Počela je prodaja novog modela Honde HR-V Sport

    1
    Honda HR-V 2019

    Honda Srbija je definisala cene, performanse i detaljne specifikacije za novi model HR-V Sport, koji je od maja meseca dostupan u HONDA prodajnim salonima.

    Novi HR-V Sport je u standardu dostupan sa manuelnim menjačem, dok je automatski menjač dostupan kao opcija. Obe verzije dolaze sa posebnim sistemom suspenzije i ‘Performance Damper’ tehnologijom, kao i sa unapređenim sistemom servo upravljanja, i tako kreira još agilniji i naglašeno sportski doživljaj u vožnji. Prisutna su dinamična poboljšanja šasije i ogibljenja. Honda HR-V Sport donosi osveženi stil eksterijera i poboljšanja u enterijeru u odnosu na standardni HR-V model iz 2019. godine.

    VTEC TURBO motor od 1,5 l u novom HR-V Sport modelu preuzet je iz najnovije generacije Honda modela. Ovaj snažan četvorocilindarski agregat pruža performanse i snagu od 182 KS (134 kW) pri 5.500 rpm sa šestobrzinskim manuelnim menjačem (6MT) i 6.000 rpm za automatski menjač. Šestobrzinski manuelni menjač je dostupan kao standardna oprema i maksimalni obrtni moment od 240 Nm dobija se između 1.900 rpm i 5.000 rpm. Sa opcionalnim automatskim menjačem, 220 Nm se dobija između 1.700rpm i 5.500 rpm.

    Manuelna verzija, u jedinstvenom zvaničnom postupku testiranja lakih vozila na potrošnju goriva i ciklus emisija (WLTP – Worldwide Harmonized Light Duty Test Procedures) ostvaruje ekonomičnu potrošnju goriva od 5,8 litara i emisiju CO2 od 131 g/km. Opcija sa automatskim menjačem ostvaruje 5,9 litara (prema WLTP) i CO2 emisiju od 134 g/km. Maksimalna brzina je 215 km/h, a od 0 do 100 km/h dostiže za 7.8 sekundi.

    Honda je razvila HR-V Sport za klijente koji od ovog “subcompact” SUV modela traže dinamičniji doživljaj vožnje. Kao deo paketa koji teži da donese optimalnu ravnotežu krutosti karoserije, kontrole ogibljenja i volana, HR-V Sport je opremljen karakterističnom tehnologijom „Performance Damper“. Sistem amortizera integrisan je u prednjem i zadnjem delu automobila i funkcioniše tako što se suprotstavlja relativnim bočnim i torzionim kretanjima kroz šasiju. Tako automobil ostaje “ravniji” prilikom skretanja, stabilniji u naglim promenama saobraćajne trake i ima smanjene vibracije na neravnim putevima.

    Dizajn spoljašnjosti uključuje jedinstvene crne hromirane detalje visokog sjaja i crnu prednju rešetku, dodajući poseban pečat sportskoj verziji i prenoseći izgled crnog saća i na okvire maglenki. Poboljšanja elegantnog dizajna eksterijera obuhvataju i novu interpretaciju Hondine „Solid Wing Face“ grafike, sa panelom u crnom hromu visokog sjaja koji zamenjuje zatamnjeni hrom standardnog HR-V modela.

    HR-V Sport sadrži dinamične stilske elemente, uključijući i uski prednji spliter, bočne obrube, kao i livene svodove točkova i agresivniji zadnji branik – sve u crnoj završnoj obradi. Sportska oprema obuhvata i crne kape ogledala na vratima, dvojne izduvne cevi i alu-točkove jedinstvenog dizajna od 18 inča.

    LED farovi dolaze kao standard i sadrže duga i kratka svetla, LED pokazivače pravca i LED svetla za dnevnu vožnju. Pozadi, crni hromirani ukras odraz je onoga na prednjoj strani, dok su zadnja svetla pojačana tamnim „zadimljenim“ efektom i crnim unutrašnjim lajsnama kao i kod standardnog modela HR-V iz 2019.

    Unutra, nova sedišta za vozača i suvozača – preneta iz standardnog modela HR-V iz 2019 – obezbeđuju poboljšanu potporu, dok se dinamična stilizacija nastavlja u enterijeru ekskluzivnim sedištima u crnoj i tamnocrvenoj boji kombinovanoj sa crnom oblogom krova kako bi se naglasio sportski šarm ovog modela.

    Kao i kod ostalih HR-V modela, Honda SENSING tehnologija predstavlja standard i uključuje upozorenje na mogućnost sudara, upozorenje na napuštanje saobraćajne trake ili puta, sistem kočenja, adaptivni tempomat i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Ovaj model poseduje i Honda CONNECT sistem sa GARMIN navigacijom, “touchscreen display” od 7 inča i mogućnost pristupa internetu.

     “HR-V Sport dodaje premijum i sportski karakter HR-V modelima,” rekao je Phil Webb, Head of Car u Honda UK. “Ovaj sportski, subcompact SUV sa detaljima premijum dizajna omogućava našim klijentima veći izbor sa još boljim iskustvom u vožnji u poređenju sa zahtevnom konkurenciijom ovog segmenta na tržištu.”

    1 KOMENTAR

    1. Čista glupost za potrošnju… ti auto troše kao tenkovi… imam hondu civic sa istim motorom . Gradska vožnja ispod 8.5l ne ide A na autoputu da se vozite izmedju 110 i 130 km /h troši 6.8 / 7 l

    Comments are closed.