Potrošači u Novom Pazaru moći će od sada da se uvere u kvalitet asortimana od 1800 pažljivo odabranih proizvoda među kojima je 400 proizvoda domaćih proizvođača, kao i zbog čega je ovaj trgovinski lanac postao prvi izbor za kupovinu velikog broja potrošača širom Srbije.  Za prve posetioce prodavnice u Novom Pazaru obezbeđene su i slavljeničke cene, koje je Lidl pripremio u stilu dobrog domaćina.

„Srećni smo što imamo priliku da otvaranjem prve prodavnice u Raškom okrugu, stanovnicima Novog Pazara predstavimo jedinstveni koncept Lidl kupovine. Kao i u svakom gradu do sada, i ovde nas je dočekala topla dobrodošlica, ostvarili smo uspešne saradnje sa čak pet građevinskih preduzeća i oko 50 novih kolega iz Novog Pazara. To nam daje vetar u leđa i potvrdu da smo na dobrom putu. Naš sledeći zadatak je da kroz veliki broj posebno pripremljenih akcija, kao i sprovođenje društveno odgovornih projekata usmerenih ka lokalnoj zajednici po kojima je Lidl poznat, nastavimo da negujemo dobar odnos sa svim našim potrošačima“, izjavila je Jasmina Šrndić iz korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.

Posebnu pažnju potrošača privukao je Deluxe asortiman proizvoda, poslastica i aromatičnih dodataka jelima. Deluxe specijalna ponuda artikala nesvakidašnjih ukusa i elegantnog pakovanja, idealna je za svačiju prazničnu trpezu. Uvek sveže voće i povrće, mlečni proizvodi, topla peciva iz Lidl pekare i sveže meso prilagođeni su potrebama i željama svih Novopazaraca. U okviru neprehrambenog asortimana, potrošači će moći da se uvere i u kvalitet tekstila sa oznakom Hohenstein, koja predstavlja nemačku garanciju kvaliteta.

Zamenik gradonačelnika Novog Pazara Igor Novović poželeo je dobrodošlicu kompaniji Lidl Srbija „Otvaranje marketa Lidl u Novom Pazaru nas raduje. Zadovoljni smo što je naš grad prepoznat kao jedan od centara u kojem treba otvarati radnje i plasirati svoje brendove. Prema našem gradu gravitira veliki broj stanovnika iz okolnih gradova, a uvereni smo da će otvaranje Lidla učvrstiti  poziciju našeg grada kao jednog od velikih gradova u Srbiji. Raduje nas otvaranje novih radnih mesta. Želimo Lidlu uspeh u Novom Pazaru i Srbiji“.

U znak podrške i društvene odgovornosti prema lokalnoj zajednici u kojoj posluje, kompanija Lidl Srbija je povodom otvaranja pripremila i posebno iznenađenje za bebe u Novom Pazaru – „Bebinu čarobnu kutiju“.  U okviru projekta „Taši-taši“, koja se realizuje u saradnji sa kompanijom Apello, sve mame iz Novog Pazara, čije se bebe rode nedelju dana od dana otvaranja Lidla, od 5. do 11. novembra, u porodilištu Opšte bolnice Novi Pazar, dobiće kutiju visokokvalitetnih proizvoda za negu kože Lidl brendova „Cien“, „Lupilu“ i „Siempre“.

Radno vreme nove Lidl prodavnice u Novom Pazaru, je od 8 do 22 časa svakog dana u nedelji.

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih diskontnih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 310.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.  Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 44 prodavnice u 30 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.