Danas je svečano otvoren treći po redu međunarodni sajam visokokvalitetne hrane, Belgrade Food Show. Ovogodišnji sajam zbog trenutne epidemiološke situacije održava se prvi put online i prate ga panel diskusije, predavanja i intervjui sa predstavnicima ključnih institucija i vodećim ekspertima industrije hrane. Proizvođači visokokvalitetne hrane i pića iz Srbije i regiona imaju priliku da u naredna tri dana predstave svoje poslovanje i proizvode u online Expo zoni sajma, kao i da se sastanu sa kupcima i distributerima virtuelno putem B2B platforme.  

“Epidemiološka situacija nas je primorala da ovogodišnji sajam organizujemo na ovakav način, virtuelno i bez mogućnosti da na jednom mestu probamo vrhunske ukuse i inovativne proizvode. Uprkos svemu, prilagodili smo se situaciji, baš kao što su to učinili proizvođači hrane u jeku pandemije, istinski heroji krize. Naravno, nadamo se da ćemo se već sledeće godine družiti u formatu na koji smo navikli”, rekao je Miloš Pejčinović ispred Asocijacije za promociju srpske hrane prilikom otvaranja sajma.

Prvi dan konferencije obeležile su teme online prodaje hrane i kako su se na istu prilagodili proizvođači, retail sistemi, ali i distributeri. Svi su složni da je online kupovina usled krize doživela ekspanziju. Navike potrošača su se promenile, raste broj ljudi koji poručuju i plaćaju online, ali je online sistemima potrebno unapređenje kako bi funkcionisali kao odvojeni sistemi i kako bi sam proces kupovine bio efikasniji.

Učesnici su imali priliku da se upoznaju i sa vinskom scenom Srbije i regiona, kao i kako se ista prilagodila trenutnoj situaciji, a na predavanju gospodina Čarlsa Benksa, suosnivača kompanije „thefoodpeople“, učesnici su imali prilike da čuju o najvećim promenama na tržištu hrane i pića tokom COVID perioda, kao što su menjanje potrošačkih navika, kratkoročni način na koji planiramo kupovinu, prilagođavanje okruženja u kom kupujemo i smanjenje kontakata na minimum kako bi se izbegao rizik od zaraze virusom Covid-19.

Drugi dan konferencije otvara panel diskusija na kojoj će se razgovarati o kratkim lancima snabdevanja hranom i njihovom značaju za lokalnu zajednicu, kao i kako rezultati SMARTCHAIN projekta mogu da pomognu iste. Potom će se diskutovati o jedinstvenom žigu kvaliteta domaćeg proizvoda, ali i industriji hrane i HoReCa sektoru. Učesnici će imati priliku da čuju i panel diskusiju renomirane britanske konsalting kompanije za prehrambeni sektor Fresh Montgomery na temu značaja brend identiteta. Konferenciji se možete priključiti putem sledećeg linka.

Događaj organizuje Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije i Privredne komore Srbije sa tendencijom da Srbiju uvrsti među lidere u industriji visokokvalitetne hrane u Jugoistočnoj Evropi. Sponzori ovogodišnjeg sajma su Fun&Fit, Danubius, Mioni, Yuhor, Sunoko i Mona Plaza. Više informacija, pronađite na sajtu Belgrade Food Show.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.