NBA je objavila lansiranje redizajnirane globalne NBA aplikacije, „sve u jednom“ destinacije za NBA navijače svakog tima. Sa potpuno novim funkcijama personalizacije, NBA aplikacija će obezbediti sveobuhvatan sadržaj iz svake NBA utakmice i sadržaće vertikalni video u stilu društvenih mreža, do sada nedoživljeni „iza kulisa“ pristup igračima i timovima, novim i postojećim emisijama i serijama, kao i besplatan pristup u NBA arhivi. NBA aplikacija – proizvod NBA Digitala, zajedničkog preduzeća lige sa Turner Sportsom – je besplatna za preuzimanje.

Pored toga, NBA je pokrenula NBA ID, novi globalni program članstva lige koji nudi beneficije i nagrade navijačima od strane Lige, timova i njenih partnera. NBA ID, kome se možete besplatno pridružiti, za povezivanje iskustva fanova sa postojećim proizvodima kao što su NBA League Pass i NBA Pick’Em. Tokom sezone, članovi NBA ID će dobiti pristup novom originalnom sadržaju i omiljenim sadržajima navijača iz NBA riznice. Pored toga, samo za članove biće poboljšana iskustva od strane NBA partnera, uz promocije ulaznica, nagrade kroz razne nagradne igre u stilu NBA Pick’Em fantasy, kampanje glasanja i druge nagrade.

NBA aplikaciju pokreće nova integrisana digitalna platforma NBA, koja je stvorena u partnerstvu sa Microsoftom, zvaničnim NBA partnerom za klaud i veštačku inteligenciju. NBA aplikacija sada uključuje elegantan novi dizajn i prvo ove vrste „Za vas“ iskustvo, sa preporukama sadržaja zasnovanim na preferencijama fanova i personalizaciji koju pokreću Microsoft Azure i Azure AI. Na stranici „Za vas“ u aplikaciji, fanovi mogu da dođu do vertikalnog video iskustva poput onog na društvenim mrežama– uz vertikalno pomeranje – koje sadrži najbolje trenutke iz svih NBA utakmica u toku.

Ponude NBA pretplate direktno za potrošače – NBA League Pass i NBA TV – biće integrisane u NBA aplikaciju i pružiće fanovima mogućnost da gledaju utakmice uživo, najzanimljivije trenutke, da proveravaju rezultate, statistiku i plasman, sve na jednom mestu. Za pretplatnike na NBA League Pass, strimovi uživo će imati viši kvalitet videa, manje kašnjenje striminga i besprekorno korisničko iskustvo za konzumiranje NBA sadržaja uživo.

NBA League Pass se vraća ove sezone sa novim paketom i po najnižoj ceni do sada. Tokom ograničenog perioda, standardni paket je sada dostupan za 10,76 USD mesečno (64,54 USD za celu sezonu), a premijum paket za 14,52 USD mesečno (87,13 USD za celu sezonu). Pretplatnici će automatski dobiti direktnu ponudu za NBA TV kao deo novog paketa.

„Pokretanje naše nove NBA aplikacije i digitalne platforme je velika prekretnica jer nastavljamo da gradimo i jačamo našu ponudu direktno ka korisnicima“, rekao je Kris Benjarko, izvršni potpredsednik NBA za direktan pristup konzumentima. „Oduševljeni smo što možemo da isporučimo iznova osmišljen proizvod koji će poboljšati i personalizovati način na koji se NBA ljubitelji svakodnevno bave ligom.“„Odnos između Evrope i košarke prevazilazi bezbroj igrača sa Starog kontinenta koji su uticali da se dostigne najviši nivo košarke“, rekao je Džordž Ajvazoglu, šef NBA sektora za angažovanje i direktan pristup konzumentima za Evropu i Bliski istok. „Serijal Hoops Cities prikazuje pojedince, zajednice i priče koje su oblikovale istoriju košarke u Evropi i decenijama podsticale i uvečavale bazu navijača. Mislimo da će ova serija – koja će premijerno biti prikazana na NBA League Passu u okviru nove NBA aplikacije – duboko odjeknuti kod naših strastvenih evropskih poklonika i ujediniti ih oko ljubavi prema košarci.“

Lifestyle –Serija sadržaja u stilu društvenih mreža koja se bavi životnim stilom, kulturom, modom, muzikom, sadržajima oko igre i van terena, uključujući NBA Kicks, NBA Fits, Jersey Drop, Ride Along, Celebrity Row i NBA Ink, između ostalog.

“CrunchTime” – Besplatna nedeljna emisija koja vodi fanove uživo do ključnih trenutaka svake utakmice i pružiti ažuriranja i analize u realnom vremenu, u proizvodnji NBA TV, koju vodi Džared Grinberg.

