• Novi 500 „La Prima by Bocelli“, potpuno nova najekskluzivnija verzija modela, vraća se da nastavi uspeh prve generacije – ograničeno izdanje je rasprodato već u prvih par meseci nakon izlaska u martu 2020. godine – i dalje je najprodavanija verzija modela: za svaka tri kupljena modela Novi 500, jedan je ekskluzivni La Prima.
  • Fiat, zajedno sa maestrom Andreom Bočelijem, Mateom Bočelijem i kompanijom JBL, predstavlja inovativno premijum ozvučenje, 100% posvećeno „zvuku tišine“ električne ikone brenda Fiat.
  • Novi singl Matea Bočelija će biti glavna muzička numera saradnje, sa njegovim inovativnim zvukom i muzičkim identitetom.
  • Novi vrhunski model takođe nudi „Dezinfekcijsku pregradu za rukavice“, inovativni sadržaj, koji ponovo potvrđuje italijanski „Dolce Vita“ stil u post-kovid eri.
  • Novi 500 „La Prima by Bocelli“ nudi kao deo standardne opreme uspešne sadržaje prve generacije: od presvlaka mekih na dodir Premium verzije, do AVAS električnog zvuka koji je komponovao Nino Rota, od Fiat Monogram Capote mekog krova do tekstilne kontrolne table.
  • Novi 500 je najprodavaniji električni model grupe Stellantis i najprodavaniji električni automobil u Evropi i segmentu gradskih automobila.

Novi 500 „La Prima by Bocelli“ je prvi gradski automobil na svetu koji ima JBL „Virtual Venues“ tehnologiju, koja pruža neprevaziđeno audio iskustvo. Kao deo standardne opreme, nova verzija ovog kultnog i najekskluzivnijeg Fiat automobila ekskluzivno ima JBL Premium ozvučenje koje je obradio Bočeli: izuzetno prefinjen premijum audio sistem od 320 W i po izradi i po performansama, koji je jednostavan i intuitivan za korišćenje. Savršeno je integrisan u automobil bez ikakvog uticaja na unutrašnjost ili prostor gepeka. Kako bi JBL audiO sistem bio savršeno prilagođen vozilu, Fiat je iskoristio iskustvo maestra Andree Bočelija, najpopularnijeg živog tenora na svetu i odabrao je nadolazeći novi singl Matee Bočelija za muzičku numeru komunikacijske kampanje.

„Zbog izuzetnog uspeha verzije Novi 500 la Prima, najjače verzije naše električne ikone, shvatili smo da naši kupci žele proizvod koji je definitivno premijum, italijanski i kultni. Ukratko, žele najbolje od napravljenog u Italiji,“ izjavio je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga Stellantis grupe. „Upravo u Italiji mogu naći najbolji izražaj umetnosti, lepote i muzike.

Iz tog razloga, zajedno sa maestrom Andreom Bočelijem, stvorili smo vrhunsko iskustvo zvuka kako bismo unapredili tišinu električnog automobila. Zahvaljujući odličnoj JBL Virtual Venues tehnologiji, pružamo našim kupcima imerzivno i prilagođeno iskustvo zvuka. Ovaj revolucionarni premijum audio sistem kompletira autentičnu italijansku ikonu, s ponosom napravljenu u Italiji kako bi se svetu pružio najautentičniji mogući italijanski duh“.

Foto: FIAT

Novi 500 la Prima by Bocelli

Za svoju svetsku premijeru, Novi 500 la Prima by Bocelli se udesio za operu, odeven u crno i nudeći „Dezinfekcijsku pregradu za rukavice“ kao deo standardne opreme. Uređaj integriše UV-C lampu u pregradu za rukavice kako bi se unapredila higijena površina malih ličnih predmeta (poput pametnog telefona, ključeva i drugih malih svakodnevnih predmeta). Kupac ga aktivira stavljanjem malih ličnih predmeta u pregradu za rukavice, zatvaranjem pregrade i pritiskanjem dugmeta na centralnoj konzoli. Higijenski ciklus  traje tri minuta i plavi indikator spolja i zvučni signal vas obaveštavaju kada je ciklus završen.

Nova najjača verzija takođe ima raznorazni „nakit“ u vidu dizajna i tehnologije: neuporedivi Fiat Monogram Capote meki krov u kabriolet verziji i sistem za informacije i zabavu sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir visoke rezolucije, potpuno LED farovi i 17-inčne alu felne sečene dijamantom, sa Fiat znakom.

Foto: FIAT

Nova verzija ima vrhunsku tehnologiju sa autonomijom baterije od 320 km u WLTP ciklusu, koja se povećava na 460 km u gradskom ciklusu. Plus, Novi 500 je prvi gradski automobil sa autonomnom vožnjom 2. nivoa.

Novi 500 la Prima by Bocelli je dostupan u tri verzije karoserije: kabriolet, hečbek i 3+1 i 6 boja (Onyx crna, Rose zlatna, Ice bela, Mineral siva, Ocean zelena i Celestial plava).

O kompaniji JBL

JBL stvara izuzetan zvuk koji oblikuje epske trenutke života. Od kultnih događaja poput Vudstoka i koncerata na Medison Skver Gardenu, do utakmica na Jenki stadionu i izleta za vikend, JBL uzdiže iskustvo slušalaca sa nagrađivanim audi sistemom koji vam omogućava uživanje u trenutku. Sa 75 godina neprevaziđenog profesionalnog iskustva i vodećim inovacijama u industriji, JBL je ekspertski spojio hrabru viziju budućnosti sa strašću i talentom inženjera i dizajnera širom sveta. „Signature Professional Sound“ kompanije JBL je vodeća tehnologija koja pokreće velike događaje pop kulture, i brend sarađuje sa vodećim svetskim talentima na poljima muzike, sporta i e-sporta.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.