Glovo je multikategorijska aplikacija koja ima za cilj da svakome obezbedi pristup bilo čemu u gradu. Drugim rečima, ona je mnogo više od aplikacije za dostavu hrane, a upravo ta njena karakteristika daje samoj platformi dodatnu tehnološku dimenziju. Narek Verdian, tehnički direktor kompanije Glovo, u intervjuu za Nedeljnik govori o ulozi inovacija u razvoju poslovanja, unapređenju zaštite podataka, tehnološkoj pozadini vrhunskog korisničkog iskustva, ali i brojnim izazovima koje nameću zahtevi tržišta.

Kakvo je vaše mišljenje o digitalnoj transformaciji i na koji način joj pristupate?

Kako bismo bili sigurni da podržavamo brzi razvoj poslovanja, konstantno razmišljamo o inovacijama. Tržište kompanije Glovo je trostrano i sastoji se od korisnika, partnera i kurira, što predstavlja izazov. Mnogo vremena provodimo osluškujući potrebe potrošača i prilagođavajući se njima, a cilj toga je da stvorimo vrednost za sve učesnike na tržištu. Fokusirani smo na eksperimentisanje i donošenje odluka koje su bazirane na podacima, gde tehnologija ima mogućnost da odigra ključnu ulogu. Naravno, ovaj izazov predstavlja priliku za stvaranje jedinstvenog iskustva za sve, ali to se ne dešava uvek lako. Naš cilj je da stvorimo iskustva koja rešavaju probleme i oduševljavaju naše korisnike.

Koji veliki tehnološki trendovi, po vašem mišljenju, menjaju svet i konkretno vašu industriju?

Svedočimo zaista uzbudljivom periodu u istoriji za razvoj tehnologije. Sa pojavom dubokih neuronskih mreža, interfejsa između mozga i računara, nano-dronova, organskih tranzistora i skladišta zasnovanog na DNK, uskoro ćemo živeti u svetu u kojem će jednostavno biti nemoguće predvideti kako će se sve razvijati. „Štreber“ u meni jedva čeka da počne da eksperimentiše sa tim tehnologijama.

Kada govorimo o bezbednosti, koje je vaše mišljenje o unapređenju zaštite podataka?

Mislim da svaka kompanija pristupa problemu bezbednosti na isti način: uvek može biti bolje, uvek možemo biti zaštićeniji. Uprkos raznovrsnim pretnjama, kompanije se mogu štititi stalnim preispitivanjem svojih praksi u ovoj oblasti, vodeći računa o tome da su njihovi sistemi ažurirani i ulažući u rešenja nove generacije kako bi zaštitili svoje poslovanje i podatke o klijentima. Glovo veoma ozbiljno shvata ovu temu i veoma joj je posvećen.

Glovo je pre svega tehnološka kompanija. Kako uklapate sve proizvode i inženjerska znanja, ne samo u isporuku porudžbina već i u pružanje izvrsnog iskustva za sve uključene strane – partnere, kurire i kupce?

Korisnici, kuriri i partneri predstavljaju naš primarni fokus. Naš tim je kreativna grupa ljudi koja sarađuje u otvorenom okruženju, koristeći tehnologiju i automatizaciju za rešavanje složenih problema.

Činjenica da nudimo kupovinu u više kategorija čini najveću razliku u pogledu tehnologije i karakteristika koje donose vrhunsko iskustvo u aplikaciji, ali i dodatnu vrednost našem poslovanju. U tehničkom smislu, susrećemo se sa raznim izazovima multikategorijske aplikacije na koje moramo da odgovorimo, s obzirom na to da je proces kupovine savremenog potrošača složen. Kada je reč o korisničkim preferencijama, Glovo, za razliku od drugih aplikacija, nudi mnogo više od hrane. To znači da treba konstantno da balansiramo između potreba naših partnera, kurira i korisnika. Moramo da im ponudimo najbolje moguće korisničko iskustvo, da delamo brzo i da se konstantno prilagođavamo.

Kako Glovo rešava tehničke probleme za svoje korisnike? Kako biti stalno u toku sa svim tehnološkim inovacijama kako biste bolje odgovorili na zahteve korisničkog iskustva?

Mi konstantno učimo. Ne postoje savršeni alati, kao ni alati koji su večni. U tehnološkom timu kompanije Glovo nismo fokusirani samo na korišćenje nove tehnologije, već, koristeći najbolje dostupne alate, trudimo se da stvorimo najbolje moguće iskustvo za sve učesnike na našem tržištu. Takođe, imamo neverovatno talentovan tim koji je uvek u potrazi za boljim načinima rada i u toku je sa novim dostignućima u svim oblastima naše industrije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.