ?

Comments are closed.