Prema rečima korisnika iz Srbije i regiona, društvena mreža X (Tviter) ima poteškoća u radu, piše Blic.

Prema izveštaju medija glavni uzrok prekida bio je ozbiljan kvar u centru podataka, što je dovelo do poremećaja u osnovnim funkcijama platforme, uključujući prijavljivanje korisnika, registraciju novih naloga, dostavu obaveštenja i pristup Premium uslugama.

Istovremeno, Elon Musk je potvrdio da je platforma bila meta masovnog sajber napada, sugerišući da je u pitanju bila koordinisana akcija velike grupe ili čak države. Musk je izjavio: „Napadnuti smo svakodnevno, ali ovaj napad je izveden sa mnogo resursa. U pitanju je velika, koordinisana grupa i/ili država.“

Obim i uticaj prekida

Pored velikog broja Srba, prema podacima sa sajta Downdetector, hiljade korisnika iz SAD, Indije i Velike Britanije prijavilo je probleme sa pristupom platformi. Korisnici su se žalili na nemogućnost prijavljivanja, učitavanja sadržaja i slanja direktnih poruka. Mnogi su prilikom pokušaja pristupa aplikaciji dobijali poruku: „Nešto je pošlo po zlu, pokušajte ponovo.“

Reakcija kompanije i trenutni status

Inženjerski tim kompanije X je saopštio da su u toku napori za vraćanje normalne funkcionalnosti platforme. Do trenutka objavljivanja ovog izveštaja, nije bilo zvanične potvrde o potpunom rešavanju problema.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.