Među najkomunikativnijima Vučić i Brena, “Krušik” obeležio prošlu godinu, imidž promenila Nataša Bekvalac…

0
(BETAPHOTO/MILOS MISKOV/MO)

Ministar trgovine Rasim Ljajić, ministar spoljnih poslova  Ivica Dačić, premijerka Ana Brnabić, predsednik Srbije Aleksandar Vučić, ministarka građevine Zorana Mihajlović i pevačica Lepa Brena – bili su najkomunikativniji državni i politički funkcioneri i javne ličnosti u Srbiji tokom 2019. godine, pokazali su rezultati tradicionalnog istraživanja “Novinar – Vaš prijatelj” koje je, osamnaesti put za redom sprovela PR agencija “Pragma”.

Među javnim ličnostima koje su tokom 2019. godine, prema mišljenju novinara najrelevantnijih srpskih medija, vidljivo promenile svoj imidž u odnosu na prethodni period, izdvojila se Nataša Bekvalac, dok su najkvalitetniji nastup na društvenim mrežama imali  Novak Djoković i Aleksandar Šapić.

Među državnim i političkim institucijama i organizacijama najbolje odnose s medijima imali su: Poverenica za zaštitu ravnopravnosti, Privredna komora Srbije, Ministarstvo gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka, Ministarstvo spoljnih poslova i Narodna stranka.

U kategoriji privrednih organizacija koje su najbolje komunicirale s medijima, izdvojili su se “Hemofarm”, “Grand produkcija” i Olimpijski centar “Jahorina”, dok su od neprofitnih organizacija novinari izdvojili Fondaciju “Tijana Jurić” i fondaciju “Ana i Vlade Divac”, te USAID. 

Organizovani ili spontani javni događaji koji su, prema oceni novinara, obeležili prošlu godinu u Srbiji su: koncerti Zdravka Čolića u beogradskoj “Areni”, utakmice FK Crvena zvezda u Ligi šampiona, protesti “1 od 5 miliona” i afera “Krušik”.

Ovo su samo neki od rezultata istraživanja stavova 200 novinara srpskih medija.

U tradicionalnom istraživanju “Novinar – Vaš prijatelj” koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija “Pragma”, oko 200 ispitanih novinara analizirali su kvalitet odnosa s medijima u više kategorija: državne institucije, političke organizacije, privredne i neprivredne organizacije, političke i ostale javne ličnosti, a biraju se i organizacije koje imaju najbolje načine komunikacije s novinarima.  

(Beta)