Čini se da je za nama jedna zanimljivija godina kada je reč o sportskim takmičenjima i tržištu igara na sreću. Kako biste vi ocenili ono što je MaxBet postigao u prethodnih 12 meseci?

Ovo je zaista po mnogo čemu bila drugačija godina. Imali smo neuobičajen raspored sportskih takmičenja zbog Svetskog prvenstva u fudbalu, koje se prvi put održavalo u kasnu jesen, a na njemu je pritom učestvovala i naša reprezentacija. Kada je reč o košarci, i Zvezda i Partizan ove godine igraju u Evroligi. Osim navedenog, godina se razlikuje od prethodnih i po tome što smo se po pitanju poslovanja konačno vratili u normalu nakon dve godine koje su bile veoma specifične zbog pandemije koronavirusa. Još je rano za konkretne cifre, ali sa sigurnošću možemo reći da samo zadovoljni postignutim rezultatima i u Srbiji i u regionu.

Uostalom, svaka godina je izazov za sebe, a ono što nas čini najuspešnijim u ovom poslu je konstantan razvoj. MaxBet već tri decenije uspešno posluje u Srbiji, a poslovanje smo proširili na Crnu Goru, Republiku Srpsku i Severnu Makedoniju, prisutni smo na više od 400 lokacija. Sa ponosom mogu reći da svake godine uvodimo nove tehnologije i razvijamo svoj IT sektor, a trendove, ne samo što pratimo već ih i sami postavljamo.

Kad već pominjemo tržište, prava je retkost da na njemu neko posluje s tolikom tradicijom. Koji su bili najveći izazovi u prethodne tri decenije, i na šta ste to posebno ponosni?

Zanimljivo je da je MaxBet nastao kao avantura, u garaži, sa malo kapitala, ali sa vrlo jasnom vizijom. Svaki posao mora nekako i negde početi, uostalom, i Amazon je započeo svoje poslovanje iz garaže. Ponosan sam na činjenicu da je
MaxBet već tri decenije primer uspešnog i održivog poslovanja. Imamo značajan uticaj na našu privredu i ekonomiju ne samo kroz direktan poreski doprinos i zapošljavanje tima od 2.750 zaposlenih, već i kroz saradnju sa preko 1.000 poslovnih saradnika čime i indirektno utičemo na pokretanje privrede u Srbiji i regionu.

Zahvaljujući korporativnom upravljaju, ulaganju u stručni kadar, tehnološkom razvoju i stabilnoj saradnji sa partnerima, kompanija je za kratko vreme postala lider u industriji zabave i sinonim za inovativna tehnološka rešenja. MaxBet je među prvima dobio licencu za priređivanje online igara na sreću, i to još 2016. godine. Ekspanzija digitalizacije poslednjih godina doprinela je da i ovaj segment zabave beleži intenzivan rast.

Razumevanje ponašanja, navika i želja naših igrača je ključno za diferencijaciju kompanije MaxBet u odnosu na konkurenciju. Ono što nas ističe jeste in-house realizacija kvalitetnih softverskih rešenja, kao i obezbeđivanje vrhunskog iskustva igračima kroz integraciju, implementaciju različitih rešenja i stručnu podršku.

Činjenica na koju sam najviše ponosan je odlična strategija menadžmenta, koji tokom pandemije COVID-19 nije otpustio nijednog radnika u našoj kompaniji, što je svakako dodatno uticalo na motivaciju zaposlenih. Veliko mi je zadovoljstvo što zajedno sa našim zaposlenima, MaxBet nastavlja da raste kroz stalna unapređenja, inovacije i dobre strateške odluke.

U skladu sa svetskim inovacijama, napravili smo sopstvenu platformu za klađenje koja će biti osnova za omni-channel pristup poslovanju. Korisnicima će omogućiti besprekorno korisničko iskustvo na našim lokacijama i on-line, a zaposlenima će olakšati rad. U jubilarnoj 30. godini poslovanja implementiraćemo novu platformu u svoj sistem

Znamo koliko je važna društvena odgovornost. Koje su to akcije i pristupi koji MaxBet čine važnim delom srpskog društva kada je posredi CSR?

U današnje vreme je više nego ikada važno biti deo društveno odgovornog poslovanja, pokazati solidarnost, humanost i podršku. Samo proteklog meseca,
MaxBet je pokrenuo niz akcija koje za cilj imaju podizanje svesti javnosti o ključnim izazovima u našem društvu.

Novembar, mesec borbe protiv raka testisa obeležen je akcijom „Sačuvaj lopte“ koju smo realizovali u saradnji sa FK Miljakovac i zdravstvenim sistemom „Euromedic“. Ovom akcijom smo obezbedili 100 besplatnih specijalistički uroloških pregleda za muškarce koji su želeli da izvrše kontrolu. Ovom kampanjom, koja je privukla veliku pažnju javnosti, želeli smo da podstaknemo kulturu samopregleda kako bismo povećali šanse za ranu dijagnozu, pošto je rak testisa skoro 100 odsto izlečiv.

Pored toga, povodom Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama, kompanija je, u okviru kampanje „16 dana aktivizma“ organizovala besplatnu obuku samoodbrane za žene. Na intenzivnoj obuci sa sertifikovanim trenerom, pripadnice ženskog pola upoznale su se sa osnovnim tehnikama odbrane u slučaju opasnih situacija.

