Na koji način digitalnu transformaciju doživljavaju zaposleni u kreativnim sektorima marketinških agencija: Novi svet ideja

Piše Voljena Daničić, head of Creative, DIRECT MEDIA United Solutions

0
Ilustracija: Profimedia

Najaktuelniji pojam trenutno, u bilo kojoj industriji, jeste digitalna transformacija. Poslednjih nekoliko godina imamo priliku da čitamo nebrojeno tekstova različitih stručnjaka koji se bave načinima na koje će digitalna transformacija uticati na sve aspekte naših života. Obavljanje poslova, forme krajnjih proizvoda, pa i sami biznis modeli kompanija drastično su se promenili. Danas je gotovo nezamislivo naručiti hranu ili platiti račun u banci bez aplikacije.

Ni kreativna industrija u ovom slučaju nije izuzetak. Muzika, filmovi, igrice – sada je sve dostupno na iTunes, Steam, Spotify. Takođe, kreiranje filmova i muzičkih spotova danas je gotovo neizvodljivo bez korišćenja digitalnih alata, a naši prvi utisci o filmu ili seriji odnose se na kvalitet kompjuterske grafike. Potencijal poslednje industrijske revolucije prepoznale su čak i najkonzervativnije institucije. Sve je više muzeja koji svojim posetiocima nude virtuelne ture, interaktivne aplikacije, kao i izložbe dostupne samo u digitalnoj formi.

Na koji način digitalnu transformaciju doživljavaju zaposleni u kreativnim sektorima marketinških agencija?

Najveći izazov je istaći se u konkurentskom okruženju i kreirati upečatljiv sadržaj za publiku čija je pažnja svedena na minimum. Drugi izazov uočavamo u sve većem broju različitih kanala, koji zahtevaju različita kreativna rešenja. Na kraju se javlja pitanje personalizacije i prilagođavanja sadržaja potrebama svakog pojedinca. Međutim, za nas u DIRECT MEDIA United Solutions, kao lidere u oblasti oglašavanja, svi ovi izazovi su ujedno i savršene prilike da ispoljimo svoju originalnost i kreativnost. Jednostavno rečeno, digitalna transformacija je za nas otvorila potpuno novi svet ideja.

Mi smo izvorno medijska agencija, koja je prepoznala put kojim tržište treba da se kreće i stoga odlučila da uzme ulogu kreatora novog oglašivačkog neba. Bitna razlika je što to novo oglašivačko nebo u svojoj srži ima i nikad jači digital. Sada, više nego ikada, imamo mogućnost da ostvarimo neposredan kontakt sa korisnicima, da im sadržajem koji kreiramo za različite kanale komunikacije pružimo dodatnu vrednost, kao i da poruku prilagodimo svakom mediju i na taj način obezbedimo i više nego odlične rezultate.

Novi broj Digital Business Review je na kioscima uz svaki primerak Nedeljnika od četvrtka, 5. septembra

POSTAVI KOMENTAR

Unesite komentar
Unesite ime