Prema rezultatima istraživanja globalnog tržišta koje je sprovela kompanija Omdia, Samsung Electronics zadržao je titulu vodećeg proizvođača televizijskih tehnologija već petnaestu godinu zaredom. Najnoviji podaci pokazuju da je kompanija Samsung ostvarila 31,8 odsto udela globalnog tržišta televizora u četvrtom kvartalu 2020. godine, što je približno godišnjem udelu tržišta u prošloj godini od 31,9 odsto.

Vodećoj poziciji na tržištu doprinele su inovacije za vrhunsko vizuelno iskustvo, širenje QLED linije televizora, vodeća rešenja na području ultra-širokih tehnologija ekrana od 75 inča i naviše, predstavljanje i proširenje Lifestyle portfolija, kao i dosad neviđenih tehnologija na tržištu čiji je tvorac sama kompanija.

„Korisnicima je potreban svestrani televizor koji pruža sve mogućnosti za zabavu, povezivanje sa bližnjima, posao, trening i održavanje kondicije, ali i mnogo više od toga. Veoma smo ponosni na poverenje koje korisnici polažu u nas i naše tehnologije, što je glavni pokretač misije stvaranja neverovatnih inovacija i rešenja koja odgovaraju svakoj potrebi korisnika modernog doba“, izjavio je Jong-hee Han, predsednik Odeljenja za vizuelno poslovanje u kompaniji Samsung Electronics.

U 2021. godini, Samsung očekuje zadržavanje titule vodećeg proizvođača televizora predstavljanjem novih inovacija u ovom segmentu, kao i inkorporacijom tehnologija specifičnih za određene modele kroz sve dostupne serije. Veliki fokus biće na proširenju mogućnosti najnovije Neo QLED serije televizora, kao i Micro LED i Lifestyle modela kroz dugoročne programe razvoja. U narednim godinama, Samsung će takođe nastaviti da investira i u R&D sektor i ostale ključne proizvode, kako bi ojačao jezgro tehnološke ponude kompanije.

Za više informacija o Samsung televizorima posetite https://www.samsung.com/rs/.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.