MOL dodaje čips i energetska pića u svoj asortiman brendova

    0

    Energetski napitak Jim sa ukusom voća dostupan je u klasičnoj verziji i verzijama bez šećera i veštačkog zaslađivača na MOL servisnim stanicama. Dok će Crunch&Go čips biti dostupan u četiri različita ukusa: slani, paprika, luk i pavlaka, kao i verzija sa manje masti. Potpuno nove proizvode privatne robne marke, MOL će istovremeno lansirati na nivou Grupe na oko 2.000 servisnih stanica u svakoj zemlji u regionu.

    Kompanija MOL poslednjih godina intenzivno transformiše maloprodajno poslovanje u skladu sa dugoročnom strategijom prema kojoj kompanija teži da se pozicionira na tržištu kao maloprodajni lanac širokog asortimana, a ne samo kao servisna stanica koja prodaje gorivo. Osnovni zadatak je da se u potpunosti razumeju potrebe kupaca i pronađu načini kako da se adekvatno odgovori na njih. Inspirisana uspehom Fresh Corner koncepta, kompanija je 2021. godine lansirala svoj prvi proizvod sopstvenog brenda, Fresh Corner zrna kafe, koji je ove godine praćen sopstvenim brendom Fresh Corner 1L mleka, tako da kupci sada mogu da uživaju u Fresh Corner iskustvu kafe i u udobnosti sopstvenog doma. Uvođenjem Jim energetskog napitka i Crunch&Go čipsa, MOL dalje diverzifikuje sopstveni brendirani asortiman proizvoda i tako se razlikuje od svojih konkurenata.

    „Naši najnoviji proizvodi privatnih robnih marki razvijeni su kako bismo zadovoljili potrebe naših kupaca, držeći korak sa tržišnim trendovima. Naša istraživanja takođe pokazuju da naši kupci više ne prave kompromise u pogledu kvaliteta kada biraju proizvode privatne robne marke, zato smo započeli sa klasičnim asortimanom, imajući u vidu potrebu za visokim kvalitetom i težnju ka zdravom načinu života. Uverena sam da će se naši Crunch&Go i Jim proizvodi dopasti našim kupcima,” rekla je Ana Pavlović, direktor maloprodaje MOL Serbia.

    Energetski napitak privatne marke Jim jednak je po enrgetskoj vrednosti šoljici espresa, a sadrži 5 različitih vitamina B – B2, B3, B5, B6 i B12. Ne sadrži nikakav konzervans, a verzija bez šećera u sebi ne sadrži veštački zaslađivač. Pakovanje je napravljeno od 100% materijala koji se može reciklirati.

    Crunch&Go čips se pravi od kvalitetnog krompira Székely, koji se najnovijom tehnologijom oblikuje u savršeno hrskavu, talasastu poslasticu. Slani čips i čips sa manje masti još posebnijim čini so koja se dobija iz čuvenog rudnika soli Parajd, u obliku kristala koji su stari preko 20 miliona godina i sadrže 84 različita minerala.