“ NBABet stream” – Nedeljni prenos u proizvodnji NBA TV sa stručnjakom za klađenje Timom Dojlom i izborom najboljih saradnika koji pružaju najnovije informacije o klađenju tokom prenosa utakmice uživo.

Live NBA League Pass Programming – Pored NBA TV programa 24/7 i utakmica uživo van NBA tržišta, pretplatnici na NBA League Pass imaće pristup proširenim opcijama za personalizovano iskustvo gledanja kroz širok spektar alternativnih strimova, uključujući dodatne uglove kamere, strimove fokusirane na klađenje, opcije sa influenserima i analitikom, uz fidove sa komentarima na tri jezika (španski, portugalski i korejski). „NBA HooperVision“ se vraća u drugoj sezoni sa bivšim NBA igračima i domaćinima Nejtom Robinsonom i Kventinom Ričardsonom.

Sveobuhvatni pristup direktno iz timova – priče „iza kulisa“ sa društvenih i digitalnih kanala timova.

Partnerski sadržaj – Sadržaj koji su proizveli popularni kreatori košarke i sportskih događaja, uključujući Turner Sports, sa sadržajima domaćina emisije „Inside the NBA“, Granta Hila i Grega Entonija, kao i FanDuel, DraftKings, Action Network, Bleacher Report i još mnogo toga.

Influenseri – sadržaj koji su kreirali uticajni popularni stvaraoci, uključujući Bena Tejlora iz Thinking Basketballa, Džesera, Krisa Londona, Lethal Shootera, Devina Vilijamsa, Tristana Jasa, uz više fokusa na modu, način života i NBA kulturu na terenu i van njega.

Ekskluzivni originalni programi

“Gold Blooded” –Novi dokumentarni serijal od sedam epizoda o putu Golden Stejt Voriorsa do NBA šampionata 2022. U naraciji Andre Iguodale, ova serija sadrži do sada nikad viđene snimke i nove intervjue sa direktorima tima i igračima, uključujući Stefena Karija, Kleja Tompsona i Drejmonda Grina. Prva epizoda je danas dostupna na NBA aplikaciji.

“Pass the Rock” –Navijači će imati ekskluzivan pregled sledeće generacije zvezda lige i njihove živote na terenu i van njega tokom sezone 2022-23. Serija iz više delova bi trebalo da počne krajem novembra.

“Inside the App” – Ekskluzivni nedeljni segment TNT-ovog „Inside the NBA“ tima koji će osvetliti najtoplije priče i najaktuelnije događaje iz cele lige.

“NBA Real Training Camp” sa Filadelfija Siksersima (29. oktobra) i Dalas Maveriksima (30. oktobra) – Specijalna emisija koju je producirala NBA TV tokom prve nedelje sezone koja omogućava ekskluzivne preglede na treninge timova i intervjue sa igračima, trenerima i rukovodsvom.

Arhivirane utakmice – Navijači će imati pristup arhivskim snimcima iz NBA trezora, uključujući 500 najboljih klasika u istoriji NBA. Svaka NBA finalna utakmica od 2000. takođe će biti dostupna, sa više finalnih i popularnih utakmica koje će biti objavljivane tokom sezone.

Arhivirane serije – Dokumentarni filmovi i serije sa potpunim pristupom iz arhiva NBA Entertainmenta biće dostupne na zahtev, uključujući „Dream Team“, „The Doctor“, „Wilt 100“, „The Association“, „Unscripted“, „Inside Stuff“…

Internacionalne NBA utakmice – NBA aplikacija će biti odredište za fanove da se angažuju i gledaju NBA utakmice u Japanu 2022. koje predstavljaju Rakuten & Nissan (Golden State Warriors protiv Washington Wizardsa u petak, 30. septembra u 6:00 ET i nedelja, 2. oktobar u 13:00 ET) i NBA utakmice u Abu Dabiju 2022. (Milvoki Baks protiv Atlanta Hoksa u četvrtak, 6. oktobra u podne ET i subota, 8. oktobra u podne ET).

“Hoop Cities” –Dokumentarni film iz osam delova u produkciji NBA tima za Evropu i Bliski istok istražuje lokalnu kulturu, istoriju i košarkaške zajednice koje okružuju ovu igru u ključnim evropskim gradovima. Preko NBA League Passa od 29. septembra će biti dostupne prve tri epizode: Beograd, Srbija; Bolonja, Italija i Pariz, Francuska, a preostalih pet epizoda biće puštano na nedeljnoj bazi uključujući Kaunas, Litvanija (6. oktobar), Keln i Leverkuzen, Nemačka (13. oktobar), Sevilja, Španija (20. oktobar), Istanbul, Turska (27. oktobar) i Solun, Grčka (3. novembar).

Dodatni sadržaji i druge poboljšane funkcije na NBA aplikaciji biće objavljene tokom sezone.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.