Kampanja dobrovoljnog davanja krvi „Život je krv“ verovatno je nešto po čemu smo najprepoznatljiviji. Ona se već pet godina uspešno realizuje na teritoriji Srbije, osam puta godišnje, a do danas, MaxBet je realizovao ukupno 45 akcija tokom kojih je sakupljeno oko 2.500 jedinica krvi. Transfuziolozi tvrde da jedna jedinica krvi može da spase tri ljudska života, što nas dovodi do broja od 7.500 ljudskih života spasenih humanošću naših zaposlenih. U saradnji sa Zavodom za transfuziju krvi i Crvenim krstom ove akcije se organizuju na našim lokacijama u različitim gradovima, a davaoci krvi su uglavnom zaposleni u MaxBetu. Još jedna od činjenica koja izdvaja MaxBet porodicu, kako mi volimo da zovemo naš veliki tim zaposlenih, jeste da je procenat doborovoljnih davalaca krvi dostigao 25%, što znači da svaki četvrti zaposleni učestvuje u ovom humanom činu. Naravno, sve akcije dobrovoljnog davanja krvi su javne i ovom prilikom pozivam sve koji su u mogućnosti da nam se pridruže.

Koji je vama lično omiljeni deo rada u MaxBetu?

Zadovoljstvo je raditi sa ljudima u
MaxBetu. Svaki radni dan je drugačiji, što znači da svakog dana učimo i rastemo. Mišljenje svakog zaposlenog se vrednuje, a pre svega, vodimo računa jedni o drugima i podržavamo se u konstantnom napretku i rastu kao individue. Pravo bogatstvo je u tome što smo mi jedna velika porodica i zajedno volimo da budemo deo nečega što donosi promenu u našem društvu. Meni prija rad u dinamičnom poslovnom okruženju, a MaxBet je takva sredina u pravom smislu te reči. Tempo promena i inovacija je intenzivan, uz to često putujemo, posećujemo sajmove i konferencije relevantne za našu industriju. Volimo ovo što radimo i to naši korisnici prepoznaju.

Godinu ste završili učešćem na najprestižnijim gaming konferencijama na Malti, u Barseloni i Sofiji na kojima ste bili i aktivni učesnik i panelista predstavljajući ne samo MaxBet već i celu industriju ovog regiona. U kom pravcu će se razvijati gaming industrija i koliko je moguće ići „u korak s vremenom“ na jednom malom tržištu kakvo je naše?

U Srbiji i regionu tržište igara na sreću je veoma razvijeno, igrači su zahtevni i veoma upućeni, te je praćenje svetskih trendova i inovativnost apsolutni imperativ. Svakako da se od nas kao jakog i prepoznatljivog brenda koji primenjuje najsavremenija dostignuća u sferi gaminga dosta očekuje, zato se trudimo da tu ulogu i opravdamo.

Prvi na tržištu smo u ponudu igara uvrstili Aviator – svetski poznatu igru koja je napravila najveći pomak u segmentu virtuelnih igara, i to u grupi „crash games“. Osim toga, prvi na našem tržištu smo ponudili igračima MaxBeta opcije u sportskom klađenju Freebet, Cashout, Betbuilder, kao i igračima online slot igrica Multilevel jackpot, i to za sve slot igre od svih provajdera.

Kako MaxBet konstantno prati svetske inovacije, sledeći logičan korak je bio da napravimo sopstvenu platformu za klađenje koja će biti osnova za omni-channel pristup poslovanju. Naš cilj je da objedinimo sve kanale poslovanja i da, sa jedne strane, korisnicima ponudimo besprekorno korisničko iskustvo gde god se nalazili – bilo da su na našim lokacijama ili online; a da sa druge strane zaposlenima obezbedimo najnaprednije softversko rešenje koje će im olakšati rad. Plan je da tokom sledeće godine novu platformu implementiramo u naš sistem, ali i da je modifikujemo za druga tržišta i predstavimo na vodećim sajmovima u 2023. godini.

Nedavno je završeno Svetsko prvenstvo u fudbalu koje mnogi komentarišu kao najbolje ikad održano. Kakvi su vaši utisci?

I naši utisci su isti – nikad bolje Svetsko prvenstvo – i nikad više rekorda u
MaxBetu. Mi smo imali nezapamćenu posetu, u svakom smislu. Ovaj događaj koji se godinama iščekuje budi znatiželju ne samo sportskih fanova već i šire. O intenzitetu interesovanja govori i podatak da je
MaxBet sportski portal koji objavljuje vesti vezane za sve sportove baš u ovom periodu zabeležio rekordni broj poseta. Tokom novembra čitalo ga je više od milion i dvesta pojedinačnih korisnika, što čini čak 17 odsto ukupne populacije u Srbiji.

Tokom prvenstva naše kladionice su konstantno bile pune – ne samo za vreme utakmica u kojima je Srbija igrala, već i tokom svih ostalih. Ljudi su zajedno gledali utakmice, navijali, družili se. Iako je u Srbiji već uveliko bilo hladno vreme u toku trajanja prvenstva – mi samo u jednom danu kada, je Srbija igrala utakmicu protiv Brazila, prodali 26.000 piva, što samo dokazuje kakva je atmosfera bila u našim lokalima. Drago mi je što je šira publika prepoznala MaxBet kao mesto okupljanja i dobre zabave. Mi ćemo učiniti sve da to poverenje opravdamo i dalje unapredimo svoju ponudu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.