Na vrhu svog uspeha u segmentu kompaktnih limuzina, sa više od 7.000.000 prodatih vozila tokom generacija, osvojivši dugu listu nagrada, uključujući i nagradu za automobil godine u 2014. godini sa trenutnom generacijom, brend PEUGEOT je ponosno predstavio potpuno novi PEUGEOT 308.

Intenzivno zavodljiv dizajn novog PEUGEOT 308, prirodno vrhunskog ranga, nosi novi grb ovog brenda. Ukupna optimizacija arhitekture poboljšava unutrašnji prostor, potvrđuje njegovu dinamičnost i identitet.

U tehnološkom smislu, novi PEUGEOT 308 nudi pomoć u vožnji najnovije generacije, novi PEUGEOT i-Cockpit® uključujući i-Connect® Advanced, informativno-zabavni sistem koji je intuitivan, povezan i odlučno moderan.

Efikasne i visoke performanse do najsitnijih aerodinamičnih detalja, novi PEUGEOT 308, veran snazi izbora, nudi punjive hibride uparene sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, benzinski ili dizelski motori.

U zavisnosti od zemlje, novi PEUGEOT 308 se potencijalno može kupiti na veb strani brenda koja pruža 100% digitalnu kupovinu, zamenu, finansiranje i izbor mesta isporuke.

INTENZIVNO ZAVOĐENJE

Novi PEUGEOT 308 menja oblik karoserije. Izduženi međuosovinski razmak od 55 mm proteže siluetu i nudi više prostora za putnike sa zadnje strane, dok smanjenje visine od 20 mm vizuelno produžava auto.

Da bi postigao svoj cilj aerodinamičke efikasnosti, novi PEUGEOT 308 nije težio da poboljša svoje držanje i stil spolja, već iznutra, zahvaljujući ogromnom radu na arhitektonskoj optimizaciji i performansama nove karoserije.

Živahna boja novog PEUGEOT 308 usklađena je što je više moguće sa njegovom strukturom. To je naročito vidljivo na vrlo izraženim obrisima krila.

Na bokovima, jednostavna i glatka bočna strana prikazuje svoj snažni karakter sa dva oštra kvadrata nadovežena prednjim i zadnjim točkovima. Dizajn bočnog dela oslanja se na istoriju identiteta brenda (PEUGEOT 205, 208, 308 …), ali nosi živost karoserije izvedene na silueti.

Zadnji deo, sa strateškim aerodinamičkim performansama, dizajniran je na osnovu optimalnih tačaka prolaza za siluetu limuzine kako je definisano u vazdušnom tunelu. Stoga se karakteristična linija stila zasniva na ovim optimalnim aerodinamičkim performansama, kao i linija nestajanja na vrhu krova, kojoj je bio potreban dugački spojler koji je karakterističan za stil novog PEUGEOTA 308.

Novi PEUGEOT 308 čvrsto je ukorenjen u PEUGEOT-ov DNK, senzualan i oštar, deo je luksuznijeg i dinamičnijeg sveta.

Novi PEUGEOT 308 nosi novi grb marke PEUGEOT u rešetki koja mu je u potpunosti posvećena. Njegovo mesto je istaknuto u centralnom delu rešetke koja se rasipa ka svetlima.

Dizajn i tehnološka evolucija, radar za pomoć u vožnji nestaje iza grba (tehnologija koja koristi indijum kompatibilan sa radarskim talasima), čineći ga središnjim delom rešetke. Registarska tablica pomerila se u donji deo prednjeg branika.

Prednja svetla koriste LED tehnologiju od prvog nivoa završne obrade. Izrezane i tanke linije doprinose dinamici i identitetu ovog novog PEUGEOT-a 308. Dnevna svetla u obliku kuke na prednjem braniku. Ovaj lagani potpis savršeno je u skladu sa trenutnim PEUGEOT-ovim stilom, prepoznatljiv na prvi pogled i danju i noću. Na nivoima GT / GT Pack, Full LED farovi su još tanji i imaju PEUGEOT Matrix LED tehnologiju, za veću efikasnost i sigurnost u svakodnevnoj upotrebi.

Na zadnjem delu, svetla su u full LED tehnologiji prikazivajući 3 linije modernog i specifičnog svetlosnog potpisa.

