Poklon odmor za 280 lekara i zdravstvenih radnika u hotelu Grand na Kopaoniku

    0
    Foto: MK Group

    U najvećem hotelskom kompleksu na Kopaoniku sve je spremno za ponovno otvaranje 1. juna. Uz primenu najvećih mera bezbednosti i poštujući najviše hotelske standarde, Grand Hotel & Spa je spreman za novu letnju sezonu, koja će po mnogo čemu biti posebna.U znak zahvalnosti i podrške lekarima i medicinskim radnicima koji su podneli najveći teret u borbi sa koronavirusom, hotel Grand će tokom leta ugostiti 280 zaposlenih Klinike za infektivne i tropske bolesti u Beogradu, Kliničkog centra Vojvodine i Kliničkog centra Niš. 

    Reč je o regionalnom projektu koji kompanija MK Group realizuje u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj, a u čijem sastavu hotel Grand uspešno posluje već deceniju.

    Generalni menadžer hotela Grand, Radoš Đorđević izjavio je da će hotel Grand ponovo biti otvoren 1. juna za svoje goste, posebno ističući zadovoljstvo što će obezbediti poklon odmor za lekare i medicinske radnike:  „Izuzetna nam je čast što ćemo biti u prilici da na ovaj način izrazimo zahvalnost i poštovanje prema zdravstvenim radnicima za sve što su kao profesionalci i ljudi učinili za nas u proteklom periodu. MK Resort je kao jedan od lidera destinacije i hotelskog biznisa na Kopaoniku, do sada podržao i inicirao brojne projekte društvene odgovornosti i značaja za sport, kulturu i turizam, ali ovaj projekat je za nas od posebnog značaja,  imajući u vidu sve okolnosti u kojima smo se kao drustvo našli. S obzirom na to, zaista ćemo se potruditi da našim medicinskim radnicima pružimo vrhunsku relaksaciju tokom njihovog boravka na Kopaoniku”.

    Koliko je Kopaonik leti zanimljiv domaćim gostima, govore podaci o konstantnom porastu broja gostiju poslednjih godina, dok je prošla godina zabeležila i rekordnu posetu tokom jula i avgusta. Toj slici svakako je u ogromnoj meri doprinelo zalaganje MK Resorta na razvoju ponude i sadržaja, kao i promociji ove izuzetne destinacije, koja je zahvaljujući tome intenzivno zaživela i tokom letnjih meseci.

    “Fokusirani smo na dalji razvoj letnje ponude i verujemo da Kopaonik ima još mnogo toga da ponudi u tom segmentu. Ovog leta naši gosti će imati prilike da posete neke manje poznate lokalitete, staze,  prirodne rezervate, ali i da uživaju u novom konceptu porodičnog odmora i zabave koji ćemo im prirediti u samom hotelu. Uz atraktivne cene i vrhunsku ponudu, želimo da opravdamo reputaciju lidera i predstavimo Kopaonik još široj publici tokom leta, kako tokom popularnih vikenda tako i u okviru petodnevnih i sedmodnevnih paketa koji uključuju i detoks programe, specijalnu ishranu i bogat aktivan odmor u prirodi”, dodala je ovom prilikom Svetlana Kostić, direktor marketinga i komunikacija MK Mountain Resort.