Lidl Srbija je uspešno sproveo još jednu Lidl Plus nagradnu igru, Lidlovi sladoledi Bon Gelati & Gelatelli doneli su 70 vrednih nagrada učesnicima igre, uključujući vaučere za kupovinu u Lidlu, zvučnike, vaučere za vikend u Fruškim termama i glavnu nagradu, Vespa skutere.

Svi potrošači koji su u periodu od 5. do 30. juna, pri kupovini u Lidl prodavnicama, potrošili minimum 500 RSD na sladolede Lidlovih brendova Bon Gelati i Gelatelli i tom prilikom skenirali svoju Lidl Plus aplikaciju, ostvarili su pravo na učešće u nagradnoj igri i dobili mogućnost da osvoje 50 vaučera za kupovinu u Lidlu vrednosti od 15.000 dinara, deset bežičnih JBL zvučnika, pet porodičnih paket vaučera za Fruške terme i pet Vespa skutera.

„Zahvaljujemo se potrošačima na odazivu i učešću u još jednoj Lidl Plus nagradnoj igri, u nadi da su se proteklih mesec dana rashladili Lidl Bon Gelati & Gelatelli sladoledima i među njima pronašli svoje favorite“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Jasmina Šrndić.

Srećni dobitnici Vespa skutera primiće osvojene nagrade u narednom periodu. Dva skutera odlaze u Beograd, a po jedan skuter u Valjevo, Suboticu i Čačak. 

Podsećamo, kao i do sada, nagradna igra je sprovedena putem Lidlovog programa lojalnosti, Lidl Plus aplikacije za mobilne telefone. Lidl Plus aplikacija svim korisnicama obezbeđuje znatne uštede prilikom svake kupovine, različite pogodnosti i benefite na nedeljnom nivou, a ovaj put je donela i vredne nagrade.

Spisak svih dobitnika nagrada Lidl Plus Bon Gelati i Gelatelli nagradne igre, nalazi se na zvaničnom sajtu kompanije lidl.rs

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.  

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.