Novi PEUGEOT 308 doći će sa 7 boja:

Olivine  Zelena,  Vertigo  Plava,  Elixir  Crvena,  Pearl  Bela,  Ice  Bela,  Artense  Siva,  Perla Crna

TEHNO DUH, novi PEUGEOT i-Cockpit®

PEUGEOT i-cockpit® je deo DNK brenda. Sa svakom generacijom se poboljšava i modernizuje. Sa ovim novim PEUGEOT 308, označava jasnu promenu u pogledu ergonomije, kvaliteta, dizajna i tehnologije sa svojim potpuno novim informativno-zabavnim sistemom, PEUGEOT i-Connect®.

Novi kompaktni upravljač uključuje senzore koji mogu da detektuju držanje ruku na upravljaču kada koristi nova pomoćna sredstva u vožnji. Ergonomski, zagrejan (opcionalno), uključuje sve kontrole:

radio, medije, telefon, pomoć u vožnji.

Smešten u nivou očiju, 10-inčni digitalni panel od osnovnog nivoa opreme. U GT, klaster je u 3 dimenzije. Potpuno prilagodljiv, ovaj digitalni klaster ima nekoliko načina prikaza (TomTom povezana navigacija, radio / mediji, pomoćna sredstva za vožnju, protok energije, itd.) Koji se mogu menjati direktno sa upravljača.

Konstrukcija table novog PEUGEOT-a 308 zasnovana je na arhitekturi „visokog ventilacionog otvora“ koja postavlja ventilacione otvore direktno ispred glava putnika, u optimalnom položaju za efikasnost i udobnost vozača i putnika. Ovaj izgled osigurava da je standardni 10-inčni centralni ekran osetljiv na dodir, smešten nešto niže od digitalnog klastera, bliže vozačevoj ruci i prirodno se uklapa u ukupnu zapreminu kontrolne table.

Počevši od nivoa Allure, novi PEUGEOT 308 uključuje potpuno konfigurabilne virtuelne i-preklopnike koji zamenjuju fizički panel klima uređaja. Pozicionirani nasuprot centralnog ekrana, poput otvorene knjige, pružaju jedinstveni izgled i nivo tehnologije u segmentu.

Svaki i-toggle je prečica na dodir za podešavanja klima uređaja, telefonski kontakt, radio stanicu, pokretanje aplikacije … podešena prema izboru korisnika.

PEUGEOT i-Cockpit® u novom PEUGEOT 308 i dalje ima princip centralnog ekrana „orijentisanog ka vozaču“ koji optimizuje ergonomiju vožnje, taman toliko da se putnik ne oseća izostavljenim. Isto se odnosi i na centralnu konzolu koja je namerno otvorena prema putniku. Ovo je bio jedan od ciljeva Unutrašnjeg Stila, da se stvori ravnoteža u prostoru između dva putnika u prvom redu.

Dizajn centralne konzole reflektuje pametni dizajn novog klima uređaja. Njegov dizajn postavlja sve dinamičke komande automobila zajedno na deo sa strane vozača:

  nova kompaktna kontrola za impulsni odabir režima (Rikverc, Neutralno, Pogon) i dva dugmeta (Parking i Ručno) 8-stepenog automatskog menjača

  birač stila vožnje za odabir različitih režima rada (električni, hibridni, ekološki, normalan i sportski) u zavisnosti od motora

Luk centralne konzole proteže se u namensko mesto za bežično punjenje telefona. Ostatak konzole je stoga u potpunosti posvećen skladištenju i praktičnosti:

  dva držača za čaše velikog prečnika,

  dve utičnice za USB (punjenje i punjenje/prenos podataka),

  prostor za odlaganje do 34 litra,

  naslon za ruku.

I ovde je novi PEUGEOT 308 jedna od novih referenci u segmentu. Dizajn enterijera ističe raznolikost i bogatstvo svojih materijala. LED ambijentalno osvetljenje (8 boja na izboru) sakriveno iza centralnog ekrana osvetljava glavni deo na vratima koji, u zavisnosti od nivoa završne obrade, mogu biti penasti, tkanina, Alcantara® ili napravljeni od pravih aluminijumskih delova .

