Nakon četiri godine koliko postoji u Srbiji, a s obrzirom na nove okolnosti i pandemiju, koja je promenila i uticala na sve nas, manifestacija “Izabran proizvod godine”, po prvi put održana je virtuelno. Kao i svih prethodnih godina, vrednovani su inovacija i novi pristup, a jedini reper uspeha proizvoda i proizvodjača bio je zadovoljan i motivisan kupac. 

Ovaj marketinški koncept, koji postoji u svetu već 34 godine i pokazao se veoma uspešnim i uticajnim u preko 40 najrazvijenijih zemalja sveta, i na našem tržištu je u poslednjih nekoliko godina postao izuzetno cenjen i prestižan. Nagrade dobijaju proizvođači, čiji su proizvodi doživeli svojevrsno poboljšanje, a kvalitet su prepoznali potrošači, koji su učestvovali u istraživanju AC Nielsena. 

“Izuzetnost “Izabranog proizvoda godine” je u upravo u transparentnosti i metodologiji, po kojoj pobednike isključivo biraju potrošači. Naime, najbolje u kategorijama biraju potrošači putem nacionalno reprezentativne studije sa reprezentativnim uzorkom populacije prema polu, starosti i regionima, koju obavlja najveća renomirana svetska kompanija za istraživanja Nielsen. Na taj način, pobednici su preporuka kupcima od kupaca i nema nikakvog drugog relevantnog uticaja na nagradu. U izboru za “Izabran proizvod” mogu učestvovati samo proizvodi, koji imaju neku novost, promenu, poboljšanje, inovaciju u poslednjih 18 meseci. Posebno ove godine to je bio veliki izazov. Sigurni smo da će, kao i do sada, ova nagrada biti preporuka kupcima i dokazan marketinški alat za buduće kampanje pobednika, koje uvek imaju izuzetne rezultate. Gotovo uvek najveće kompanije prepoznaju značaj ove nagrade, a sve više im se pridružuju i oni koji se tek spremaju u osvajanje tržišta u svojoj kategoriji – istakao je Dušan Đorić, Country manager za izabrani proizvod godine za Srbiju. 

Ove godine nagradjeni su: Spray Max čistač za pod Vileda, Dobra ovsena kaša, Kosili baby, LM tox sprej protiv insekata, Prima štapići Grissini, Fairy extra +, Ariel All in 1 PODS, Fino green life flexy sponge i Heineken 0.0. 

Kao i prethodnih godina, ispitanici su glasali za pobednike u više kategorija, u oblasti prehrambenih proizvoda, proizvoda za čišćenje i proizvoda za ličnu negu, a inovativnost, privlačnost proizvoda i spremnost za kupovinu, bila su tri glavna pokazatelja koja su istakla ovogodišnje favorite.

Ovih devet proizvoda-pobednika, koji će u narednih godinu dana nositi oznaku “Izabrani proizvod godine”, kupci će i dalje testirati u svakodnevnoj upotrebi, a po  dosadašnjem iskustvu pobednika, i lokalno i globalno, to znači i očekivani rast prodaje do čak 20%. Ova nagrada je jedinstvena i potpuno nezavisna i po tome što se do nje ne može doći ni na jedan način, sem glasanjem kupaca i što na nju nemaju uticaja marketinška ili finansijska snaga kompanije ili brenda.  

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.