
Deseti jubilarni Business Run, sportski događaj koji svake godine okuplja sve veći broj kompanija i zaposlenih, počinje trkom u Subotici 15. maja i donosi novitete kada je reč ne samo o zdravom načinu života, već i reciklaži i ekologiji.
„Ovogodišnja trka, kao i prethodne promovisaće prave vrednosti – sport, zdrav način života, druženje, ali pored toga u fokusu nam je promocija reciklaže kako bismo još jednom istakli važnost očuvanja prirode“, izjavio je Veroljub Zmijanac, direktor trke i dodao: „zagrejavanje je uveliko počelo. Zajedno sa projektom Svaka limenka se računa, pre dva meseca, pokrenuli smo akciju sakupljanja iskorišćene aluminijumske ambalaže u 10 kompanija u Srbiji. Sakupljene limenke biće reciklirana i od njih će biti napravljene medalje za učesnike trke.“
„Ovom akcijom želeli smo da inspirišemo sve učesnike, a i širu javnost na reciklažu. Danas se u Evropi reciklira 76% aluminijumskih limenki za piće, ali pošto taj procenat može biti i 100% naša misija je da svaka limenka uđe u proces reciklaže, jer kako kaže i ime našeg projekta – Svaka limenka se računa!“ izjavio je Nemanja Marjanović, ispred projekta „Svaka limenka se računa“.
Za učesnike sve 4 trke, Subotica (15.05.) Novi Sad (12.jun) , Niš (04.septembar) i Beograd (25.septembar), kompanije Ball Corporation obezbediće 23.000 limenki vode. Saradnja Business run-a i kompanije Ball Corporation ima za cilj smanjenje ambalažnog otpada. Sakupljanje iskorišćene aluminjumske ambalaže, tokom trka, biće organizovano od strane projekta Svaka limenka se računa i kompanije Ball Corporation.