Novi informativno-zabavni sistem pruža svima najbolje od sveta pametnih telefona i najbolje od sveta automobila, u zavisnosti od njihovih želja i potreba. Ergonomičan i dosledan svakodnevnoj upotrebi, svaki vozač (do 8 profila) može da definiše i sačuva svoj prikaz, atmosferu i postavke.

Funkcija deljenja ekrana je sada bežična i u nju je moguće povezati dva telefona istovremeno.

Centralni ekran visoke rezolucije od 10 inča je u potpunosti i lako prilagodljiv, moguće je podesiti izgled pomoću „vidžeta“ ili prečica, vrlo je lak za upotrebu i reaguje poput tableta.

Lako je skenirati različite menije s leva na desno, od vrha do dna za obaveštenja ili pritiskom sa 3 prsta kako bi se lista aplikacija pojavila.

Možete se lako vratiti na glavnu stranicu pritiskom na dugme „Početna“, baš kao i pametni telefon.

Na vrhu ekrana, prikazuju se informacije o spoljnoj temperaturi, klimu, položaj na stranicama vidžeta, podatke o povezanosti, obaveštenja i vreme.

PEUGEOT i-Connect Advanced pruža potpuno tehnološko iskustvo, sa svojim performansama i efikasnom TomTom povezanom navigacijom. Za optimalnu čitljivost, mapa se prikazuje na celom ekranu od 10 inča i ažurira „u vazduhu“.

Komanda „OK PEUGEOT“, komanda za prepoznavanje glasa na prirodnom jeziku, može se koristiti u svakodnevnom životu radi poboljšanja sigurnosti i jednostavnosti upotrebe i pruža pristup svim zahtevima koji se odnose na funkcije info-zabave.

Da bi pružio smernice za pravilnu upotrebu i odgovorio na upite, sistem uključuje ugrađenu dokumentaciju i uputstva.

TEHNO DUH, pomoć u vožnji

Pomoćna sredstva za vožnju najnovije generacije upotpunjuju spektar ugrađenih tehnologija, na najvišem nivou tehnologije brenda:

Sledeći korak ka poluautonomnoj vožnji sa paketom Drive Assist 2.0 (dostupan krajem godine), koji uključuje adaptivni tempomat sa funkcijom Stop and Go (automatski menjač EAT8) i pomoć pri zadržavanju trake, takođe ima 3 nove:

  Polu-automatska promena trake, predlaže obilaženje vozila ispred i nakon preticanja predlaže vračanje u početnu traku od 70 km/h do 180 km/h.

  Očekivana preporuka za brzinu, sistem predlaže vozaču da svoju brzinu (ubrzanje ili usporavanje) prilagodi znakovima ograničenja brzine.

  Prilagođavanje brzine u krivini, optimizuje brzinu u skladu sa krivinom zavoja, do 180 km / h.

Novi  PEUGEOT  308  dolazi sa novom opremom,  iz viših segmenata, kao standard ili opcija:

  širokougaono nadgledanje mrtvog ugla (75 metara),

  Upozorenje na vožnju unazad (upozorenje na obližnju opasnost),

  Nova rikverc kamera od 180° stepeni sa ugrađenom prskalicom,

  360° pomoć pri parkiranju sa 4 kamere (prednja, zadnja i sa strana),

  Automatsko otključavanje prilikom prilaska vozilu,

  Grejani vetrobran i volan,

  E-call+“ poziv u hitnim slučajevima sa podacima o vozaču i lokaciji,

  pomeranje retrovizora pri vožnji unazad.

