Nutanix cloud tehnologije donose agilnost, skalabilnost i pojednostavljenje poslovnih procesa

Nutanix (NASDAQ: NTNX), lider u poslovnim cloud rešenjima, danas je objavio da je srpski energetski gigant NIS (Naftna Industrija Srbije) odabrao upravo Nutanixovu tehnologiju kako bi odgovorili na IT izazove koji se susreću na brzom i često nepredvidljivom energetskom tržištu. Pored toga, implementirali su Nutanixove tehnologije i kako bi pojednostavili upravljanje IT-om i pružili skalabilniju i agilniju platformu za budući razvoj.

Kao i mnoge energetske kompanije širom sveta, NIS je uključen u raznovrstan niz poslovnih aktivnosti: od istraživanja nafte i gasa, prerade i distribucije, a od nedavno i u razvoj električne i toplotne energije iz kombinacije tradicionalnih i obnovljivih izvora. Međutim, napredak i upravljanje tim poslovnim procesima, u eri brzih promena, predstavljalo je sve veće pritiske na nasleđenu IT infrastrukturu. To je ograničavalo sposobnost kompanije da se izbori sa svakodnevnom potražnjom i sprečavalo je da unapredi posao kako bi bili išli u korak sa konkurencijom.

„Umesto da bude prednost, naša zastarela IT infrastruktura postajala je obaveza, ograničavajući našu sposobnost da idemo u korak sa zahtevima na tržištu i iskoristimo nove prilike“, rekao je Dimitri Shevchenko, direktor informacionih tehnologija iz NIS-a. „Kao i drugi u našem sektoru, i mi smo morali da se modernizujemo i to brzo, prelazeći na agilniju softverski definisanu arhitekturu. Za nas je to značilo prelazak na hiperkonvergovanu infrastrukturu, a sa Nutanixom kao jasnim tržišnim liderom na tom polju, izbor je bio jednostavan.“

Od prelaska na Nutanixova rešenja, NIS je zabeležio poboljšanje performansi od približno 50% za sve svoje aplikacije. Takođe, sa Nutanixom u svojim centrima za obradu podataka, oni više nemaju problem sa ograničenim rokom trajanja fizičkih servera i mrežne opreme za skladištenje podataka. Pored toga, tim je sada u stanju da upravlja celim centrom iz istog Nutanix Prism interfejsa kako bi išao u korak sa velikom potražnjom, pružio agilnija rešenja i isprobao najnovije Nutanix funkcije kao podršku inovativnim novim projektima u budućnosti.

NIS je takođe izabrao Nutanix Calm da bi na Nutanix cloud platformu dodao alate za automatizaciju aplikacija, kao i nativnu orkestraciju aplikacija i upravljanje životnim ciklusom. To omogućava NIS-u da gradi samouslužne portale i automatizuje ključne poslovne procese, značajno pojednostavljujući svakodnevne zadatke IT tima.

„Jednostavno upravljanje je osnovno u svemu što Nutanx nudi“, rekao je Andrew Brinded, potpredsednik i generalni direktor Nutanixa za EMEA. „Od mogućnosti upravljanja fizičkim i virtuelnim IT asetima zajedno sa istom Prism konzolom integrisanom u Nutanix cloud platformu, do alata poput Nutanix Calm-a, koji omogućavaju kupcima da automatizuju poslovne procese i izgrade intuitivnija IT rešenja koja se lako koriste. Ova rešenja mogu osloboditi osoblje da radi na projektima koji imaju stvarnu poslovnu vrednost, a ne da svoje vreme troše na rešavanje stalnih režijskih problema kako bi data centri mogli normalno da funkcionišu.“

Uprkos pandemiji Covid-19, nova infrastruktura u NIS-u je instalirana i puštena u rad u rekordnom roku uz pomoć Nutanixa i lokalnog partnera S&T Srbija. Pored migriranja radnih opterećenja na Nutanix AHV hypervisor, NIS planira da hostuje novi SAP HANA razvoj i usvoji najnovije tehnologije matičnih cloud kontejnera, što će biti olakšano korišćenjem Nutanix Karbon, korporativnog rešenja za upravljanje Kubernetes-om, dizajniranog da dramatično pojednostavi pružanje usluge, rad i upravljanje životnim ciklusom kontejnera.

Za više informacija o NIS-u i njihovoj upotrebi Nutanix tehnologija, pročitajte celu studiju slučaja ovde.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.