NBA i OWQLO lansiraju aplikaciju za prilagođavanje sadržaja Jr. NBA lige igračima, trenerima i roditeljima u Evropi i Latinskoj Americi

    0

    – OWQLO postaje zvaniča aplikacija Jr. NBA lige u Evropi i Latiskoj Americi; aplikacija će obezbediti zaštićeni prostor za razmenu informacija i sadržaja ove lige-

    Njujork i Madrid, 5. mart 2020- Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) i Tech Smart Sports Connectors Corp. najavili su partnerstvo kojim je OWQLO, mobilna platforma sa sedištem u Njujorku koja služi kao centar za informisanje sportskih organizacija, postala zvanična aplikacija Jr. NBA League u Evropi i Latinskoj Americi. Aplikacija Jr. NBA OWQLO prvo će biti puštena u Ujedinjenom Kraljevstvu i Portoriku i biće dostupna u 29 zemalja širom Evrope i Latinske Amerike, gde Jr.NBA lige deluju uoči sezone NBA lige 2020-21.

    Sa ciljem unapređenja iskustva omladinske košarkaške igračima, trenerima i roditeljima, aplikacija OWQLO će sadržati namenski odeljak za JR.NBA ligu, gde će učesnici imati besplatan pristup informacijama o ligi, vestima, fotografijama, video zapisima i ostalom sadržaju na jednom mestu. Jr.NBA igrači, njihovi treneri i roditelji, kao korisnici ovog ekskluzivnog dela aplikacije OWQLO, moći će da kreiraju lični profil za dobijanje prilagođenih informacija o budućim treninzima, događajima i igrama.

    Partnerstvo će koristiti prednosti OWQLO tehnologije kako bi treneri Jr.NBA lige mogli da timovima obezbede personalizovane instrukcije za košarkaški razvoj, a roditelje sa privatnim izveštajima o napretku razvoja njihovog deteta putem ove aplikacije.

    Jr. NBA, svetski ligaški omladinski košarkaški program za dečake i devojčice, podučava osnovnim veštinama, kao i najvažnijim vrednostima igre na bazičnom nivou, kako bi se pomoglo rastu i poboljšanju iskustva omladinske košarkaške igračima, trenerima i roditeljima. NBA trenutno ima 89 Jr.NBA liga u 31 zemlji u Evropi i na Bliskom Istoku, sa više od 40 000 dečaka i devojčica uzrasta od 10 do 14 godina. U Latinskoj Americi, NBA ima Jr. NBA ligu u Argentini, Portoriku, Salvadoru i Urugvaju.

    Tokom sezone 2019-20, NBA i njeni timovi dopreće do više od 60 miliona mladih u 72 zemlje kroz ligaške utakmice, programe u školama, klinike, izazove u veštinama i druge vrste događaja.

    „Veoma smo ponosni što sarađujemo sa Jr. NBA  kako bismo doneli OWQLO iskustvo globalnoj košarkaškoj publici,“ rekao je suosnivač korporacije Tech Smart Sports Connectors Corp. i izvršni direktor Naćo Truhiljo (Nacho M. Trujillo).

     „Uvereni smo da će timovi i igrači Jr.NBA lige doživeti OWQLO kao dragocenu platformu za izgradnju zajednice koja će pružiti lakši pristup informacijama i resursima za razvoj košarke“, rekao je potpredsednik NBA, šef sektora Basketball Operations u EMEA Čus Bueno (Chus Bueno). „OWQLO nije samo angažovan kanal za aktere u omladinskoj košarkašci, već je dragoceno sredstvo za Jr. NBA u širenju i unapređenju sadržaja oko naših programa u Evropi i Latinskoj Americi.“

    OWQLO brendiranje biće prisutno na odabranim turnirima Jr. NBA lige u Evropi i Latinskoj Americi, uključujući Jr. NBA Drafts i Jr. NBA Finals, a biće predstavljeni i na sportskoj opremi i uključeni u programske materijale.

    Učesnici i njihovi roditelji iz liga Jr. NBA Engleska i Jr. NBA Portoriko mogu već danas besplatno da preuzmu novu verziju OWQLO na iOS i Android.