Naravno, novi PEUGEOT 308 i dalje nudi čitav niz opreme, za pomoć u vožnji, sigurnost i udobnost:

  Adaptivni tempomat sa “Start and Go” funkcijom (EAT8 automatski menjač) sa podesivim rastojanjem od vozila ispred,

  Adaptivni tempomat od  30  km/h  kod manuelnog menjača sa podesivim rastojanjem od vozila ispred,

  Atomatsko kočenje u slučaju opasnosti (detektuje pešake i bicikliste, danu i noću, od 7km/h do 140 km/h u zavisnosti od verzije),

  Upozorenje o nenamernom napuštanju kolovozne trake,

  DUpozorenje o pospanosti vožača, detektuje ponašanje vozača pri dugim vožnjama i brzinama iznad 65km/h analizirajući mikro pokrete na volanu,

  Automatsko paljenje dugih svetala,

  Prošireno prepoznavanje znakova  (stop,  jednosmerna ulica,  zabrana preticanja, kraj zabrane preticanja, itd..),

  Krovni prozor,

  Perimetar i alarm,

  Elektronska ručna kočnica

PRIRODNO EFIKASAN

Novi PEUGEOT 308 izgrađen je na osnovu evolucije multi-energetske platforme EMP2 (Efficient Modular Platform), što omogućava postavljanje kompletne ponude električnih verzija na ovu platformu. Dve hibridne verzije na punjenje dostupne su od početka.

Platformu čine novi strukturni elementi za još veću efikasnost, sigurnost, zadovoljstvo u vožnji i udobnost.

Novi PEUGEOT 308 menja svoj oblik da bi se afirmisao u svom segmentu:

  Dužina iznosi 4.36 m (+11 cm),

  Vetrobransko staklo se naginje i pomera unazad,

  Međuosovinsko rastojanje je povećano za  55 mm  i iznosi 2.675 m,  nudeći više mesta za putnike u drugom redu

  20 mm niži, pa je visina sada 1.44 m,

Zapremina gepeka iznosi 412 litara sa dodatnih 28 litara u pregradi ispod.  Sa spuštenim zadnjim sedištima, maksimalna zapremina iznosi 1323 litara.

Novi PEUGEOT 308 uključuje visok nivo aerodinamike, sa Cx od 0,28 i SCx od 0,62m². Svi vidljivi i manje vidljivi delovi karoserije su stilski optimizovani (branici, deflektori, difuzor, stubovi karoserije, retrovizori, podvozje itd.). U istom smislu, dizajn točkova pruža bolju aerodinamiku i značajno doprinosi performansama.

Nova oprema za gume PEUGEOT 308 pokriva veličine od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A +, za efikasnost kotrljanja, a sve u skladu sa zahtevima brenda u pogledu referentnog ponašanja na putu.

Efikasnost je bila srž posla tokom čitavog procesa razvoja. Ova nova platforma pomaže u smanjenju potrošnje goriva i ograničava emisiju CO₂ novog PEUGEOT-a 308.

Da bi se poboljšala udobnost, tvrdoća šasije je optimizovana lepljenjem strukturnih elemenata. Više nego ikad, užitak u vožnji je u samim porama ovog novog PEUGEOTA 308, sa primernim držanjem puta, vrhunskim komforom vožnje, odličnim užitkom u vožnji i savršenom upravljivošću u gradu sa radijusom okretanja između ivičnjaka 10,5 m.

KOMFORNA i prijatna atmosfera

Dizajn sedišta novog PEUGEOT-a 308 dizajniran je s pažnjom na komfor i naglašava kvalitet korišćenih materijala: evoluciona šarena tkanina, alkantara, reljefna koža i nappa koža. U verzijama GT dolaze sa  potpisom u boji Adamite koji takođe naglašava instrument tablu, panele vrata i jastučiće od pene na konzoli.

Prednja sedišta su standardno ili opciono dobila AGR   (Aktion   für   Gesunder   Rücken) pečat odobrenja, nagrađujući i ergonomiju i opseg podešavanja. Takođe mogu biti opremljeni sa 10-smernim električnim podešavanjima sa dve mogućnosti uštede. Oba prednja sedišta takođe mogu biti opremljena opcionim pneumatskim sistemom masaže sa 8 delova sa nekoliko različitih programa i grejanjem sedišta.

U redu 2, povećani međuosovinski razmak (+55 mm) direktno poboljšava udobnost, dok zadnji putnici mogu uživati u više prostora za kolena. Povezivost je takođe vrh opsega sa, od nivoa Allure, 2 USB C priključka (punjenje i prenos podataka) na zadnjoj strani centralne konzole. Prolaz u sredini sedišta klupe (2 / 3-1 / 3) otkriva naslon za ruke opremljen sa dva držača za čaše i držačem za telefon.

