MOL Serbia mobilni noviteti

    0

    Pored mobile usluge za potrošače – MOL GO aplikacije koja u svakom trenutku sadrži sve informacije o radu stanica, ali i o trenutnim akcijama, novitetima i slično, MOL Serbia uvela je još jednu mobilnu pogodnost za sve kupce. Od sada na Donesi možete pronaći asortiman Fresh Corner ponude, autohemije ili proizvoda iz Shopa koji su dostupni svima, uz par klikova. Potrošači će moći da naprave predah uz kafu iz našeg Fresh Cornera ili da uživaju uz hotdog koji je jedan od najprodavanijih artikala u svim zemljama u kojima ovaj koncept postoji.

    Na Donesi ulistano je ukupno 240 najprodavanijih artikala iz kategorija: kafe, upakovanih sendviča, bezalkoholnih, alkoholnih pića, slatkih i slanih konditora, ulja i maziva, auto kozmetike i kozmetike. U zavisnosti od trenda i potražnje, taj broj ćemo postepeno povećavati i uvoditi nove artikle na Donesi platformu. Minimalna vrednost porudžbine je 500,00 rsd.

    Za sada je aktivno sedam stanica:

    • Braće Jerković – 10:00h – 20:30h svim danima

    • Južni Bulevar – 08:00h – 20:30h, osim nedeljom 10:00h – 20:30h

    • Zemunska – 08:00h – 20:30h, osim nedeljom 10:00h – 20:30h

    • Pančevo – 11:00h – 23:30h svim danima

    • Novi Sad 1 – 10:00h – 20:30h svim danima

    • Niš – 10:00h – 20:30h svim danima

    • Kragujevac 1 – 10:00h – 21:45h svim danima

    Za obe aplikacije, MOL GO i Donesi potrebno je samo da ih skinete preko Play ili Apple Stora i u mogućnosti ste da uživate u vrhunskom kvalitetu naših proizvoda kao i da budete u toku sa svim novitetima.

    MOL otvorio još jednu DODO stanicu Vranić

    DODO servisna stanica Vranić nedavno je otvorena za kupce. MOL Serbia nastavlja trend proširenja maloprodajne mreže koju su započeli početkom 2020. godine. Nova, 67. stanica po redu, nudi asortiman EVO i EVO Plus goriva, kao i TNG. Adresa stanice je Bratstva i jedinstva 72a, Vranić.

    MOL SERBA edukativna online live predavanja za pravilno postavljanje dečijih sedišta u automobilu

    MOL Serbia, kao društveno odgovorna kompanija, izuzetno se zalaže za bezbednost svih učesnika saobraćaja, posebno kada su u pitanju najmlađi. Zvanični podaci Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije pokazuju da tek oko 60 % roditelja prevozi svoje dete u odgovarajućem dečijem autosedištu, a više od 90% dečjih autosedišta nije pravilno postavljeno kada se deca prevoze u njima, što dovodi do sigurnosnih posledica. Iz tog razloga će kompanija MOL Serbia u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja organizovati online live edukacije, kao nastavak projekta „Igra je za decu, dečiji život nije igra“ za sve roditelje ili buduće roditelje. Predavanja će se sprovoditi putem MOL Serbia Facebook kanala od strane profesionalnog edukatora.