Podaci Nilsena kažu da je “Hit Tvit” bio mnogo gledaniji od “Utiska nedelje”. Ali, to je samo deo priče

Istraživanja na kablu pokazuju da je "Utisak" bio gledaniji na platformama gde su gledaoci imali izbor između njih, navodi televizija Nova S

2
Foto: Promo, Nova S

Podaci AGB Nilsena pokazuju da je tok-šou “Hit Tvit”, koji na TV Pink vodi Verica Bradić, u nedelju uveče imao rejting od 5,38, dok je premijera novog “Utiska nedelje” na Nova S imala rejting od 2,33. Prevedeno u gledaoce, uz “Hit Tvit” je bilo 1.324.930 ljudi, a uz “Utisak nedelje” 338.326.

S druge strane, televizija Nova S saopštila je da su dve nove emisije na televiziji Nova S – „Veče sa Ivanom Ivanovićem“ i „Utisak nedelje“ apsolutno najgledaniji programi u svojim slotovima emitovanja. To, navode oni, pokazuju zvanični podaci TVbeat, najmodernijeg sistema merenja gledanosti koji se koristi na evropskim kablovskim, iptv i drugim digitalnim platformama.

Emisija „Veče sa Ivanom Ivanovićem“, koja je emitovana u petak od 22 sata, imala je prosečan share 23 odsto i rejting od 10 odsto i bila je ubedljivo prva po gledanosti, čak i u odnosu na javni servis i televizije sa nacionalnom frekvencijom kod gledalaca SBB platformi. Autorska emisija Olje Bećković „Utisak nedelje“ imala je prosečan share 24,59 odsto i rejting od 13,3 posto i takođe je bila ubedljivo prva po gledanosti u nedelju uveče u terminu od 21 do 23 sata kod gledalaca SBB platformi, navela je Nova S.

„Tvrdnja pojedinih medija da je emisija konkurentskog, nacionalnog emitera ‘Hit tvit’ bila gledanija od ‘Utiska nedelje’ nije činjenično tačna. Merenja su jasna i pokazuju neuporedivo veću gledanost ‘Utiska’ u odnosu na Pinkovu emisiju na onim platformama gde su gledaoci imali izbor između njih. Rezultati su drugačiji samo gde Utiska nije ni bilo“, navodi TV Nova S.

Sučeljavanja o gledanosti, tako, pokazuju zašto je važna nacionalna frekvencija i zašto mnogima u vlasti nije odgovaralo da Dragan Šolak kupi televizije sa nacionalnom frekvencijom.

2 KOMENTARA

  1. samo se vi tesite. Toliko ste jadni u svom uvlacenju aktuelnoj vlasti da vise ne znate sta cete od muke.

  2. Pogledate na Youtube preglede i shvatite da Utisak Nedelje ima za par sati nekoliko desetina hiljada pregleda, a Hit tvit od pre par dana svega tri hiljade. Odnos lajkova je takodje ogroman, Utisak ima više od 90% pozitivnih, dok Hit twit ima oko 30%, što znači da više od pola gradjana je reklo da im se ne dopada emisija. Toliko.

Comments are closed.