New Moment sinoć je proglašen PR Agencijom godine u kategoriji velikih PR agencija na tradicionalnoj godišnjoj dodeli nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću. Tom prilikom dodeljene su nagrade za najbolje komunikacijske kampanje, inicijative i projekte u 2019. godini, a svečana ceremonija se održala pod malo drugačijim okolnostima – preko live streama.

Ove godine pristiglo je 60 radova, a New Moment je osim nagrade za PR Agenciju godine, osvojio još 7 nagrada za najbolje projekte u prethodnoj godini u sledećim kategorijama: Interne komunikacije za projekat „Tresiba“ kompanije Novo Nordisk, nagradu u kategoriji Brend PR za projekat „Lavovski za orlove“ kompanije Carlsberg Srbija, nagradu u kategoriji Integrisane kampanje za projekat „Mančester junajted Škola fudbala” kompanije Eurobank, nagradu u kategoriji Javna uprava za projekat „Svečano otvaranje trening centra NAJU” Nacionalna akademija za javnu upravu, nagradu u kategoriji Lokalizacija međunarodne kampanje za projekat  „Always at home” kompanije P&G, nagradu u kategoriji Niskobudžetni projekat komunikacije  za projekat  „NELI” i nagradu u kategoriji PR događaj za projekat  „Nespresso launch” kompanije Nespresso.

Povodom nagrade za Agenciju godine obratili su se direktorka New Moment PR Agencije, Katarina Todosijević i predsednik regionalne New Moment kompanije Žarko Sakan.

Preponosni smo na ovu nagradu, njen značaj je još veći jer dolazi u godini kada je PR struka najizloženija. Kao i svake godine konkurencija je bila velika, na vrata DSOJ pristiglo je dosta dobrih radova, pa je za naš tim samim tim još značajniji uspeh što smo osvojili ovu laskovu titulu. Dobar tim je nešto što uvek pobeđuje, a ja sam srećna što imam i zvanično najbolji u zemlji. Trudićemo se da i u vremenu koje dolazi opravdamo poverenje žirija koji nam je dodelio priznanje, izjavila je Katarina Todosijević PR agency director.  

Živimo i stvaramo u veoma izazovnom vremenu i moramo da se prilagođavamo novim uslovima i u našoj indrustriji i u svetu, a ova nagrada je izuzetno veliki uspeh za našu agenciju i daje nam podstrek i uverava nas da idemo u dobrom smeru. Uvek težimo globalnom uspehu, ali ipak smo najsrećniji kada naš rad prepoznaju i kod kuće, izjavio je  Žarko Sakan, direktor agencije New Moment New Ideas Company.

New Moment PR je deo kompanije New Moment New Ideas Company,  koja posluje u 10 zemalja Jugoistočne Evrope, sa tradicijom dugom preko 30 godina. Jedna je od vodećih agencija za integralne marketing komunikacije i najnagrađivanija u regionu. U svom sastavu Agencija ima ATL, BTL, PR, Digital, Dizajn studio i New Moment Production.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.