Podrška kompanija u izazovnim vremenima važna je svima – i mladima i stručnjacima

    Piše Stella Karl Ćosić, profesionalni kouč

    0
    Fotografija: Nebojša Babić

    Verovatno smo svi bar nekad pomislili kako bi bilo lepo da možemo bar povremeno da radimo od kuće. Kada se desila pandemija, “želja nam se ispunila”. Kompanije su se ubrzano prilagođavale novonastaloj situaciji i organizovale rad zaposlenih u novom režimu. Na samom početku vladala je neizvesnost. Na društvenim mrežama pljuštali su najrazličitiji izazovi i predlozi kako da se na najkvalitetniji način prilagodimo novonastalim životnim i radnim uslovima.

    Neke kompanije prepoznale su negativan uticaj pandemije na produktivnost i motivaciju zaposlenih i pokrenule su programe podrške zaposlenima, a neke kompanije su otišle i korak dalje i organizovale edukativnu podršku mladima koje ova situacija dodatno udaljava od cilja pronalaženja karijere i kreiranja željene budućnosti. Imala sam izuzetnu priliku i zadovoljstvo da učestvujem u oba tipa projekata.

    Nedavno sam bila gost predavač na projektu Coca-Cola podrška mladima – “Pokreni znanje za samopouzdanje”, koji je imao za cilj da inspiriše i motiviše mlade ljude da, uprkos trenutnim okolnostima, razmišljaju i pripremaju se za budućnost, rade na izboru pravog zanimanja i sticanju novih znanja. Potpuno besplatno, učesnici su imali priliku da čuju vrhunska predavanja iz različitih poslovnih sfera koja će im pružiti znanja ključna za dobar start karijere. Ono što sam ja imala da im poručim, a da to stane u jednu rečenicu: „Pandemija će proći, budućnost će sigurno doći, a životni izbori se ne prave preko noći.”

    Kao profesionalni kouč i trener za unapređenje karijere i profesionalnih kompetencija zaposlenih, bavim se motivacijom i aktivacijom i sarađujem sa različitim ciljnim grupama – od studenata do top-menadžmenta. Iako su u pitanju vrlo različite ciljne grupe, pokazalo se da je u ovom periodu svima bila potrebna dodatna podrška.