Svetski brend za profesionalnu negu kose Keune Haircosmetics predstavlja obnovljenu 1922 by J.M. Keune liniju vrhunskih proizvoda za negu, stilizovanje i bradu, prilagođenu potrebama modernog muškarca. Predviđa se da će 2025. godina doneti novi pogled na mušku lepotu, dok globalno tržište muške nege beleži snažan rast. Obnovljena Keune linija pomera fokus sa tradicionalnih proizvoda za stilizovanje na kompletnu negu kose i brade, pružajući vrhunske alate muškarcima širom sveta.

Inspirisana holandskim zanatom i bogatom farmaceutskom tradicijom, linija 1922 by J.M. Keune kombinuje originalnu formulu sa najnovijim naučnim dostignućima. Svaki proizvod razvijen je sa ciljem da pruži besprekornu negu, bilo da se radi o pranju kose, oblikovanju frizure ili održavanju zdrave brade.

Nova linija proizvoda podeljena je u tri ključne kategorije koje osiguravaju sveobuhvatnu negu u svakom koraku rutine. Care linija sastoji se od neizostavnih proizvoda za pranje i negu kose. Style linija je pažljivo selektovana kolekcija proizvoda za stilizovanje kose, posebno razvijena za muškarce koji drže do svog izgleda. Pored Care i Style linija, Keune donosi i proizvode za negu i oblikovanje brade, koji su idealan dodatak modernom grooming ritualu.

Keune ostaje veran svojoj filozofiji kvaliteta i održivosti. Uvođenjem veće ambalaže, potrošači dobijaju više proizvoda uz smanjenje otpada. Osim toga, nova ambalaža izrađena je od 100% reciklirane plastike, smanjujući ekološki otisak brenda. Kao ponosni nosilac B Corp sertifikata, Keune se obavezuje na najviše standarde društvene i ekološke odgovornosti. Od nabavke održivih sastojaka do smanjenja ugljeničnog otiska, svaki korak u proizvodnji osmišljen je sa ciljem stvaranja bolje budućnosti.

Keune Haircosmetics proizvode možete potražiti u Keune frizerskim salonima i na webshopu.

Foto: Keune Haircosmetics promo

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.