U svrhu pružanja pomoći ljudima koji imaju probleme sa kožom, bili oni veliki ili mali, brend La Roche-Posay oduvek je smatrao da rešenje predstavljaju sledeće reči: dermatologija koja menja život. Za brend dermatologija predstavlja nauku i čoveka. Predvođenje nauke u svrhu pružanja najsigurnijih, najefikasnijih i najkorisnijih rešenja za kožu. Zbog toga se brend udružio sa 90 000 dermatologa i lekara širom sveta, te je oduvek bio predvodnik nauke o koži poput nauke o mikrobiomu u svrhu razvoja dermatoloških rešenja koja menjaju život. Brend La Roche-Posay sproveo je više od 600 kliničkih ispitivanja širom sveta na više od 100 000 pacijenata u uzrastu od 0 do 104 godine, na svim tipovima kože te na osetljivoj koži (atopijski dermatitis, akne, koža sklona alergijama, koža na koju su uticale onkološke terapije). Kada brend razvija formule i usluge, uviek je usmeren na stvarne probleme. Ova opsesija korisnim inovacijama je ono što pokreće La Roche-Posay više od 40 godina.

REŠENJE KOJE MENJA ŽIVOT #1

KADA NAUKA O MIKROBIOMU POMAŽE KOŽI SKLONOJ EKCEMU

Tokom upale 89 odsto dece sa ekcemom doživljava poremećaj spavanja, a njih 60 odsto ima poteškoća u školi. Da bi razvili najbolja rešenja koja menjaju život, brend La Roche-Posay predvodnik je nauke o mikrobiomu od 2011. godine u svrhu jasnijeg razumevanja kože te kako neuravnoteženost bakterija utiče na našu kožu. Sa 13 saopštenja i 19 kliničkih ispitivanja na 1200 ljudi, brend je danas predvodnik u ovom području koje revolucionalizuje dermatologiju.

Na temelju najnovijih naučnih otkrića o mikrobiomu, brend je osmislio novu generaciju emolijensa, Lipikar Baume AP+M, u svrhu boljeg pružanja pomoći vrlo suvoj koži sklonoj ekcemu. Nova formula posebno je osmišljena za ponovno uspostavljanje ravnoteže mikrobioma, smirivanje i uklanjanje suvoće nastale upalom. Rezultat je nova trostruka efikasnost obnavljanja kože sa trenutnim smirivanjem te protiv alergije i pogoršanja stanja. 75 odsto ljudi sa kožom koja je sklona ekcemu oseća poboljšanje u kvalitetu sna.

REŠENJE KOJE MENJA ŽIVOT #2

NEMOJTE DOPUSTITI DA AKNE UPRAVLJAJU VAŠIM AMBICIJAMA

Iako se često u to veruje, akne nisu samo problem tinejdžera! Probleme sa aknama ima 40 odsto žena. Novi klinički pregled brenda La Roche-Posay takođe dokazuje da akne mogu imati snažan uticaj na kvalitet života: neki ljudi koji boluju od akni kažu da se osećaju posramljeno, ružno te da su zarobljenici u vlastitoj koži.

Da bi rešili ovaj problem, brend je upravo predstavio Effaclar Serum, prvi dnevni piling izuzetno visoke koncentracije za kožu odraslih ljudi koja je sklona aknama. Najbolje što dermatologija može ponuditi i trenutna, dokazano dugotrajna efikasnost u obliku ugodne teksture. Zahvaljujući jedinstvenoj formuli koja sadrži kompleks tri  kiselina (salicilnu kiselinu, glikolnu kiselinu i LHA) i niacinamid (umirujući sastojak), serum prekriva nepravilnosti i ožiljke te pruža vidljivu efikasnost i dugotrajne rezultate već od prvog jutra.

49 odsto manje ožiljaka uzrokovanih aknama u 28 dana uz  Effaclar Serum

REŠENJE KOJE MENJA ŽIVOT #3

KADA DERMATOLOGIJA POPRAVLJA OŽILJKE ŽIVOTA

Svaka druga osoba na svetu ima ožiljke. Bez obzira na to radi li se o malim modricama ili velikim ranama, oporavak kože složen je i dugotrajan biološki proces. U nekim slučajevima, poput nuspojava na koži uzrokovanih lečenjem karcinoma, može se raditi o uticaju na dobrobit i samopouzdanje. U svrhu pružanja pomoći u poboljšanju procesa obnove kože, balzam Cicaplast Baume B5  testiran je na 13 000 ljudi i 14 stanja kože te ga je obuhvatilo više od 8 kliničkih ispitivanja. Takođe ga dokazano podnose pacijenti pod radioterapijom. Koja je tajna njegove formule? Jedinstven spoj glavnih aktivnih sastojaka: madecassoside iz održivih izvora koji dokazano pomaže pri ponovnoj epitelizaciji i umiruje kožu i pantenol koji dokazano umiruje kožu i poboljšava kvalitet kožne barijere.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.