Nadahnuće za izradu kultne Mattelove igračke i originalne Barbi plave kose u crno-belom kupaćem kostimu i s blago zakošenim očima godine 1959. bila je Barbara, ćerka njene kreatorike Rut Hendler, prenosi Danas.

Osmislila ju je da bi na primeru lutke svojoj ćerki pokazala kako u životu, želi li to, može birati čime će se baviti.

Barbi je od samog početka podsticala mlade devojke da slede svoje snove, a njen dugačak popis postignuća u karijeri trebalo bi da podseti devojke da mogu da postanu i rade sve što požele.

Najpoznatija lutka na svetu našla se i na prestižnom Forbsovom popisu najmoćnijih žena sveta.

Uticajni poslovni magazin uvrstio ju je na listu jer Barbi od 1959. simbolizuje žensku snagu koja menja svet nabolje.

Danas Barbie ima 250 različitih poslova, a, između ostalog, bila je astronautkinja, vrhunska menadžerka i predsednička kandidatkinja.

Tokom godina Barbi je bila i najreperica (1992.), cirkuska izvođačica (1994.), predstavnica Avona (1999.), matadorka (1999), učiteljica znakovnog jezika (1999.), padobrankinja (2000), konsultatkinja u marketinškoj agenciji Mary Kay (2003.), astrofizičarka (2019)…

„Barbi je u početku bila više jednodimenzionalna i prilično nerealna. Danas imamo puno Barbi lutaka, a naša firma ima drugačije poglede na ovaj brend“, rekla je Rojtersu Matelova izvršna potpredsednica i glavna direktorka brenda Liza Meknajt u sedištu Mattel Design Centra u Los Anđelesu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.