Sa tradicijom poslovanja u Srbiji dugom skoro 20 godina, italijanska kompanija Mapei uspešnost gradi iz dana u dan na različitim realizovanim projektima ispod kojih se potpisuju. Među njima se nalaze stambeni kompleksi, crkve, manastiri, hoteli, mostovi. Kvalitet proizvoda, otvorena komunikacija sa klijentima i timski rad dobitna su kombinacija ove internacionalne kompanije koja je našla svoje mesto u svetskom vrhu među proizvođačima materijala za građevinsku industriju. Da li je teže popeti se do vrha ili zadržati poziciju lidera na tržištu, na koji način godinama održavati kvalitet, koliko je timski rad ključan u tom uspehu, koje projekte će pamtiti i o planovima za budućnost razgovarali smo sa Nenadom Cvetkovićem, generalnim direktorom Mapei Srbija.

Foto Relja Ivanić

Na tržištu se ime Mapei vezuje za vrhunski kvalitet. Šta vas izdvaja od drugih?

U Srbiji poslujemo skoro 20 godina tokom kojih smo postepeno gradili svoju poziciju na tržištu. Isporučujemo materijale koji su sigurni, pouzdani i trajni i upravo zahvaljujući kvalitetu proizvoda i sistema kao i izuzetnoj tehničkoj podršci, Mapei je pronašao put do korisnika. Klijentima smo uvek dostupni i verujemo da i oni prepoznaju kvalitet našeg servisa gledajući tržište i način na koji komuniciramo sa njima.

Foto Igor Petrovic

Kada kažete ,,kupci prepoznaju kvalitet” na šta mislite? Koji su to aduti iz vašeg proizvodnog asortimana po čemu je Mapei u vrhu?

Definitivno mislim na široku ponudu hidroizolacije, od krovnih membrana, polimercemente i akrilne premaze, potom na sisteme za hidroizolaciju na bazi poliuree i poliuretana, industrijske podove, mase za fugovanje… Svakim danom Mapei portfolio proširujemo novim, tehnološki unapređenim proizvodima. Osim toga, poseban fokus stavljamo na istraživanje i primenu novih tehnologija. Mapei grupa ima 32 istraživačka centra širom sveta koji svaki novi proizvod ili novu formulu detaljno razrađuju od ideje, preko svih provera i testova do implementacije.

Foto Vasilije Bajilov i Milan Gurjanov

Na srpskom tržištu potpisujete se iza mnogih velikih projekata.

S obzirom da sam u kompaniji prisutan od početka poslovanja u Srbiji, svedok sam brojnih projekata u kojim smo učestvovali, među kojima su Apelacioni sud, Avalski toranj, Sportski centar 25. maj danas Gale Muškatirović, Pravni fakultet…Zaista je mnogo projekata iza nas, ali i pred nama. Ako bih morao neki da izdvojim, kao vrhunac poslovanja od nekoliko stotina projekata koje smo do sada realizovali, bez sumnje bih istakao radove na unutrašnjosti Hrama Svetog Save. Mapei je bio i deo rekonstrukcije Hilandara posle velikog požara, izgradnju manastirskog konaka u Visokim Dečanima, sanaciju fasade na Kraljevoj crkvi u manastiru Studenica… Svaki novi zajednički projekat je izazov za sebe, ima specifične uslove i drugačije zahteve.

Među brojnim uspesima na domaćem tržištu, na šta ste još ponosni?

Ponosni smo na to što nam je data šansa da pišemo istoriju. Osim kvaliteta proizvoda, ponosni smo na jak, profesionalan i stručan tim i misiju koju smo sebi zadali pre skoro 20 godina – da stvorimo naslednike koji će nastaviti da unapređuju naš biznis model. Kod kandidata sa kojim razgovaramo o zaposlenju tražimo karakter, individualnost koju će usmeriti ka timskom radu, jer u suprotnom neće biti rezultata. Pristalica sam definicije da ,,tim nije skup najboljih pojedinaca već skup ljudi koji najbolje rade zajedno“. Zato smo na tržištu prepoznati po snazi, iskustvu i pouzdanosti.

Da li deo zasluge ima i Mapei Akademija?

Od 2017. godine, otkako postoji Mapei Akademija, radimo na edukaciji stručnih saradnika i unapređujemo znanje specijalizovanih i generalnih izvođača radova, ali i projektanata, trgovaca, nadzora. Trudimo se da pratimo trendove u građevinskoj industriji i prenesemo ih polaznicima Mapei Akademije kroz praktične i teorijske prezentacije. Sa klijentima delimo stručnost, znanje, pouzdanost, rešenja jednostavna za ugradnju i sigurnost. Paralelno, kroz interne edukacije jačamo kompetencije i znanja zaposlenih, radimo na jačanju međusobnog poverenja i lojalnosti. Samo tako možemo da se nosimo sa nepredvidivim tržištem i odgovorimo na promene koje današnje vreme neminovno nosi.

Foto Miloš Martinović

Mapei je čvrsto povezan i sa svetom sporta. Kako je došlo do veze između građevinarstva i sporta?

Najzaslužniji za to je osnivač Mapeija, koji je bio strastveni ljubitelj biciklizma. Tu ljubav je preneo i na svoje naslednike, a oni dalje i na druge sportove, pre svega fudbal. Mapei je od 2003. vlasnik fudbalskog kluba Sasuolo koji igra u italijanskoj Seriji A kao i klupskog „Mapei“ stadiona, što je kuriozitet, jer samo još dva–tri tima u Seriji A imaju sopstveni stadion. Otkako je u vlasništvu Mapeija, Sasuolo je stigao od četvrte do čuvene prve italijanske lige u kojoj se uspešno takmiči.

Promocija zdravih stilova života je Mapeiju svojstvena, kao i udruživanje i poslovno povezivanje unutar industrije i bliskih oblasti. U Srbiji, kruna toga je saradnja koju smo izgradili sa košarkašem Milošem Teodosićem. Zajedno smo predstavili Mapei brend na terenima Miloševog hotelsko-sportskog kompleksa „Crni Vrh“ na Divčibarima koji je izveden našim sistemskim rešenjima. Miloš je bio i deo naše promotivne kampanje ,,Prvi na terenu“ koja u fokusu ima vrhunsku Mapei tehnologiju za uređenje sportskih terena.

Reklo bi se da ste uvek u društvu šampiona….

Najbolji uvek idu sa najboljima. Mapei iz dana u dan ide napred, gleda u budućnost i tu se možda najbolje ogleda globalni moto naše kompanije „Nikada ne prestaj da okrećeš pedale“.

Posvećeni smo potrebama kupaca, trudimo se da korisnici naših proizvoda i usluga budu zadovoljni. Uvereni smo da i naši partneri, ali i kupci znaju da prave pametan izbor kada biraju Mapei materijale.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.