Pre 30 godina Florida Bel je osnovana kao malo preduzeće koje se najpre bavilo veleprodajom, a potom i preradom apetisana, suvog voća i ostalih grickalica. Do prekretnice u razvoju dolazi 2007. godine, kada kompanija prelazi u vlasništvo Delta Holdinga koja je izgradnjom nove fabrike sa najsavremenijom opremom, učvrstila svoje pozicije na domaćem tržištu.

Od 2016. godine kompanija posluje pod imenom The Fun&Fit Company i od tada počinje njeno novo poglavlje u poslovanju na domaćem i inostranom tržištu, sa ciljem da ponudi ne samo kvalitetan proizvod već i uživanje u svakom njegovom zalogaju.

O daljem razvoju i planovima za naredni period govori Ljubomir Babić, generalni direktor The Fun&Fit Company.

Jedna ste od kompanija koje se mogu pohvaliti izuzetno visokim standardima u proizvodnji hrane. U kojoj meri je to uticalo na vaše poslovanje?

Iz godine u godinu radimo na tome da potrošačima ponudimo visokokvalitetne proizvode. To potvrđuju rezultati sprovedenih provera, koje rade sertifikovane kuće. Fun&Fit konstantno postiže visoki rezultat – više od 99% usaglašenosti sa IFS standardima. Time dokazujemo da naši brendovi Fun&Fit, Jumbo i ABC, godinama unazad, predstavljaju sinonim za vrhunski kvalitet. Kroz adekvatan izbor ambalažnih materijala, dodatno doprinosimo boljem očuvanju svojstava i svežine naših gotovih proizvoda.

Sa druge strane, naglašavam da sa istom posvećenošću proizvodimo i privatne robne marke najznačajnijih trgovinskih lanaca u zemlji i regionu, a takođe smo višegodišnji pouzdan partner najvećih konditorskih kompanija.

U poslednje vreme sve se češće govori o inovacijama kao pokretačima poslovanja. Kakav je značaj inovacija za vašu kompaniju?

Mi smatramo da su inovacije jedan od ključnih faktora koji su doprineli da Fun&Fit danas bude lider u kategoriji žitarica za doručak i jedna od vodećih kompanija u kategorijama apetisana i osnovnih životnih namirnica.

Kao kompanija težimo da se brzo prilagodimo promenama i zahtevima potrošača, da menjamo svoj proizvodni portfolio i da idemo istovremeno u korak sa svetskim trendovima.

Svesni važnosti dobro nutritivno izbalansiranih obroka, lansirali smo proizvode spremne za konzumaciju u svakom trenutku. Neki od njih su Protein i Row gluten free zalogaji. Sa farmaceutskom kompanijom Phytonet, razvili smo imuno ovsene pahuljice obogaćene vitaminom D i cinkom koji doprinose normalnoj funkciji imunološkog sistema i koje predstavljaju jedinstveni proizvod na tržištu.

Takođe, ponudili smo tržištu novu liniju ovsenih kaša prilagođenu ljudima intolerantnim na laktozu i gluten, a možemo se pohvaliti i linijom organskih proizvoda koji obuhvataju muslije, ovsene pahuljice i corn flakes. Brinemo o našim potrošačima i pratimo njihove želje, što potvrđuje broj od 110 proizvoda u okviru celog portfolija.

Koji su vam planovi za sledeću godinu i koja su ključna područja poslovanja u okviru kojih planirate unapređenja?

Pored širokog asortimana koji nudimo, kvalitet samih proizvoda je konstantno u našem fokusu. Svakodnevno istražujemo tržište i radimo na razvoju naših proizvoda. U tom procesu, ulaganje u ljude i nove tehnologije je ključno, ali uz znanje i strast koju kao tim posedujemo, neosporno je da će svi naši planovi biti realizovani. Uz to, prioriteti su nam i jačanje odnosa sa novim kupcima kao i ulaganje u nova tržišta.

Napomenuo bih da na osnovu prepoznatog kvaliteta i opšteg trenda rasta na tržištima na kojima poslujemo, sve više nam se otvaraju mogućnosti plasmana robe na inotržišta. Kao regionalno prisutna kompanija, trenutno poslujemo na tržištu Crne Gore, BiH, Makedonije, Albanije i Mađarske, a od sledeće godine očekujemo da se naši proizvodi nađu na policama vodećih trgovinskih lanaca u Sloveniji i Hrvatskoj. Verujemo da će sve što smo dosad postigli dodatno doprineti jačanju liderske pozicije Fun&Fit-a i formirati stabilan oslonac za dugoročan rast i nove poslovne uspehe naše kompanije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.