McDonald’s restorani su omiljeni lanac hrane i pića mladih u Srbiji, pokazalo je istraživanje koje su u decembru mesecu prošle godine sproveli Belgrade Youth Fair, u saradnji sa The Employer Branding Agency. Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 3000 ispitanika, žena i muškaraca, dobi od 18 do 30 godina iz svih krajeva Srbije.

U konkurenciji od 12 lanaca restorana hrane i pića, domaćih i inostranih, koji posluju na teritoriji Srbije, McDonald’s  se izdvojio kao najbolji i najomiljeniji brend, kog podjednako vole i žene i muškarci.

„Poznato je da nas ljudi vole i drago nam je da je, prvo istraživanje ovog tipa, koje je sprovela nezavisna strana, to i potvrdilo. McDonald’s pruža dobar osećaj, jednostavno zadovoljstvo i sigurnost, a to su u današnjem trenutku važne potrebe ljudi.  Naši gosti znaju da cene bezbednost i kvalitet i imaju poverenje u dobro poznatu ponudu i uslugu. Uživanje u McDonald’su više je od samog uživanja u obroku, to je ritual koji daje osećaj da ovaj svet neće propasti, jer postoje neke stvari na koje možete jednostavno računati.“, izjavila je Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s u Srbiji.

Pandemija je kreirala dodatna očekivanja i potrebe potrošača na koje Mek ima odgovor pošto se McDonald’s  kvaliteti podudaraju sa trenutnim, odnosno novim potrebama ljudi  – stabilnost, bezbednost, poznatost, poverenje, izvesnost, radost, lakoća, nostalgija ukazuju da Mek predstavlja svet kakav poznajemo, volimo i želimo i u ovim vremenima.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.