Tehnologija poboljšava različite elemente zastakljivanja novog PEUGEOT 308:

  Grejani vetrobran,

  povećana debljina prozora napred i pozadi,

  akustična bočna stakla u prvom redu prema verziji,

  unutrašnje retrovizor bez okvira sa završnog nivoa Allure, uključuje LED plavu boju na hibridnim motorima, koji spolja signalizira da se vozilo vozi sa nula emisija.

Klima uređaj koristi potpuno novi sistem koji poboljšava toplotni komfor putnika, dok putnici u drugom redu mogu uživati u otvorima za vazduh na zadnjem delu centralne konzole.

U cilju poboljšanja vazduha iznutra, novi PEUGEOT 308 opremljen je AKS (sistemom kvaliteta vazduha) koji neprestano nadgleda kvalitet vazduha koji ulazi u vozilo i sposoban je da sam aktivira reciklažu vazduha. Potpuno mirno stanje od nivoa GT naviše sa čistom kabinom, sistemom za prečišćavanje vazduha sa filtracijom zagađujućih gasova i čestica. Kvalitet vazduha se prikazuje na centralnom ekranu osetljivom na dodir.

Razvijen u partnerstvu sa francuskim brendom Focal, specijalizovanim za audio, novi PEUGEOT 308 jedinstveni FOCAL® Premium Hi-Fi sistem rezultat je više od 3 godine zajedničkog dizajna.

Hi-Fi sistem FOCAL® Premium sastoji se od 10 zvučnika sa ekskluzivnom patentiranom tehnologijom:

  4 aluminijumska TNW visokotonca,

  4 vufera sa membranom od Poliglass i 165 mm TMD (Tuned Mass Damper) suspenzijom, 

  1 centralni Polyglass zvučnik,

  1 ovalni  vufer Power Flower™.

Povezani su sa novim pojačalom snage 690 W sa 12 kanala (pojačana tehnologija klase D) i upotpunjeni ARKAMYS digitalnom obradom zvuka. Timovi Peugeot i Focal zajedno su radili na uspostavljanju prilagođenih lokacija za svaki zvučnik kako bi svim putnicima ponudio senzacionalno iskustvo. Na tabli je zvučna pozornica stabilna i precizna, glasovi su jasni i detaljni, a bas dubok i težak.

MOTORI

S obzirom na to da su emblematične ikone Snage izbora toliko drage brendu, na novom PEUGEOT-u 308 biće ponuđena 2 hibridna motora na punjenje:

–  HYBRID 225 e-EAT8 /  pogon na 2 točka  /  kombinacija od 180ks (132  kW) PureTech motor i jedan električni motor od  81 kW uparen sa e-EAT8 menjačem /  od 26g C0₂   po kilometru i do 59   km  na električni pogon (po WLTP standardu, u procesu odobravanja),

–  HYBRID  180  e-EAT8  /  pogon na 2 točka /  kombinacija od  150hp  (110kW)  PureTech motor i jedan električni motor od  81 kW uparen sa e-EAT8 menjačem /  od 25g  C0₂   po kilometru i do 60   km  na električni pogon (po WLTP standardu, u procesu odobravanja),

Li-ion baterija ima kapacitet od 12,4 kWh, snagu od 102 kW i dostupne su dve vrste ugrađenih punjača, koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i rešenja za punjenje, kao standard

Jednofazni punjač od 3,7 kW i kao opcija jednofazni punjač od 7,4 kW.

Procenjeno vreme punjenja je sledeće:

  Iz zidne kutije  (32  A)  7.4  kW,  za punu bateriju je potrebno 1h55m  sa jednofaznim  (7.4 kW) punjačem,

  Iz jače utičnice (16  A),  za punu bateriju je potrebno 3h50  sa jednofaznim punjačem (3.7 kW),

  Iz standardne utičnice (8  A),  za punu bateriju je potrebno 7h05  sa jednofaznim punjačem   (3.7 kW).

Novi PEUGEOT 308 dostupan je sa sledećim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, CO₂ od 117 g / km. U skladu sa najnovijom €6 uredbom, koja se trenutno odobrava prema protokolu WLTP (Svetski usklađeni postupci ispitivanja lakih vozila).

