L’ORÉAL Balkan pokreće kampanju za podizanje svesti o važnosti sortiranja potrošenih pakovanja kozmetičkih proizvoda

0

Lepota za (održivu) budućnost

Na koji način se odlažu prazne staklene bočice krema za lice? Šta uraditi sa upotrebljenim bočicama šampona? Kako uopšte tretirati otpad nastao nakon korišćenja kozmetičkih proizvoda? Odgovore na ova i brojna druga pitanja od sada možete naći na web sajtu beauty4thefuture.rs, koji je pokrenula kompanija L’Oreal Balkan u saradnji sa kompanijom Hamburger Recycling – Tehnopapir d.o.o., nastojeći da edukuje potrošače o mogućnostima sortiranja i reciklaže higijenskih i kozmetičkih proizvoda.

Ova platforma je namenjena pružanju podrške potrošačima u procesu sortiranja, održive kupovine i odgovornih navika u njihovoj dnevnoj rutini nege. Platforma takođe pojašnjava kako razvrstati različita pakovanja proizvoda za higijenu prema materijalima od kojih su izrađena.

Kako bi ponovna upotreba materijala bila uspešna, ključno je da se u lanac odgovornosti uključe potrošači.  Sortiranje ambalaže higijenskih i kozmetičkih proizvoda izazov je iz dva razloga: raznolikost materijala s jedne strane i nedostatak informacija specifičnih za ovu kategoriju s druge. Stoga mnoga pakovanja higijenskih proizvoda završe u mešanom komunalnom otpadu, iako su u potpunosti reciklabilna.

„L’Oréal Adria Balkan, kao deo globalne grupacije, posvećen je održivom poslovanju i u svim zemljama regiona posvećeno radi na ciljevima poput smanjenja CO2 otiska u našim administrativnim predstavništvima, korišćenju obnovljive energije, potpuno obnovljivim maloprodajnim radnjama i bio pakovanjima proizvoda naših brendova. Ekološki odgovorna kozmetika, održiva ambalaža i smanjenje otpada zauzimaju jedno od ključnih mesta u našoj strategiji, a kampanjom “beauty4thefuture“ nastojimo da u čitav proces uključimo i naše potrošače, kako bismo zajedno pokazali da je lepota budućnosti održiva, za dobrobit svih nas i generacija koje dolaze“ istakla je Vanya Panayotova, generalna direktorka L’Oreala za regiju Adria-Balkan i Rumuniju.

Kampanja na krilima brendova grupacije

U kampanju “beauty4thefuture“ uključiće se većina brendova L’Oréal grupe, koji će putem svojih kampanja prenositi poruku o reciklabilnosti proizvoda uz upućivanje na edukativnu web stranicu beauty4thefuture.rs

Sinergija vodeće beauty kompanije i Hamburger Recycling – Tehnopapir d.o.o.

Kao partner beauty4thefuture.rs inicijative, kompanija Hamburger Recycling – Tehnopapir d.o.o. je pružila svoja iskustva i stručnost u pogledu selektivnog odvajanja otpada, te ponudila platformu posvećenu sortiranju higijenskih proizvoda na svojoj web stranici hamburger-recycling.com. Organizacija je član Prinzhorn grupe i prisutna je u 16 zemalja, dok je na evropskom tržištu predvodnik po pitanju industrije pakovanja, papira i recikliranja.

Budući da ambalaža predstavlja najveći deo globalnog otiska higijenskog proizvoda, L’Oréal grupa je još 2007. godine implementirala održivu strategiju pakovanja koja se temelji na 3 stuba “Poštovanje”, “Smanjenje” i “Zamena”. Do 2030. godine L’Oréal se obavezuje na smanjenje količine ambalaže svojih proizvoda za 20%, uz osiguranje da 100% njegove plastične ambalaže bude reciklirano ili na biološkoj osnovi. Grupa je takođe postavila cilj da do 2025. godine učini 100% svojih plastičnih pakovanja pogodnim za ponovno punjenje, recikliranje ili kompostiranje, doprinoseći tako razvoju cirkularne ekonomije.