NBA pokreće novu globalnu brend kampanju „That’s Game“ pred NBA plej-of 2021

    0

    Dobitnik priznanja Zlatni globus i  SAG, Idris Elba, biće predstavljen kao glas kampanje; Oskarom nagrađeni producent Jon Batiste napravio je originalnu muziku

    NBA je danas otkriva svoju novu globalnu brend kampanju “That’s Game”, čiji se početak poklapa sa startom NBA plej-ofa 2021 u subotu, 22. maja, i nastavlja se predstojećom 75-om jubilarnom sezonom Lige, ističući ključne trenutke na terenu i šire, od kultnih utakmica do uticaja koji igrači imaju u zajednici. Nova kampanja, kreirana u saradnji sa kompanijom Translation LLC, pokazuje kako je NBA napredovala u košarkaškoj igri, razvila svoju zajednicu i uticala na kulturu kroz istoriju lige.

    “That’s Game” započinje serijom od četiri televizijska spota u kojima je narator Idris Elba, dobitnik priznanja Zlatni globus i SAG, glumac, filmski stvaralac, muzičar i aktivista, uz originalnu muziku Oskarom ovnčanog  producenta Jona Batiste. Poznati reditelj Emmanuel Adjei („(“Black is King” i „ Dark Ballet“) režirao je spotove koji će se globalno emitovati na 15 jezika, a na odabranim tržištima lokalne slavne ličnostima biće glas kampanje.

    “That’s Game’pokazuje više od same kulminacije igre – radi se o trenucima koji su navijače držali povezanim sa košarkom tokom prošlosti i nastaviće da ih angažuju dugo u budućnosti“, rekla je  direktor marketinga NBA Kate Jhaveri. „Uzbuđeni smo što proslavljamo neverovatne igre koje nas ostavljaju zadivljenim, kao i uticajan rad igrača i timova u zajednici, i radujemo se nastavku ove priče u jubilarnoj sezoni naše 75-ogodišnjice.“

     „Oduševljeni smo što sarađujemo sa NBA u kreiranju ‘That’s Game’ i što pomažemo da bude ispričana priča o uticaju ove igre na kulturu širom sveta, kako na terenu tako i van njega“, rekao je Jason Campbell, izvršni kreativni direktor prevoda. „Svaka ruka koja je doprinela ovom delu razumela je tu istinu i srećni smo što ćemo još dugo otkrivati njeno značenje u budućnost.“

    60 brand spot nas vraća u transcendentne trenutke koji su inspirisali zajednice obožavalaca širom sveta, uključujući podizanje šampionskog trofeja, učesnika drafta koji je ostvario svoj san da igra među profesionalcima, upadljiv nastup pre utakmice, uzdizanje pokreta za društvenu pravdu i druge momente koji su veći od same igre. U highlightsima su se našli:

    • Russell Westbrook (Washington Wizards), Kyle Kuzma (Los Angeles Lakers), i D’Angelo Russell (Minnesota Timberwolves) kako pokazuju svoj neponovljivi stil.
      • Krunisanje Stephena Curryja i Golden State Warriorsa za NBA šampione 2018.
      • Ja Morant iz Memphis Grizzliesa, LeBron James iz Los Angeles Lakersa,   Giannis Antetokounmpo iz Milwaukee Bucksa i  Julius Randle iz New York Knicksa dok demonstriraju svoja atraktivna zakucavanja.
      • Osmostruki NBA All-Star Vince Carter i njegovo legendarno vetrenjača zakucavanje uz okret od 360 stepeni na takmičenju u zakucavanju 2000. godine, i bek Utah Jazza Donovan Mitchell koji je odao počast Carteru na istom takmičenju 18 godina kasnije.
      • NBA All-Star Jaylen Brown iz Boston Celticsa, koji je na prvoj liniji borbe za rasnu jednakost, sa porukom “Liberation” na svom dresu tokom NBA nastavka 2020. godine, i ekipa Orlando Magica, koja je dala prioritet podršci mladima u zajednici na centralnoj Floridi, povezujući ruke na centralnom terenu dok su se Liga i igrači zalagali za društvene promene tokom prošle godine.

    Prvi Playoff spot nastaviće ovaj trend, podsećajući navijače zašto su trenuci plej-ofa NBA lige tako posebni. Kampanja će biti podržana u visokouticajnim medijima i proslavljena nizom aktivnosti za uključivanja fanova , među kojima su:

    • „NBA kuća“ – tokom postsezone, neki od najrelevantnijih kreatora društvenih sadržaja i influenseri okupiće se u „NBA kući“ u LA-u kako bi kreirali snažne društvene momente, pozivajući fanove u kulturni epicentar NBA plej-ofa sa prilagođenim sadržajem i programima. 
    • „Uhvati igru“ gledaj i pobedi promocija – Liga će biti domaćin promocije „gledaj i pobedi“, ohrabrujući navijače da se se uključe i dobiju priliku da osvoje neka od najpoželjnijih ličnih NBA iskustava tokom najznačajnijih događaja lige tokom poslednja dva kola doigravanja, uključujući putovanje na NBA All-Star 2022 u Cleveland, Ohio i NBA finale 2022, između ostalih vrednih nagrada i iskustava.
    • Fortnite partnerstvo – Pored NBA opreme za svih 30 timova koji su danas u prodaji u Item Shop-u, počev od 25. maja, igrači Fortnite-a mogu se uputiti u „Kreativni režim“ za priliku da posete NBA Welcome Hub za još sa NBA povezanim iskustvima i sadržajima koji okružuju ovu kampanju. Pored toga, Donovan Mitchell iz Utah Jazza i Trae Young iz Atlanta Hawksa otkriće tajnu svojih ormarića i lične omiljene predmete koje „nose“ kada igraju Fortnite.
    • Kao deo tekuće privrženosti Lige povezanih sa socijalnom pravdom, kampanja „That’s Game“ nastojaće da ispriča priče preko platformi Lige i njenih timova oko našeg nedavno objavljenog šampiona u oblasti društvene pravde, Kareema Abdul-Jabbara, o ulaganju u crnačke zajednice putem NBA fondacije i zagovaranje politike promena kroz Nacionalnu košarkašku koaliciju za socijalnu pravdu.

    Gatorade NBA plej-in turnir završava se mečom između Golden State Warriorsa i Memphis Grizzlisa (prenos uživo na TV Arena Sport 1, subota, 03:00). NBA plej-of 2021 počinje u subotu utakmicama Milvaukee Bucks- Miami Heat (20:00, TV Arena Sport 2) i LA Clippers- Dallas Mavericks (22:30, TV Arena Sport 2).