Benzin, 3-cilindrični motori zapremine 1,2 L:

  PureTech 110 S&S BVM6,

  PureTech 130 S&S BVM6,

  PureTech 130 S&S EAT8.

Dizel, 4-cilindrični motori zapremine 1.5L:

  BlueHdi 130 S&S BVM6,

  BlueHdi 130 S&S EAT8,

TCO (UKUPNI TROŠKOVI)

Cilj je ponuditi TCO ili približne troškove vlasništva između vozila sa unutrašnjim sagorevanjem i hibridnog vozila, uključujući sve troškove osim jednostavnog finansijskog zakupa, potrebno je uzeti u obzir sve sledeće faktore:

  bolju rezidualnu vrednost pri preprodaji na polovnom tržištu,

  sve novčane podsticaje (ekološki bonusi, premije, takse za registraciju, osiguranje i poreske olakšice),

  troškovi održavanja identični dizel motoru (za 36 meseci i 90.000 km),

  niži energetski troškovi (do 12% manje u poređenju sa dizelskim motorom za 36 meseci i 90.000 km).

PEUGEOT ekosistem

Da bi podržao svoje kupce u energetskoj tranziciji, brend PEUGEOT nudi niz usluga zasnovanih na nekoliko stubova.

PEUGEOT  Easy-Charge ili kako osigurati da naši kupci imaju pristup različitim rešenjima za punjenje:

  niz rešenja za punjenje za kućnu ili kancelarijsku upotrebu, kroz širok spektar opreme (ojačani utikač, zidna kutija, pametna zidna kutija, itd.), dijagnozu za procenu električne instalacije koja se nudi i najbolje rešenje za punjenje kao i konačna instalacija preko naših preporučenih partnera,

  javna ponuda za punjenje putem Free2Move, koja omogućava pristup mreži od više od 220.000 terminala u Evropi: izbor terminala prema udaljenosti, brzini i ceni punjenja.

PEUGEOT  Easy-care  ili kako da uveravate naše kupce u procesu otkrivanja i pustite ih da uživaju u svom automobilu sa potpunim mirnim duhom:

  novi simulatori i digitalni putevi koji će vam pomoći da saznate više o električnoj energiji na veb stranama marke PEUGEOT,

  prilagođeni ugovori o uslugama i pomoć na putu, koji se mogu uključiti u jedan paket finansiranja, tako da možete u potpunosti uživati u svom vozilu,

  potvrda o kapacitetu baterije u trenutku servisiranja, kako bi se olakšala preprodaja vozila garantujući nivo kapaciteta baterije vozila.

  Garancija na bateriju iznosi 8 godina ili 160.000km za  70%  kapaciteta.

Iz aplikacije za pametni telefon MyPeugeot® ili sa centralnog ekrana sada možete:

  Pokrenite ili zakažite paljenje klime, više od komfora, kada je vozilo priključeno na ovu funkciju, omogućava korisniku da optimizuje domet (brže približavanje zadate vrednosti temperature u početnim fazama) i da postigne optimalnu radnu temperaturu baterije brzo.

  Proveri, zakaži, započni ili odloži punjenje baterije.

U zavisnosti od zemlje, putem veb stranice „prodaja putem interneta“ kupac može da kupi svoje novo vozilo, vrati staro vozilo i finansira svoje novo vozilo sa svog pametnog telefona, tableta ili računara. Svaki kupac imaće slobodu da odabere da im se vozilo besplatno dostavlja kući, dok se precizno pridržava svih sigurnosnih standarda.

PEUGEOT potvrđuje svoju ličnost i karakter svojim novim logotipom, novim PEUGEOT-om 308 je prvo vozilo u asortimanu na kojem je prikazan ovaj grb. Bezvremenski, noseći francusko znanje i običaje, brend okreće novu stranicu u svojoj istoriji koja se sastoji od iskustva sadašnjosti i globalnog iskustva kvaliteta. Cilj je ponuditi svojim sadašnjim i budućim kupcima brend koji ispunjava njihove zahteve.

Novi PEUGEOT 308 će se u Evropi prodavati u drugoj polovini 2021. godine, a proizvodiće se u Francuskoj u fabrici u Mulhouse-u.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.