(Beta) – To preduzeće je objavilo i da ono nije delilo letke u kojima poziva na zamenu radijatora zbog njihovog lošeg kvaliteta i na osiguranje stanova, upozorivši građane da je to prevara.

Navedeno je da se tom preduzeću javljaju građani proveravajući informacije iz tih letka nađenih u poštanskim sandučićima ili zalepljenim na ulaznim vratima stambenih zgrada.

„Letkom, iza kojeg ne stoje ‘Beogradske elektrane’, naslova ‘Upozorenje vlasnicima stanova’, pozivaju se vlasnici stanova da, kako je navedeno, zamene radijatore zbog njihovog lošeg kvaliteta kako bi navodno sprečili materijalne štete, zatim, da se za proceduru obrate ‘Beogradskim elektranama’, kao i da osiguraju svoje stanove od potencijalne štete preko JKP ‘Infostan tehnologije’“, preneto je u saopštenju.

S obzirom da „Beogradske elektrane“ nisu slale nikakve letke potrošačima, upozoraju građane na „mogućnost prevare i lažnog predstavljanja“.

Dodaje se i da se neke osobe građanima lažno predstavljaju kao radnici tog preduzeća i od njih iznuđuju novac za navodnu popravku kvarova na kućnim grejnim instalacijama, kao i za zamenu radijatora, ventila i drugo.

„Apelujemo na korisnike da budu oprezni i da nikome ko se predstavlja kao zaposleni u ‘Beogradskim elektranama’ ne daju novac za navodne popravke, prepravke instalacija ili ugradnju opreme. Kako bismo sprečili dalje zloupotrebe ovog tipa, još jednom našim potrošačima skrećemo pažnju da mobilne ekipe Beogradskih elektrana na teren izlaze po prijavi reklamacije Dispečerskom centru i da ne uzimaju novac za intervencije“, navedeno je u saopštenju.

Pord toga je ukazano i da, s obzirom da se bliži kraj grejne sezone i početak sezone renoviranja stanova, svaki korisnik „Beogradskih elektrana“ treba da zna da je za prepravljanje unutrašnjih instalacija neophodno podneti projekat Direkciji za snabdevanje toplotnom energijom koja prethodno izdaje tehničke uslove.

Tek po odobrenju, stanar može da prepravi instalacija kako je definisano projektom, jer u suprotnom, može doći do poremećaja u isporuci toplotne energije unutar zgrade.

Za zamenu grejnog tela, svaki vlasnik stana obavezan je da ugradi radijator istog toplotnog kapaciteta.

Ukoliko stanar želi da ugradi aluminijumske radijatore, mora da ugradi isključivo one koji imaju atest proizvođača za sistem daljinskog grejanja, dok radijatori bez atesta vremenom smanjuju kvalitet grejanja, jer se zapuše i neretko pucaju i naprave štetu u stanu.

Pre radova na grejnim instalacijama, a po odobrenju projekta za prepravku instalacija, vlasnik upućuje zahtev za ispuštanje vode iz unutrašnjih grejnih instalacija i za to plaća naknadu.

Radove na unutrašnjim instalacijama u stanovima ne obavljaju „Beogradske elektrane“, jer su sve instalacije u zgradama, pa i u hodnicima i drugim zajedničkim prostorijama vlasništvo vlasnika stanova.

Po Odluci o snabdevanju toplotnom energijom u Beogradu, o održavanju unutrašnjih grejnih instalacija u stambenim objektima stara se vlasnik objekta, odnosno organ upravljanja zgradom.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.