Nova stvarnost je pojačala ulogu kanala elektronske trgovine i u pogledu kupovine, ali i komunikacije

    0

    Intervju sa Neli Angelovom, direktorkom komunikacija za Nestlé tržište jugoistočne Evrope

    Situacija sa pandemijom koronavirusa koja je pogodila čitav svet prinudila je kompanije da promene načine na koje posluju. Kako je Nestlé reagovao na novonastalu situaciju?

    Situacija sa pandemijom je nova za sve nas – kako lično, tako i profesionalno. Kako ljudi predstavljaju srce našeg poslovanja, Nestlé je sproveo brojne preventivne mere i radio naporno na tome da naši zaposleni, poslovni partneri i zajednice u kojima poslujemo budu bezbedni tokom pandemije. Pratili smo savete Svetske zdravstvene organizacije i sarađivali sa nadležnim organima u Srbiji kako bismo redukovali rizik od infekcije kako naših zaposlenih, tako i naših partnera. Sinhronizovali smo niz internih procesa i načina poslovanja u skladu sa situacijom, i obezbedili pravovremenu komunikaciju sa svim našim timovima.

    U novom kontekstu, sektor hrane ima još važniju ulogu u društvu i kao vodećem svetskom proizvođaču hrane i pića, fokus na bezbednost i kvalitet proizvoda ostao je naš prioritet. U našoj fabrici u Surčinu i pre pandemije su se primenjivale najstrože higijenske procedure, a koje su tokom vanrednog stanja podignute na još viši nivo. COVID-19 pojačao je naše napore u tom pravcu i zahvalni smo što su lanci snabdevanja, distribucija, kao i naši partneri podržali obezbeđivanje kontinuirane proizvodnje i isporuke proizvoda svim našim potrošačima tokom pandemije.

    Da li očekujete da će se promeniti trendovi u komunikaciji sa potrošačima?

    Osećali smo to svakodnevno, a istraživanja su potvrdila da potrošač ima očekivanja od brendova i njihove komunikacije – da ostanu aktivni, da ne prekidaju komunikaciju, kao i da budu relevantni, da ne obećavaju previše i da poštuju novu situaciju u kojoj su se potrošači našli. Sve ovo nas je zbližilo sa našim potrošačima, dok digitalna komunikacija igra još značajniju ulogu. Tu posebno mislim na društvene mreže gde se odvija dvosmerna komunikacija i gde njihov glas može da se čuje. Potrošači se zanimaju o proizvodima i srećni smo što možemo da im damo ideje za recepte, informacije o nutritivnim vrednostima, savete kako da kombinuju sastojke, a sve u cilju da pripreme zdrave obroke tokom situacije u kojoj se nalazimo. Nova stvarnost je pojačala ulogu kanala elektronske trgovine i u pogledu kupovine, ali i komunikacije. Ograničeni fizički kontakti sa potrošačem učinili su da trgovci razmišljaju drugačije.

    Na koji način je Nestlé pomogao zajednici tokom pandemije?

    Pomoć zajednici i sluh za njene potrebe, kako tokom normalne situacije, tako i tokom krize, nalazi se u DNK Nestlé-a. Podrška srpskom narodu tokom pandemije bila je među našim prioritetima, i bili smo veoma brzi u prilagođavanju naše strategije donacija. Navela bih samo nekoliko primera – Kliničkom centru Srbije donirali smo prekopotrebne infuzione pumpe, u partnerstvu sa RFZO, Gradom  Beogradom i Privrednom komorom Srbije svoje proizvode donirali smo lekarima iz dečijih bolnica, a penzionerima i drugim ugroženim grupama donirali smo više od 35 hiljada supa, kao i nekoliko hiljada drugih važnih proizvoda. Na ovaj način želeli smo da zahvalimo svim zaposlenima u bolnicama na njihovoj posvećenosti i požrtvovanosti, ali i da im poručimo da mogu da računaju na nas, kao pouzdanog partnera i saigrača i u teškim vremenima.