Ovaj razgovor vodimo u neizvesnom geopolitičkom i ekonomskom periodu, kada i proizvođači i potrošači strahuju da li će biti dovoljno goriva i koliko će ono koštati. Kako vi vidite aktuelni trenutak na tržištu i koje korake MOL Serbia preduzima kako bi nadvladala izazove sa kojima se suočavamo? Ima li razloga za brigu?

Naša industrija suočava se sa izazovima u poslednje tri godine. Pandemija COVID-19 je od nas zahtevala brzu reakciju na nove tržišne uslove i fleksibilnost, a geopolitička dešavanja u proteklim mesecima donela su nove izazove na koje moramo da odgovorimo. Situacija na tržištu naftnih derivata se, usled spoljnih uticaja, menja iz dana u dan i mi zajedno sa Vladom Srbije, Udruženjem naftnih kompanija Srbije nastojimo da pronađemo rešenja koja će osigurati stabilno snabdevanje tržišta, a pri tome neće negativno uticati na naše poslovanje.

Najveći izazov sa kojim se region trenutno suočava je doprema goriva. Remonti rafinerija u okruženju, ali i nizak vodostaj Dunava, dodatno otežavaju situaciju. Kompanija MOL Srbija čini sve što je u njenoj moći da podrži potrebe kupaca i održi stabilno snabdevanje tržišta gorivom. Zahvaljujući našim skladišnim kapacitetima u Srbiji, ali i zalaganju naših zaposlenih, naše servisne stanice u Srbiji imaju u svakom trenutku dovoljne količine MOL EVO i EVO Plus goriva.

Donedavno, kada bi se pogledala mapa MOL stanica, one su uglavnom bile koncentrisane na severu Srbije. To se promenilo u svega nekoliko sedmica, otvaranjem stanica u Užicu i Prijepolju. Šta je to novo i drugačije što MOL stanice nude, i možete li nam otkriti neke buduće potencijalne lokacije?

Osnovni ciljevi koje smo postavili Strategijom MOL Grupe 2030+ „Shape Tommorow“ odnose se na proširenje maloprodajne mreže, ali i transformaciju naših servisnih stanica. Naša mreža u Srbiji broji 75 stanica i posebno sam ponosan na naš tim koji i u ovim izazovnim vremenima uspeva da otvara nove stanice i približi MOL kupcima. Konstantno tragamo za novim lokacijama u Srbiji. Fokus su nam delovi Srbije u kojima trenutno nemamo servisne stanice, ali i glavni putni pravci na kojima postoji potreba za servisnim stanicama. Naša želja je da kupcima ponudimo više od mesta na kome mogu da natoče gorivo – stanicu na kojoj će obaviti osnovu kupovinu, popiti dobru kafu ili napraviti predah od dugog puta.

Asortiman na svim MOL stanicama nedavno je proširen i novim robnim markama sa etiketom MOL-a – energetskim pićem i grickalicama. Kako ste zadovoljni prvim reakcijama potrošača i postoje li planovi za neke nove proizvode sa robnom markom MOL-a?

Intenzivno transformišemo maloprodajno poslovanje, a osnovni zadatak je da razumemo potrebe kupaca i pronađemo način kako da adekvatno odgovorimo na njih. Uvođenjem JIM energetskog napitka i Crunch&Go čipsa, diverzifikujemo sopstveni brendirani asortiman proizvoda. Naši najnoviji proizvodi MOL robne marke razvijeni su kako bismo zadovoljili potrebe naših kupaca, držeći korak sa tržišnim trendovima. Kupci ne prave kompromise kada je kvalitet proizvoda u pitanju, i već sada možemo da se pohvalimo prvim reakcijama kupaca i prvim prodajnim rezultatima. JIM i Crunch&Go čips zauzeli su drugo mesto po prodaji u svojim kategorijama. 

Korisnici MOL GO aplikacije nedavno su na svojim uređajima dobili novu, moderniju verziju. Koji su glavni benefiti MOL GO aplikacije i šta novo spremate njenim korisnicima, kao i drugim članovima MOL Plus kluba?

Imajući u vidu komentare koje smo dobijali od korisnika na MOL GO aplikaciju, kao i na naš MOL Plus klub program lojalnosti, radili smo na dodatnom unapređivanju kako aplikacije, tako i programa. Nova poboljšana aplikacija korisnicima omogućava brojne nove opcije i pogodnosti, a među najvažnijima bih izdvojio – digitalizaciju postojeće ili preuzimanje nove kartice lojalnosti bez odlaska na stanicu, planiranje rute, popuste i specijalne ponude za korisnike aplikacije. Naš MOL Plus klub program lojalnosti već sada omogućava više poena za kupovinu goriva, kao i Fresh Corner artikala, što će kupcima koji su članovi programa omogućiti dodatne uštede. 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.