Kompanije Orbico i Lilly Drogerie pripremile su sjajno izenađenje za sve ljubitelje kvalitetne šminke – od sada je brend MILANI dostupan ekskluzivno u odabranim Lilly drogerijama. Na događaju povodom predstavljanja i promocije ovog brenda svi prisutni imali su priliku da se upoznaju sa sjajnim MILANI make-up proizvodima, te da se uvere u njihov kvalitet i postojanost.

Foto: Miodrag Todorović

 

Događaju su prisustvovale brojne influenserke i beauty savetnice, koje su beležili svaki korak stvaranja neodoljivog make-up-a od strane popularne make-up artistkinja Beata Kovačević koja je svojim besprekornim potezima istakla prirodnu lepotu poznate pevačice Angelline. Talentovana pevačica je sa prisutnima podelila svoje omiljene proizvode iz MILANI palete proizvoda, kao i savete koji su njoj pomogli da izabere proizvode po svojoj meri.

Foto: Miodrag Todorović

 

MILANI je američki brand skromnih korena, nastao prvenstveno kako bi povezao različite ljude iz kvarta. Brend je okrenut generaciji Z, i konstantno osluškuje potrebe svojih potrošača sa željom da ponudu što raznovrsniju paletu proizvoda, a ono što brend ističe od konkurencije jeste što svoje proizvode prilagođava širokom broju kupaca, uz strastveno verovanje da svako treba da ima priliku da poseduje i uživa u luksuznoj lepoti. MILANI u proizvodnji koristi iste sastojke i laboratorijske formulacije kao luksuzni brendovi, a njihovi proizvodi cenovno su pristupačniji čime podržavaju misiju brenda. Uz to, svi proizvodi MILANI su 100% cruelty-free jer su sertifikovani od strane organizacije PETA i programa Leaping-Bunny što znači da proizvodi i sastojci nisu testirani na životinjama.

Zasijajte uz omiljene MILANI make-up proizvode koje možete pronaći u odabranim Lilly drogerijama!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.