Narodna stranka i Stranka slobode i pravde u odvojenim obraćanjima upozorile su odbornike Skupštine Grada koji danas odlučuju o liniji metroa, da je to „najveća pljačka u istoriji Beograda“ i da su njegove linije povukli političari na vlasti, protivno struci i interesu građana, ali u korist planova investitora za gradnju stambeno-poslovnih prostora, prenose mediji.

Predsednica beogradskog odbora Dveri Radmila Vasić je izjavila da se metro gradi da bi se povećala cena zemljišta koje je do sada bilo vodoprivredno.

„Očito je, kao glavna ideja, predviđeno da Beograd na vodi bude centar grada, zanemareni su Slavija i Trg Republike, koji su bili važne tačke u prethodnom planu usvojenom 2010. u Skupštini grada, pre nego što je Srpska napredna stranka došla na vlast“, rekla je novinarima šef odborničke grupe Narodne stranke Marina Lipovac Tanasković.

Ona je navela da je strana firma povukla liniju metroa, ali da je ulazne podatke dao Grad, kao i da je uverena da će na Makiškom polju kao polazišnoj tački, nići stambeno poslovni kompleks iako je to vitalno vodoizvorište koje će tako biti ugroženo.

Kako je naglasila, Narodna stranka se zalaže za „revanšizam“ što znači da će odgovorni za ovakvu liniju metroa krivično odgovarati.

Predsednica beogradskog odbora SSP Mila Popović istakla je da će „naprednjački“ metro „povezivati livade“ umesto najgušće naseljenih delova grada, kako je ranije bilo predviđeno, i da se iz povučene linije vidi namera da se stambeno poslovni prostori grade na Ada huji i Makiškom polju.

„Predviđeno je da se linije metroa ukrštaju kod Beograda na vodi. Plan metroa, kakav je pred odbornicima, ne povezuje glavnu želeničku ni autobusku stanicu“, naglasila je Popović.

Ona je istakla i da je ranijim planom bilo predvidjeno da izgradnja metroa košta nešto više od dve milijarde evra, a sada je to tri puta više, što će pasti na teret građana iz cele Srbije.

Predsednica beogradskog odbora Dveri Radmila Vasić izjavila je da Skupština grada ne bi trebalo da usvoji plan za izgradnju metroa jer će trase ići kroz delove grada koji urbanistički nisu izgrađeni, ali i zbog toga što je cilj izgradnje metroa povećanje tržišne cene zemljišta na Makišu, a ne smanjenje saobraćajnih gužvi u gradu.

Ona je izjavila da se metro gradi da bi se povećala cena zemljišta koje je do sada bilo vodoprivredno. Pokazala je papire za koje tvrdi da su nacrt ugovora u kome se vidi na koji način se izvlači novac iz gradskog budžeta.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.